1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er cool uit dat eerste plaatje.
     
  2. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoeld u? bij mij doen ze t idd ook niet meer?
     
  3. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
  5. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een update-je waar ik nu ben.. ik ben nu op hetzelfde gedeelte als die jongen in dat forum aangeeft mijn map zegt

    fille_hookcoast_01en ik zit midden in het water schijnbaar ik zit langs een afgrond waar ik allerlei bergen aan de andere kant zie en ben nu lekker aan het diggen .... ik maak genog fotos dus zet ze mischien vanavond er wel ff op 8) dit is echt vet gewoon
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat bedoel je daarmee??
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    dat je niet iedereen voor de gek kan houden
     
  8. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    hebt u uw xbox gemodificeerd ofzo??? anders ga ik t ook proberen als je t met een normale kan doen...
     
  9. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu ook onder water en kan er niet meer weg.. echt vaagjes denk dat ik de andere kant op moest gaan,... ga het gewoon nog us proberen, btw heb fotos gemaakt... zal ik strakkies effe uploaden
     
  10. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, inderdaad Shcaap. Heb um in m'n hoofd per ongeluk verwisseld met die van die grote inktvis... |:- :+

    Ik zal ook wel gaan zoeken hoe je die haalt.
     
  11. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens, tribalme, hebt u een gemodificeerde xbox? hoe kom je anders aan de mapnaam file_hookcoast_01
     
  12. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    over welk eiland hebben we het eigenlijk? het eiland onder Hook Coast of nie? er zit namelijk ook nog een groot ijsland boven hook coast... zou je daar ook kunnen komen? anyway hier is de hele kaart, misschien wel makkelijk om erbij te hebben... :cool:
    [​IMG]
     
  13. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    We hebben het over het eiland ONDER hook coast met die paar bergen erop. Nog steeds een raadsel...
     
  14. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox is niet gemod nee... maar na lang graven kwam ik vanzelf in dat level... ofja buitenlevel waar niets te doen is... post vanavond even wat pics het stond gewoon op mijn map... als ik op start druk...


    en ja het eiland onder hook coast...

    ik heb trouwens in hook coast net een boek (dragons) gestolen in de kroeg op de bovenste verdieping, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft....

    edit: dat boek heette trouwens dragons
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  15. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ok
    de fotos van mijn missies vanmiddag... niet geheel ongeslaagd want iedereen zei tegen me dat je alleen onder water kon als je een gemodde xbox had... dat is dus niet zo :) want bij mij zit er geen mod chip in

    nou zoals je kunt zien op de eerste foto zat ik na lang graven op filler_hookcoast_01
    wat er op mijn map raar uitzag... want ik zat in het uiterste puntje rechts boven in het water schijnbaar, terwijl ik op mijn mini map gewoon in hook coast zat...

    zo zag het er op de map uit:
    klik
    klik

    zo zag het eruit op het scherm...
    helemaal heuvelachtig en verlaten er lag echter wel een dikke pak sneeuw..
    klik

    en door op een gegeven moment van een berg af te vallen kwam ik onder water en dat ziet er zo uit:
    klik

    en het enige wat ik daar kon doen was een hengeltje uitgooien
    klik

    edit: ik kwam echter niet zoals die andere van dat andere forum op filler_dragoncliff_01

    en je hebt gewoon een gemodde xbox nodig om op dragon cliff te komen.. neem ik aan... daarom komt het laatste doek er ook nooit te hangen :'-(
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  16. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag dat het in het spel zit dan :confused:
    Maar goed anders zou je er op een normale manier horen te komen.
     
  17. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Is inderdaad erg raar. Ik heb trouwens ook dat boek gevonden over dragons maar die lag in een boekenkast op de guild. Ook staat er iets over de dragons in 'creatures of albion 3' d8 ik.
     
  18. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat heb ik ook gelezen, erg vaag.
     
  19. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb zojuist een intervieuw gedownload met die vent die fable heeft bedacht en die had het ook over "fighting with dragons"

    who knows... is er aan het einde als je alle quests en side quests hebt gedaan en alles hebt ontdekt wat er is enzo mischien niet iets dat je toch naar dragon cliff kan..

    vin hety nog steeds erg vaagjes
     
  20. PhoeniXiaN

    PhoeniXiaN Hoi

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, misschien krijg ik dan toch nog gelijk }:] ik ga zeker weten proberen om die shit op te lossen, en die demon door zonder face ook *) lijkt me ook wel dope om te weten wat daarachter zit :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina