1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xilvero

Xilvero Flaming Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Die adelaarsdingen waren me al opgevalle, ja.. maarja ze staan gewoon op wat afgebrokelde sorrt muren.. waar je dus niks mee kunt.

2. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel niet lukken denk ik, denk dat je er echt een fakkel voor moet hebben en dat dan iets triggered, maar niet die spells of pijlen. waarschijnlijk is het er allemaal uitgehaald, best jammer want hookcoast is best raar om te komen (met die aparte gateway ervoor) en dan kan je er alleen met mage vechten en wat items kopen die nergens anders tekoop zijn. tis gewoon als laatste gemaakt en toen moest het spel in een x snel worden gereleased van microsoft en toen was het niet helemaal af enzo... (word toch wel gekocht :confused:)

ja maar ik bedoel dat er gewoon iets in die rechthoek moet staan... iets van een kist ofzo.

Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  3. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k Sorry;)

4. RiCo!!

RiCo!! Guest

Srry voor de offtopic ...maarem die plaatjes van die vogel das gewoon een ding net als dat er een paar standbeelden overal staan en hetzelfde zijn ....
    als dat beeld op lookout p[oint naar greatwood wijst dan staat dasar een kist ....nix bijzonders zit erin ... :{

Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2004
  5. Xilvero

Xilvero Flaming Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt op een graf.. die witte ''balken'' liggen toch ook om sommige graven?

6. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ga is naar lookout point en blijf het standbeeld aanklikken totdat er staat "pointing to greatwood" ga dan maar terug naar die rechthoek van je ;)

7. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    lol snap dat niet heh, volgens mij zijn ze al 3 weken bezig om heel dat kleine stukje daar te maken met die standbeelden enzo en dan zeg jij dat er een normale troep kist verschijnt :p heb je toch ook nix aan dan :confused:

gaar spel :p

8. RiCo!!

RiCo!! Guest

zit volgens mij een Piercing Augmentation in :p

9. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    zouden we een nieuwe thread aan mogen maken voor mensen die echt benieuwd zijn naar secrets...
    in den beginne waren ik, shcaap, tribalme, sora (en anderen ;)) bezig met echt naar secrets zoeken... dingen als de kapotte brug, de sundial, de JoB-doll en de vuurtoren en a story of 'x' zijn allemaal behandeld...
    nu zijn er hier alleen maar van die mensen die fable 1 uur spelen en meteen denken dat ze een secret gevonden hebben... (ik heb een paddestoel op de grond gezien, zou het een secret zijn?)...

gaan jullie aub fable 2x uitspelen en daarna echt hier proberen mee te helpen want al deze reacties van jullie halen geen reed uit... misschien kunnen jullie mensen helpen in de thread "hulp voor beginners" maar hier maken jullie je niet nuttig...

niks persoonlijk hoor maar sinds vanochtend zijn er weer zo'n 5 pagina's bull shit bijgekomen die mensen die echt aan het zoeken zijn ook door moeten lezen... ik wou dat jullie is flink deze thread door gingen lezen (ja al de 50 pagina's) want het wordt een beetje vervelend om 100x dezelfde vragen te moeten beantwoorden... _O/

10. RiCo!!

RiCo!! Guest

ik heb deze hele tread gelezen en ik heb het spel al anderhalf X :p:p uitgespeeld ;)

11. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    lol als het op mij slaat, ik heb ut spel 2x uitgespeeld, maar vond dat lookout point gedoe zoiezo best saai, ik ga ni wachten totdat er wat open gaat ofzo :p en ik heb elke post van deze thread al een x gezien, maar er stond nix over die plek, die griffioen dingen zullen ook wel iets betekenen. dacht dat we over de andere secrets het er wel allemaal over eens waren dat het spel gewoon niet klaar is en dat er voor de rest weinig te vinden is (zal nog wel 1 of 2 dingen in zitten die met interne klok / tijd te maken hebben, maargoed ga dat maar zoeken :p)

12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    de hoofdsecrets hier zijn voor zover ik weet nog: de singing sword, de sandgoose, de vuurtoren enz.

13. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben het al 10x over de tavern cellar in bowerstone en de kist in greatwood gehad... die komen er dus als het standbeeld die kant uit wijst...
    -> blijkbaar heb je de thread dus niet doorgelezen want anders had je wel geweten dat die plek die u hebt gefotografeerd al besproken was... dat is dus de plek waar de kist verschijnt...

en of het ook op u slaat dat laat ik aan u zelf over...

14. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    go svensson go svensson

maare..
    sandgoose
    uhm
    kerkhof oakvale...... als je van veraf naar de het gebouw kijkt met die deur waar ik niet weet waar die voor is :D
    uhm
    die lijkt heeeeeeeel erg veel op een sandgoose
    maare ga nu weer ff verder diggen want ik zit ineens in filler_dragoncliff_03
    maare wou dit ff kwijt :p

15. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
  16. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    deze bedoel je?

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb nu van alles geprobeerd in de vuurtoren:

-Alle soorten stenen geprobeerd
    -frying pan met 4 flame, 4 lightning....geprobeerd
    -verschillende zwaarden geprobeerd.
    -Alle spreuken (zijn allemaal gemastered!)

Dit ook beneden bij de haard en bij de bel. Nu heb ik even geen ideeën meer

18. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    tribalme ik denk dat dat iemand is die gewoon alle bekende secrets bij elkaar heeft gedaan en er een verhaaltje van maakte.

19. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    ja

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina