zouden we een nieuwe thread aan mogen maken voor mensen die echt benieuwd zijn naar secrets...
in den beginne waren ik, shcaap, tribalme, sora (en anderen
) bezig met echt naar secrets zoeken... dingen als de kapotte brug, de sundial, de JoB-doll en de vuurtoren en a story of 'x' zijn allemaal behandeld...
nu zijn er hier alleen maar van die mensen die fable 1 uur spelen en meteen denken dat ze een secret gevonden hebben... (ik heb een paddestoel op de grond gezien, zou het een secret zijn?)...
gaan jullie aub fable 2x uitspelen en daarna echt hier proberen mee te helpen want al deze reacties van jullie halen geen reed uit... misschien kunnen jullie mensen helpen in de thread "hulp voor beginners" maar hier maken jullie je niet nuttig...
niks persoonlijk hoor maar sinds vanochtend zijn er weer zo'n 5 pagina's bull shit bijgekomen die mensen die echt aan het zoeken zijn ook door moeten lezen... ik wou dat jullie is flink deze thread door gingen lezen (ja al de 50 pagina's) want het wordt een beetje vervelend om 100x dezelfde vragen te moeten beantwoorden... _O/
Klik om te vergroten...