1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, ik vraag me toch echt af waarom er een gigantische ton in de Hobbe Cave staat als je de nymf laat leven.

2. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die Nymph afgemaakt kwou haar niet laten leven:p en ik zoek nu the singing sword, en the sandgoose ook al zei PM dat het in het spel zit ik heb geen idee hoe het deruit ziet het moet wel een soort wapen zijn want hij zei dat het bruikbaar is

3. Joepie NL

Joepie NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naar aanleiding van dit topic, ben ik eens op snor gegaan ofdat dragon cliff inderdaad bestaat, jah, mijn xbox is naar de kapper geweest, en ik kan dus een beetje rotzooien met de fable bestanden en ini's enzo...

het bestaat wel, maar er zijn geen draken ofzow te vinden, er branden wat fakkels, en er is hier en daar een vuurtje in/op de grond, je bevindt je op een of andere battleground (ronde arena achtig iets ), met hier en daar wat puin.. het is allemaal heel mooi uitgewerkt, je kan zien dat er werk in is gestoken, dus heel raar waarom Lionhead dit er niet heeft ingestopt...

als je op de map klikt, zie je inderdaad dat je echt op dat eilandje bent, en er staat dan bij "Dragon's Cliff" (dohh) maar goed, ik denk, ik typ dit maar ff, voor iedereen die hier hopeloos met zn schepje naar op zoek is, staak je zoeken, want er is echt nix te vinden.

later...

Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  4. Dragonmaster

Leuk Bevonden:
    2
    er staat ergens eerder in deze thread (geen zin om alles te doorzoeken) dat je waar eerst de Sword of Aeons uitkwam dat je daar de singing sword kan halen. het lijkt mij dat je dan dus de focus sites moet activeren maar hoe de fuck zou je dat moeten doen

5. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm die ancient focus site´s kan je niet activeren.. dat kan alleen met een septimal key dat zag je JoB doen toen is die key verdwenen dus er is geen mogelijkheid om dat te activeren

6. Dragonmaster

Leuk Bevonden:
    2
    misschien wel als die septimal key kunt vinden.

7. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet btw aangezien die key en alles is verdwenen en er is geen reden om die ancient cullis cate´s nog te reactiveren

8. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    is t niet gewoon dat kippenpak.

9. VinZ

VinZ Guest

kippenpak? :confused:

10. Dragonmaster

Leuk Bevonden:
    2
    wel als je daar het singing uit zou kunnen halen

11. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de kippenpak zit er niet in.. die is eruit gehaald, en nee the sandgoose moet ik bruikbaars zijn dan zou het tog ook the sandgoose heten denk ik:p

12. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij of is het niveau hier echt tering gedaald??

ga nou niet lopen zeuren over dat je misschien die focus sites zou kunnen activeren dat is gewoon onmogelijk... Het is namelijk deel van de hoofdlijn van het spel dat JoB die focus sites aanzet en dat jij em daarna bevecht...

Laten we gewoon met zen allen blijven zoeken op engelse fora of ga zelf op zoek in het spel, maar meld pas iets als je wat realistisch hebt gevonden...

13. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yes sir!

14. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan kun je wel weer de bitch uithangen, fucking newbie... maar het is niet de bedoeling dat deze thread naar de kloten gaat omdat er allemaal waardeloze bullshit in staat...

als je namelijk de eerste 20 bladzijdes leest zie je dat het daar wel ergens over ging

edit: nee die sarcastische bullshit hou je maar lekker voor jezelf

Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  15. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    l4l doe rustig dude kan je nie tegen een joke of zo damz

16. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Itavhi^, ik vind jou sowieso een rare gast. Je reageerd niet serieus, en in het Bargate Prison topic zit je gewoon grúwelijk uit je nek te lullen over dat zwaard. We hebben niks aan types zoals jij die het allemaal niet serieus neemt en maar loopt te kloten.

Ik probeerde die blue nimph te laten leven, maar ik moest iemand anders opofferen. Maar ik kon niemand opofferen, dus hoe moet daar in hemelsnaam een grote ton komen? :confused:

17. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee lul niet uit me nek ga meer zelf ff 10 jaar doorbrengen in de gevangenis dan zien we wel wat je krijgt, en als je in die hobbe cave komt dan hoor je iemand schreuwen help, help hem en ga met hem de treasure zoeken, en dan kan je hem bij de nymph opofferen hmpfff. was maar een joke van dat yes sir btw

18. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    doe gewoon niet zo gruwelijk moeilijk en kom maar is met bewijs dat je écht een zwaard krijgt in die prison. kom maar met een naam en stats, en eventueel een foto, want níemand gelooft je hier, dat weet ik zeker

19. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vroeg ik net ook in een andere thread, kom er maar mee voor de raap mn jongen l4l.

20. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus het heeft me even gekost maar je bedoeld die deur in de bandit elite-camp... Maar denk je dat je daar iets mee kunt doen dan... lijkt mij niet namelijk, hij ligt daar gewoon maar te liggen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina