1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder dat het een soort van programmeer foutje is ofzo. Want al die gedachtengangen van jullie zijn zeer onwaarschijnlijk nietwaar?
     
  2. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dus geen kijken bij de wapenwinkel, heb bij alle muren die forse push gedaan. (of zo iets)
    en gegraven in verschillende plekken tegen muren maar kan hem nie vinden en ook nie zien.
     
  3. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je de meeuw slaan met een stok. Dan wordt ie misschien boos en wil ie wraak nemen. Waarschijnlijk gaat ie dan een schroevendraaier halen om je ogen uit te steken maar als je hem dan neerschiet met de boog dan kan je met de schroevendraaier de kapotte brug maken en dan kan je naar het extra eiland alle 2000 draken verslaan. Er zijn geruchten dat je dan in een klein meisje veranderd en er een hele nieuwe wereld is waar je weer 200 uur aan missies hebt. Maarja, dat zijn geruchten.
     
  4. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ...
     
  5. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, leuk verzonnen. Alhoewel ik hier toch wel wat dingen lees die ook zoveel onzin bevatten.

    @ Buffy-Lover, Ik kan hem dus ook niet vinden hé? Ik snap er ook helemaal niks van.
     
  6. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet hem natuurlijk wel neerschieten met n boog waar n flame augmentation in zit ;) Dan vliegt die vogel in de fik, en beland hij vervolgens in de vuurtoren (ofzo). Dan gaat de vuurtoren aan, dan komt r n boot aan en die gaat VEEEEEEEEEEEEL te hard, en dan vaart die boot tegen het land aan, BAF! zo tegen de bel. :p
     
  7. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    lol wat een fantasy :)
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    en als die bel afgaat word de draak wakker en die komt naar hook coast vliegen en dan vraagt ie je mee te gaan naar dragons cliff en dan wilt hij je daar gaan vermoorden
    maar je bent dan sterk genoeg om de draak te verslaan en dan hak je um in mootjes en
    dan krijg je dat schilderij in de guild.
     
  9. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, zijn we klaar met deze onzin...

    over die meeuw: ga tussen de trap en de wapenhandelaar in staan en kijk richting zee... de ballustrade voor de zee, daar moet je je inscheppen en dan de push doen...
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben trouwens wel aan de andere kant van de muur gekomen, dan kan ik gaan vissen maar ik zie nog geen meeuw want je moet toch de snavel zien uitsteken?
     
  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    als je gewoon een heal spell cast moet je zien of je bij de goede muur staat (omdat die meeuw dan ook gehealed wordt...)

    maar het is dus weer dikke onzin dat dat de sandgoose zou zijn heb ik wel door... Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar lijkt me dus ook niet echt de moeite waard...

    bummer, wordt dus verder zoeken... (voor jullie :p want ik heb er geen trek meer in...)
     
  12. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    heb me weer ff via lookout point de guild ingegraven :D was niet echt veel meer te zien :confused: (je kan dus via lookout point jezelf naar de plaatsen diggen waar je niet meer kan komen omdat de guild is ingestort :D)
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    waar dan want je kan toch alleen naar het zuiden graven??
    `
     
  14. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als je richting guild loopt vanaf lookout point zie je links (aan de kant van t boast platform) een muur. hier heb ik mij doorheen gegraven (door het stuk met de tralies om precies te zijn)...

    het klopt dat je alleen maar 1 richting op kunt graven maar je moet gewoon als je graaft de hele tijd je poppetje weer met zn rug richting guild zetten (voorzichtig met t pookje want anders ga je lopen en dan schep je voor niks ;))
     
  15. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal gaan kijken. O-)
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    nou moet je is kijke wat 1 stomme meeuw 50 mensen kan bezig houden, wat wil je nou verder doen met dat beest? ik wil eigelijk wel meer weten over de dragon cliff
     
  17. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ja umm, ik denk dat er wel meer mensen zijn die dat willen..
     
  18. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn eigenlijk tot een soort van 'conclusie'' gekomen dat de Dragon Cliff er voor de release is uitgehaald en dat die alleen toegankelijk is via een gemodde xbox.
     
  19. fablenator

    fablenator Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind echt dat er veel te veel uit het spel gehaald is, dual wielding, dragon cliff, kinderen krijgen etc.
     
  20. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weten we nou wel... dit is het mysteries topic, maak jij maar een klachtentopic aan of zo... _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina