1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Als er zulke secrets zijn dan worden ze denk ik een keer per ongeluk ontdekt ofzo.
     
  2. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een linkje voor mij? :{
     
  3. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    damn moet ik al die 35 paginas gaan lezen
    ben een week aan het werk en ineens 25 paginas erbij
    wat is er gebeurd
    wie verteld het me ff in het kort


    (iets over een boot met drakenzeil enzo)
    vertel vertel vertel
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    nix, dat is het probleem. een boel paginas met dingen die in andere topics horen. en een boel geleuter over 1.5
     
  5. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens heb ff research gedaan
    en het schijnt dat op nachten waar het bij ons volle maan is.. dat (als je xbox natuurlijk goed gedateerd staat) dat dan om 12 uur snchts van je xbox klok... dan schijnt het dat je moet vissen in die put (de vis vangen) dan moet je naar oakvale transformen...en weer terug en dan staat die kist met de singing sword er onder de bel in hc
    je hebt er 25 keys voor nodig
    dan kunnen er een hoop mysteries worden opgelost denk ik.. alleen vraag ik mijzelf af of dit waar is..
    ik kan de bron nog even niet vinden... ik ga ff zoeken waar ik het heb gelezen en dan zet ik het hier wel neer
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk, mensen als jij hebben we nodig voor dit topic, eens echt secrets en niet fucking "bbb verteld het wel" "Er is nix""fable 1.5 lost het wel" Ge BS
     
  7. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Het lijkt me niet dat het spel afhankelijk van de volle maan in de echte wereld.
     
  8. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet maar het lijkt wel of ik de fabletjeskrant aan het lezen ben
    tussen duizenden websites en forums moety toch wel ergens de waarheid staan ... op vele sites staan echt fabeltjes
     
  9. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij welke sites zoek jij ? ik wil wel helpen zoeken all1 weet ik niet waar.
     
  10. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ga via google gewoon maar eens zoeken
    voor als je niet weet hoe google werkt

    ga naar http://www.google.nl

    en typ daar een woord in bijv: fable dragon cliff
    en zie maar hoeveel paginas ernaar lijden
    zo ben ik begonnen met zoeken

    trouwens ff btw
    ik ben geen mod ofzo maar al het slap gelul over 1.5 moet maar us ff stoppen
    hier alleen mysteries please O-) (en vooral dat van dragon cliff)
     
  11. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Juiste instelling.
     
  12. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    maaar Dragonmaster heeft de juiste instelling, ik hoop ff dat meer mensen met me gaan zoeken door google helemaal uit te zuigen...
    leg even die controler van je xbox neer, en zoek ff mee naar de geheimen...
    ben nou bezig om een chinese site te vertalen waar schijnbaar het woord dragon cliff inzat... alleen wil mijn vertaal pakket niet echt meewerken. bedoel het slaat nergens op wat er staat, kan er geen wijs uit..
    maargoed... iig zulke "spirit" wil ik hier zien... :)
    alvast bedanktj
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dit heb ik ook gehoord, maar volgens aan paar echte "Fablemasters" is dit onzin!

    Lijkt me zelf ook erg onwaarschijnlijk, als ik dit zou ontdekken dan staan er binnen 5 sec. foto's van mijn TV op de het internet. Kortom lijkt me een sterk verhaal.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  14. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0

    wie zijn die "fablemasters" dan??? wil wel contact met ze...
    ff graag zeggen, wij proberen ff serieus te zoeken
     
  15. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik ga ook maar eens mee zoeken... ik post hier wel wat info wat ik vind
     
  16. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    jij bent wel heel fanatiek als je een chinese site gaat vertalen ;)
     
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ben benieuwd wie die fable masters zijn :D

    maar goed. even idd serieus nu, ik denk dat tribal gedeeltelijk gelijk heeft. ik heb alleen me twijfels bij dat irl volle maan gedoe
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    En ik zoek niet serieus? |:-

    Masters in de zin van: Zij hebben het spel van achter na voor uitgespeeld!

    Twee vrienden hebben het spel al 3 keer gespeeld in de zinnen van walktroughs spelen met elke keer andere keuzes maken. 1 van die gasten is echt niet goed wijs, sinds dat Fable uit is, speelt hij min 4 uur per dag.

    Ze zijn aan het proberen om alle huizen te krijgen in het spel. Ze moesten er gisteren nog maar een paar.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  19. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een paar Sectret Walktrough doorgelezen, en er staat echt van alles verassends voor mij in.

    Bijv: http://faqs.ign.com/articles/550/550950p1.html

    /EDIT: Deze hadden jullie al gezien?
    Van het eiland:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Van een onbekend zwaard:
    [​IMG]

    /Edit2: even op eigenschappen klikken en plakken in je adresbalk.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  20. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    To get to the dragon's lair you have to have completed all the previous quests, you have to complete them before you take the main quest which ultimately ends the game. It really is quite simple to get there after all the other quests are done. You just teleport there. You can't get there unless all the other quests are done.



    Volgens mij is het onzin, maar mischien dat iemand er toch iets aan heeft....



    /Edit.
    After following these threads from the start, I've come up with a few evolving ideas..

    a) Statue that points (Look out point)

    b) Glade (clearing at look out point where you found the silver key at begining)

    c) Npc that spawns at dawn is their (travelar)

    d) The cellar in S. Bowerstone what is the point of having that triggered only at a specific time, their must be an alternate use for it.

    e) Bard told us to spend some time nearby the tents in S. Bowerstone for this female npc to spawn, or walk over to them.

    f) The light house is where secrets lie

    From what I've seen of this, these are jumbled steps at various stages of a quest, or a few different quests. The most important thing is to figure what the first step is to get the ball rolling.

    The only definitive clues given are S. Bowerstone, and spending time somewhere close to the tents..

    Thoughts... The cellar is near the tents..perhaps invite the travelling merchant to go to S. bowerstone and into the cellar? Finding another NPC to follow you to the cellar?

    Another thought.. Having the travelar NPC follow you..while the statue points at the small clearing..drink a beer..and dig? (statue does point at it in the day time)

    And ultimately, of all the poems he said there is a certain npc that will make these things easier..So figuring out who that NPC is.. is probably the first step of all of this..

    Just some speculation it might trigger some new idea's thoughts



    Nog iets erbij...

    Mischien dat jullie er iets kunnen, ik wordt er niet veel wijzer van, maar ik heb op deze forum ook nog niet bepaald alles gevolgt
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina