1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    l444l
     
  2. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wtf betekent dat toch... ziet er namelijk behoorlijk kansloos uit...

    even off-topic maar goed...
     
  3. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Itavhi^, post toch is niet zo overbodig! elke keer als ik rustig de thread doorlees, zie ik weer loze antwoorden van jou

    en stop is met dat verlepte |44|, is echt verrot
     
  4. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    k spijt me
     
  5. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft niet te reageren hoor...

    als ik nou is een mod zou zijn O-) dan was dit menneke al lang van dit forum verdwenen _0/

    omdat zulke types als jij deze reacties plaatsen moeten mensen die wel naar secrets zoeken ook weer off-topic gaan... aub ga weg...
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22

    Denk je nou echt dat iemand belang heeft bij een stok die aan elke willekeurige boom grooit !? als je die zou kunnen verkopen zou iedereen zich afvragen waarom je geen stokken van bomen kon halen om dik geld te verdienen:+
     
  7. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    maar is er trouwens al wat meer over de 25sleutels kist? of is die er oo kegt niet anders ALS hij er is zal hier het antwoord op vele vrage ndenk ik inzitten(altans dat hoop ik:cool:).
     
  8. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom op een vertaalsite, hoort dat? 8)
     
  9. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom ook op de vertaalsite :D
     
  10. RiCo!!

    RiCo!! Guest

  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  12. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ff de tekst vertaalt in het engels:
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Plus de plaatjes en de site is alweer overbodig ;):

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    en even voor de duidelijkheid dit kan dus zonder gemodde xbox

    o ja en die vogel schijnt je te achtervolgen en vijanden af te maken...
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  14. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp er geen enen bal meer van

    help me!

    p.s. kan je ook tegen dat beest aanschoppen
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  15. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0

    ja het is een slechte vertaling (komt door babylon), ik zal hem verder proberen te vertalen:

    Of continuation the link found to three relative images to a strange goose that finds in one lease in all Fable alone!. What is this the mythical SandGoose? (lijkt me duidelijk)

    Here's how to find it: Go to Hook Coast, in the direction of "the vendor of crews" (letterlijk de verkoper van bemanning). watch the wall of the "cascade" that heads for the sea. This wall seems ''curabile'' with the healing-spell. In truth it is only because inside this wall, a strange goose hides itself, which is the true target of your spell. At this point you can cross the wall with dig-trick, to push the goose out of the wall and you will meet this mysterious animal...


    Zo kun je hem vinden: Ga naar Hook Coast, in de richting van "de verkoper van bemanning". Kijk naar de muur van de "cascade" dat richting zee loopt. Deze muur lijk je te kunnen helen met de healing-spell. Feitelijk komt dit enkel doordat in deze muur een vreemde eend (ik kon het niet laten ;) -> van een vreemde eend in de bijt... je weet?? het is natuurlijk gans, ach what the hell laat maar :) ) verstopt zit, welke het eigenlijke doel was van de spell. Op deze plek kun je met de dig-trick door de muur komen, om the gans uit de muur te drukken en je zal dit mysterieuse dier ontmoeten...
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Blijft dat beest je altijd te volgen en heb je hem nog als je het opslaat of niet?
     
  17. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is de vertaling via een andere site (via startpagina). is ff wat duidelijker. ga het zo ff proberen of het lukt
     
  18. VinZ

    VinZ Guest

    Volgens mij is dat gewoon die meeuw die vast zit in de muur waar al meer mensen het over gehad hebben...
     
  19. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ksnap er nog steeds niks van... je moet dus ergens een meeuw met de dig-trick uit de muur drukken... kan iemand ff een foto maken van de plek waar je dit PRECIES moet doen
     
  20. whitecore

    whitecore Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nu ff probere die vogel te vinden en dan is het misschien de bedoeling dat je deze naar de vuurtoren of die boot brengt??????? kan het altijd probre tog ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina