1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm d8 dat de singing sword erin zat ,maarjah the sandgoose zit er btw wel echt in en het dient als een wapen

December's EGM Issue 185 Page 62 Interview with Peter Molyneux

EGM: Are there any secrets or inside jokes that fans haven't discovered?

PM: It would be a shame to reveal all the secrets, but I will say that two secrets are the sandgoose and a frying pan that also doubles as a weapon.

Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    replay value

3. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok na ongeveer 40 pagina's in deze topic te hebben gelezen ben ik echt nieuwsgierig en mysterie zoekend geworden :) volgende week heb ik ff af van studeren voor een weekje en ga ik mijn zoektocht beginnen. Ben samen met een vriend al tijdje bezig met fable, hij heeft hem bijna 2 x uitgespeeld en ik nu ongeveer ook, heb er nu 17 uur opzitten en denk bij de 25 pas het spel uit te spelen, ik doe et op mijn gemakje:D.
    Ik denk trouwens ook dat als je te snel door het spel gaat je echt veel en veel te veel mist, zelfde verhaal als bij die gast die er maar 6 uurtjes overdeed, die kerel ging in 1 rechte lijn naar jack of blades, volgens mij rende hij gewoon langs iedere vijand en dat is ongeloofelijk zonde.

Maar kortgezegd IM IN :) jullie hebben er een nieuwe spoorzoeker bij ;)

Zometeen nog even de andere pagina's lezen, kheb al heel wat leuke ideeën opgedaan in deze topic.

4. erik16

erik16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde net fable ( al een tijdje uitgespeeld) en ik was bij de pier waar je de jail kan zien. daar lag een zeilboot met rode zeilen met een drakenkop op zijn zeil. iemand een idee, heeft maybe te maken met dragon cliff

5. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    beste erik, wat ik dus wel heb gedaan en jij waarschijnlijk niet, heb ik deze hele topic doorgelezen.
    Die boot was op pagina 10-15 al genoemt dacht ik, maar in ieder geval bedankt voor de hulp ;), er zal wel wat mee zijn, alleen moeten we nog uitvogelen wat :). Vind het wel heel tof dat er zoveel dingen zijn verwerkt in FAble en ik weet zeker dat er veel secrets zijn.

owja en al die mensen die lopen te zeiken dat alles in de game is gehackt, ik denk dat je niet zomaar alle bestanden kan vinden in de source van fable, veel dingen zullen gecodeert zijn en dus ontoegankelijk of niet in logische taal, dus zijn ze er wel, maar hebben ze andere namen etc. Vooral zoiets als een singing sword die zeer moeilijk te vinden is, maar wel naar verwezen word. Denk dat LH en BBB het wel goed in elkaar hebben gezet.

6. erik16

erik16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens of die schaal in hook cast waar zon goudkleurig goedje inzit iets te maken heeft met 1 of andere secret

7. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    nee waarschijnlijk niet...
    maar als je toch wil helpen
    zoek de torch en probeer de vuurtoren aan te steken :)

8. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm lol nog steeds bezig ?o_O

Maar ga nu is na er zijn weet ik veel hoeveel mensen bezig met onderzoeken van de secrets en er is nog niks gevonden.
    En hackers zien dat er veel dingen niet volledig meer op de cd staan dus dan is het meest logische toch dat er een fable 1.5 komt of dat het gewoon nooit komt ? ( dat er gewoon te weinig tijd voor was ofzo )

Maarja ik hou jullie niet tegen kzal deze topic iig blijven volgen :+

9. erik16

erik16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand om wat voor een torch het gaat, ik ben er al wel wat tegengekomen, maar kon er niks mee

10. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    was het woord fable 1.5 niet verboden hiero 8)
    nouja er zijn zeker secrets die nog ontdekt moeten worden en die alleen de makers van fable weten
    maar we komen er denk ik al aardig dicht bij :)

edit en btw
    ze zijn al met dat spel bezig zolang de xbox uit is
    dus tijdgebrek :confused:

11. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    weten wij ook niet.. maar er schijnt er een in het spel te zitten
    maar blijven zoeken het is dus iets waarmee je moet kunnen rondlopen waar je een vuurtje aan kunt doen
    zoiets als een stok ofzo
    wij zijn tot nu toe ook radeloos...
    maare keep on looking
    als je de torch hebt gevonden word je beroemd :)

12. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe HERO:p maarjah ben ook al bezig op zoek naar een torch ik denk dat dat je dan lijd naar de sandgoose

13. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk: dat je met de torch de vuurtoren kunt aansteken en dat dan het schip met het draken zeil naar de pier van hook coast komt, dat je er dan in kunt gaan zitten of staan natuurlijk 8) en die je naar dragon cliff brengt :)

14. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :p maar dragon cliff is deruit gehaald die filler stukjes zijn gewoon stukjes overblijfsel van dragon cliff aangezien ze niet genoeg tijd hadden om het af te maken

15. erik16

erik16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geprobeerd om in die stok die je aan het begin van het spel krijgt een fire augmentation in te stoppen, maar dat kan niet. Toch denk ik dat die stok er wel iets mee te maken heeft, want je kan die stok niet verkopen ofzo.

16. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Okay ik ben toch nog even aan het zoeken en toen vond ik deze site: sandgoose ik moet nog even verder kijken maar goed het is toch wel redelijk interessant
    Ik heb trouwens even op Archive gekeken en de site blijkt van 18 oktober 2002 te komen...

en Itavhi^: geloof me Dragon cliff zit nog volledig in het spel alleen het is onmogelijk om er te komen... het heeft ook geen zin want de draak die er was is wel weggehaald en alle andere mogelijke NPC's, chests (25 keys anyone??), enz... Dit is bevestigd door BBB en MP, dussss

en met jou de rest van de wereld, lees nou toch gewoon eerst deze thread door, dat station zijn we voorbij man

17. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IDD maarja kan je hun niet wijs maken :p

Of het zou zo moeten zijn dat als je hem aangestoken heb ofzo of op wat voor manier je ook op dat eiland ben dat het dan ineens in de game veranderd dat er draken zijn op dat eiland enz .... ( lijkt me sterk als ze niet op de cd te vinden zijn )

18. Ultrabrain

Ultrabrain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel lache om te zien hoe wanhopig sommige mensen naar geheimen zoeken...
    Wat denk je nou? Eerst slopen ze de helft uit het spel wat ze beloofd hadden omdat het te veel van het goede is en de xbox het niet trok, en dan gaan ze zeker allemaal geheimen inbouwen??? Allemaal marketing om maar zoveel mogelijk geld te verdienen totdat mensen erachter komen dat er na 15 uur echt niks meer te doen is.

Maarja, succes met zoeken. Als je maar fun hebt toch?

19. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat trouwens hoe je de (zogenaamde) sandgoose op de illegale manier kunt krijgen... (met de dig-bug dus...)

okay de site is dus deze: http://www.fablegame.it/PagesITA/index.asp?Page=detail&Notizia=37 gewoon even de site openen en de adresbalk kopieren en plakken op de site van bovenstaande link om de site te vertalen (italiaans -> engels)

aan jullie om de legale manier te vinden...

true... denk ik ook... maar kon het niet laten om nog even die sandgoose op te zoeken...

20. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe idd;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina