1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitecore

    whitecore Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    en het is dan waarschijnlijk bij de wapenshop waar die vogel zit want het was the shop of arms en arms zijn wapens ofsow togZ??
     
  2. whitecore

    whitecore Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    aleen de preciese plaats weet ik niet te vinden want als ik bij dat gebouw dig dan zie je gewoon de shop van bnnen
     
  3. whitecore

    whitecore Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ey die cascade dat had AJAXman vertaald naar waterval maar het zou tog ook trap kunnen betekenen.
    dus het is wel in de buurt van de grote trap en de wapen shop
     
  4. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    @ whitecore, zet anders ff je vier post inéén met edit knop.

    maar inderdaad. waterval slaaat nergens op, misschien is het idd de trap, maar alsnog, je kan bij die wapenshop nergens diggen zodat je achter een muur komt waar je nog niet bent geweest. denk dat het weer eens gelul is..
     
  5. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej dit is geen gelul, op andere forums is deze secret allaaang ontdekt. K vin alleen niet echt een vette secret. Zal em wel proberen als iemand ff en pic plaatst.
     
  6. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAH, ik zit in de bergen in Hook Coast, op een van de hoogste toppen, en ik zie op de afgebrokkelde toren van die ene poort (bij dat goudkleurige-vloeistof bakje) volgens mij een kistje. :eek:

    Ik probeer een foto te maken. ;)

    /Edit: k*t, mn webcam doet het niet zonder dat ie in is gestoken. Ik probeer er dalijk weer te komen als ik m'n Xbox naast mn PC heb staan. |:-
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm ik heb een vraagje: waarom kan iedereen na Jack of Blades te hebben verslage gewoon weer verder spele, als ik uhm versla dan krijg je die credits te zien en dan gaat ie weer naar het hoofdmenu, kies ik dan weer mn game dan komt ie weer in de brandende guild tercht en moet ik uhm weer gaan verslaan.

    wa doe ik fout???
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet de credits af laten lopen, duurt ongeveer een kwartiertje.
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hm.. wie heeft dat nou weer verzonne..
    je moet een kwartier wachten en dan mag je verder spele met het spel..

    srry dak offtopic ging maar ik wil da ook graag uitprobere met die vogels en stokken en draken enz..
     
  10. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijpelijk.. Maar realiseer wel dat het niet zomaar lukt hoor. Helaas blijken ontzettend veel secrets een fabeltje te zijn. Helaas..

    Nog een laatste vraag over Fable 1.5. Is het uberhaubt al bekend dat die komt? Als iemand een officiele bron heeft, graag melden :)
     
  11. erik16

    erik16 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    welke muur in hook coast wordt er bedoeld met de zoektocht naar die sandgoose?
     
  12. VinZ

    VinZ Guest

    Ik heb die zogenaamde sandgoose uit de muur gekregen. Het is inderdaad tegenover de wapenshop en je ziet een gedeelte van die vogel gewoon uit de muur steken. Je moet de dig bug gebruiken om in de muur te komen en dan een force push doen. Dan schiet hij eruit. Het is in mijn ogen niks anders dan een domme meeuw die door een foutje in die muur zit. Hij doet niks, alleen maar op de grond zitten. Je kan em een beetje door het level gooien met de force push, maar verder niks. Hij licht ook niet blauw of groen op, dus je kan er niks mee. NIet de moeite waard dus ;)
     
  13. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Fable 1.5

    The excitement didn't end with discussions about Dimitri.

    In fact, we also caught wind of a Fable follow-up, which we can reveal is known as Fable 1.5, and began development before Fable went gold a couple of weeks ago.

    Lionhead's PR people were quick to point out that Fable 1.5 is "unconfirmed" - but according to Big Blue Box staff, it's entirely real.

    We don't know much about what Fable 1.5 actually is, but one can guess it's an update of some kind, as opposed to a full-on sequel (as Peter put it in our first video interview with him, the sequel would need to be as "fresh and original" as the first game).

    In fact, it was when discussing the possibility of downloadable content for Fable, that a Lionhead designer mentioned the arousing existence of Fable 1.5 - suggesting it could be an Xbox Live update - though we wouldn't rule out the possibility of it being the long-rumoured PC version of the game either.

    And obviously, we wouldn't be surprised to see a full-on Fable 2 at some stage either. After all, there's always Peter's comment from our first interview to consider: "If we were thinking about a sequel... then co-op play and online would be one of things we'd think of putting in there."

    And no, none of this relates to the censored portion of the second interview... that, we really can't talk about - Lionhead said so.

    bron
    http://games.kikizo.com/news/200409/004.asp?f=004.asp
     
  14. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor zover ik weet is dit het mysteries Mysteries topic en zouden we het hier niet meer over Fable 1.5 hebben
     
  15. Crooze

    Crooze Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand die verdwaalde zeemeeuw zoekt... hij zit dus in de muur die grenst aan de zee, tegenover de wapenhandelaar. En niet in de muur van de wapenhandelaar zelf.

    Als je recht tegenover de ingan van de wapenhandelaar gaat graven, mbv de dig-truc, dan kan je halverwege de muur heen en weer draaien met de camera en zie je de snavel van de zeemeeuw bewegen. Gebruik nu gewoon force push en de zeemeeuw wordt uit de muur gepoept. :eek:
     
  16. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar goed al zouden al die secrets erin zitten ( ik zelf denk dat het in fable 1.5 komt ofzo of gewoon niet... dat het er uit gehaald is dus )
    Dan is het dus niet de bedoeling dat je een secret krijgt door 1 of andere dig-trick dus wat heeft het voor nut ?:confused:
     
  17. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja we zouden het hier toch ook niet over mysteries hebben waar je met een dig-trick kan komen ofzo ( wat zelf ook 1 grote bug is ) ...
     
  18. VinZ

    VinZ Guest

    Dat zeg ik, allemaal "ophef" over een meeuw die vast zit in een muur... :confused: :confused:
     
  19. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha, heb net die meeuw eruit gehaald, je kan er echt geen reed mee (niet eens mee voetballen :D)
    je kan er gewoon doorheen lopen en een pijl er doorheen schieten en t doet niks... hij zit ook gewoon stil en gaat niet rondlopen ofzo...

    ik vraag me wel af of er ook een andere "officiele" (?) manier is om dat beest in Hook Coast te krijgen...
     
  20. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm dan kan je dat met alles gaan afvragen.. ( brug,bel,enz)
    Maar lijkt me niet want dan zouden ze die vogel denk niet in een muur verstoppen of waar het ook in mag zitten.
    Dan zouden ze denk wel zoiets maken dat die vogel (meeuw) aan komt vliegen als je iets speciaals gedaan zou hebben voor die meeuw. ( of dat hij ineens in de stad zit ofzo )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina