1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch ook dat ze mischien een fout gemaakt hebben en niet alles goed weggehaald :confused:

2. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das wel heel erg slordig voor een spel dat al 4 jaar in ontwikkelingstijd is geweest en niets anders dan perfectie nastreefde..:)

3. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik dus ook... Ze hebben het Draken Eiland verkeerd weggehaald, waardoor mensen met een gemodde XboX er wel kunnen komen. Ik weet niet hoe gemodde XboX bezitters er wel kunnen komen, en normale XboX bezitters niet... =S

4. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    wie vergeet er nou een heel eiland weg te halen :confused:

5. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, het is als het ware wel weggehaald, maar niet goed... =P

6. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22

Het kost helemaal geen extra ruimte, ja op de dvd misschien maar niet in het werkgeheugen van de xbox, ALS er een Fable 1.5 komt dan hoeven ze alleen de personages nog op het eiland te zetten en volgens mij is dat makkelijker dan de hele fable spelwereld te veranderen.

Net zoals die deamon door zonder gezicht bij lookout point, Daar hoeven ze dan ook alleen maar een klein dingtje toe tevoegen en de kapotte brug.

Het zou raar zijn als je fable 1.5 opstart en in één keer een deamon door ziet die er nooit is geweest, en een vuurturen die er in één keer staat en een extra brug in greatwood!

Die dingen hoeven ze nu als het ware alleen nog maar te "triggeren" waardoor je in gebieden kunt komen waar je anders niet kon komen.

7. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Nogal cliché niet? Het gaat haast altijd zo, en dan blijkt het dat er nog één overleefd heeft, of zoiets dergelijks.

8. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat je in één keer een demon en een brug erbij hebt??
    Je zal er dan ongetwijfeld quests bij krijgen.
    Bv. bescherm de mensen die de brug repareren tegen de bandits (k noem maar iets) en dat je op zo'n soort manier dus de brug vrijspeelt. :D
    maar ik vraag me af hoe zo'n update aan sluit op het verhaal...
    mischien moet je fable wel opnieuw uitspelen en dat 1.5 het verhaal iets anders zou maken.
    Als je het uitspeelt is het moeilijk om er weer een verhaal om heen te verzinnen. :confused:

9. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ach, misschien gaan ze verder waar je gekozen einde ophield. Want er werd bijvoorbeeld gezegt dat als je het zwaard koos, dat je verder zou gaan met waar Jack mee bezig was. Maar in feite heb je daar helemaal niets van gemerkt toch? Dus misschien gaan ze dát uitwerken.

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Een Fabeltjes wereld is toch nooit vrij van gevaar ;) niet alle quest had betrekking op Jack dus het kan best zijn dat er nu een draak is die de boel onveilig maakt, dat is er met een extra cd (ik denk 1 die een paar hondert MB op je xbox gooit) makkelijk in te zetten.

11. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah dat lijkt me wel cool }:]

12. studio_125

studio_125 Guest

heb je er wel is aan gedacht dat ze het er eerst wel in wilden doen, alleen wegens ruimte gebrek hebben moeten schrappen, en zoveel mogelijk hebben laten staan voor een uitbreiding (of content download??) dan je bijv niuet al die maps hoeft te downloaden alleen een stukje codering om het te unlocken?
    (dit is een hypothese!)

13. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij laad fable (fable 1, de fable die we nu spelen ;)) de gegevens nu vanaf de disc en wordt de wereld niet op de xboxHD opgeslagen dus dat van dat drakeneiland klopt niet helemaal in jullie verhaal... en omdat het nu vanaf de disc gelaten wordt hoe kunnen ze met 1.5 dan dingen uit fable 1 halen? je kan toch geen 2 discs tegeljik in je xbox doen :confused:

14. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien maken ze zoiets dat je met die fable 1.5 disc je oude game kan laden ofzo...

OF het wordt een download zoals iemand hiervoor al zei dat ze gewoon die paar dingen unlocken :)

EDIT: Of die file's van die extra cd zet hij op de harddisk die hij dan met cd van fable 1 ( die we nu doen ) laad ofzo

Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22

Oke lees de volgende keer even meteen goed.

Ik denk dus dat fable 1.5 een INSTALLATIE cd wordt, dus die cd instaleer je 1x en vervolgens boot je gewoon van je fable cd.

Als beveiliging moet je denk ik nog steeds eerst de cd van fable 1.5 erin doen en dan geeft ie aan insert fable play disc waarna je gewoon de normale cd erin doet.

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    of je moet gewoon eerste een save game van de originele Fable hebben en dan dat je dan iedere keer verder kan spelen met de 1.5 versie
    (als ie uitkomt)

17. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat alle mysteries met tijdgebrek te maken hebben. Ik bedoel waarschijnlijk waren er nog een paar plannen voor fable helemaal als je die muur animatie van die draak hebt gezien en het eiland er is. Maar door tijdgebrek zij enkele dingen gewoon weg niet doorgegaan. Het spel moest een keer uit komen en als ze nog langer er aan zouden werken dan zou het spel niet meer rendabel zijn. Dan de vraag waarom zit het eiland er dan nog in?? Ja heel simpel het is makkelijker om de toegang tot het eiland weg te halen dan om het eiland zelf weg te halen. Als het eiland zelf word weggehaald dan moet de hele map worden aangepast. Ik denk dat ze daarom maar voor deze oplossing hebben gekozen. Misschien hebben ze het er ook wel express ingelaten om te kijken of er nog Animo voor is om een vervolg te maken etc. Gewoon om het spannend te houden en een breed publiek voor fable 2 te maken. Want mensen zien niets liever dan een mysterie die eindelijk eens een keer word opgelost.

Maar ik geloof wel dat het met allignment te maken heeft. Vooral als je die animatie van de draak hebt gezien dan zie je dat je good moet zijn.

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie dit topic helaas steeds meer veranderen in een fantasie en fable update topic dan een waar secrets in worden onthuld. Misschien is alles waar we achter na jagen we niet bestaand... zou wel een goeie anticlimax zijn...

19. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat of er wel secrets inzitten maar dat die dan heel goed verborgen zijn of dat de aanwijzingen er gewoon voor de sfeer inzitten maar niet dat ze een Fable 1.5 ofzo uit gaan brengen.

20. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    We hebben veel man gehad die gezocht hebben naar secrets, zowel naar informatie en uitvoerend.. en we hebben níks gevonden. Waarschijnlijk zijn de secrets gewoon niet ín legale xboxen, of we moeten nog steeds iets vinden, waar ik níet vanuit ga. Ik ben ook van mening dat de makers het óf slecht afgewerkt hebben, óf gewoon alles klaar gemaakt hebben voor 1.5. Het zoeken naar de secrets op zichzelf was best leuk (behalve het diggen, dat duurde lang en was gruwelijk saai). Ook was het discussieren erg leuk, en spannend...goed voor de uurtjes. Maar hoogstwaarschijnlijk is hetgeen wat shcaap zegt waarheid, en dat het allemaal één grote anticlimax is. Ik ben ook niet van plan om mezelf er nog in te gaan verdiepen. Want nu alles voor niks blijkt te zijn, heeft het in mijn ogen nog weinig zin om verder te zoeken. Ik blijf dit topic uiteraard nog wel bijhouden, want het ís en blijft interessant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina