1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je dan echt daar rondlopen weer enzo?
    en kan je er dan weer uit?
    want ik wil die kist van 20 dan gaan pakken.
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, gaat is wat minder posten en meer zoeken :p. Weet iemand of je nog iets kan met de gevangenis nadat je daar de missie hebt gedaan? Zo niet dan moet daar wel wat zijn want anders zou t echt zwaar zonde zijn.
     
  3. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is echt helemaal niks daar. Het enige wat me opvalt als ik daar ben is dat er een rood puntje is in het midden van dat water waar je tegen een baas moest vechten.
     
  4. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, kan er niks meer doen, je kan er wel nog in enzo en overal heen maar er valt niks te vinden.
    en er zijn ook geen bewakers meer enzo.

    edit/: ben een beetje laat. :9
     
  5. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geen quests meer, weet het zeker.
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    idd dat rode puntje heb ik ook nog in het midden van dat water, heb de boss iig wel verslagen
     
  7. fablenator

    fablenator Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft het boek creatures of albion III gelezen, ik weet dat erin staat dat de draak uitgestorven is, maar ik vind het dan best zwak dat als ze er over schrijven dat ze dan niet echt een "legale" draak in het spel stoppen, dan moet je er iig niet over schrijven , om ons op onderzoek uit te laten gaan,

    maar in het boek the dragons staat weer dat ze nog bestaan. dr staat namelijk in dat de overlevenden zijn gevlucht naar de bergen en de northern wastes. alleen dat ze niet zo krachtig meer zijn
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    ER ZITTEN GEEN DRAKEN IN FABLE!!!!!!!! klaar.... hou erover op. tis helaas zo. En in dragoncliff kan je ook niet komen. Laten we ons focussen op de secrets die wel in het spel zitten.

    Dat rode puntje heb k ook.
     
  9. fablenator

    fablenator Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijt aan dat rooie puntje , is gewoon een bug net zoals iedereen hem heeft dat is geen geheim gewoon bug
     
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Been there, done that...

    zijn we allemaal al achter en is al besproken in deze thread... zoals Elendill2003 al zei ze zijn er echt niet, is bevestigt door PM dus laat het iedereen duidelijk zijn en laten we er over ophouden...

    de reden dat er nog zoveel verwijzingen naar draken zijn komt omdat ze dragon cliff op het allerlaatste moment eruit hebben gehaald. Daarom zijn er 25 keys en geen kist om ze alle 25 voor te gebruiken, is er een demon door die je niet kunt gebruiken en mist er een fresco in die hall...

    het komt gewoon omdat BBB het waarschijnlijk wel zo makkelijk vindt om een Fable 1.5 (ja ik zeg het gewoon) te maken met dingen die eigenlijk in het origineel hadden moeten zitten... Ik heb op een engelse forum namelijk gelezen dat een redacteur bij BBB op bezoek was en wat zagen ze, een draak en die programmeurs snel proberen om de tv uit te doen maar ze hadden het toch al gezien...

    moraal: het is vrijwel zeker dat fable 1.5 gaat komen...
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  11. VinZ

    VinZ Guest

    Ik ben bang dat dat er geen (meer) zijn. Ik begin steeds meer te denken dat deze titel, waar 5 jaar aan gewerkt is, jammer genoeg nogsteeds lang niet af is, en echt een haastwerk is geworden. Er is zoveel uitgelaten en zoveel dingen en plots niet uitgewerkt. Echt zonde. Ik bedoel, ga eens na:

    -Geen draken
    -Het hele lady grey gebeuren
    -De demon door bij de lookout point
    -25 keys chest??
    -Totale vrijheid????
    -Er werd gezegd dat je kon verdwalen in het bos?????
    -No fences: alles wat je ziet, kan je naartoe lopen
    -Alles wat je doet zou het spel veranderen. Het enige wat verandert, is de reactie van de NPC op je alignment. Speel het spel opnieuw, en het is precies hetzelfde.

    En hell, in de officiele faq stond, en staat nogsteeds!!!, dat als je alleen de mainquest doet, en overal doorheen rushed, je minimaal 30 uur nodig hebt om em uit te spelen, en meer dan 100 uur om alles te doen.

    Ik heb echt een bittere nasmaak gekregen van het spel. Jammer, heel jammer, want het was zo leuk, zolang het duurde...
     
  12. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    nu je dit zo zegt begin ik ook een beetje een bittere nasmaak te krijgen

    ik wist wel dat het spel totaal niet voldeed aan wat beloofd is maar dit is wel heel ernstig...
     
  13. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat denk ik ook ja _O_
    Maarja dat had ik veeeeeel pagina's terug ook al door :{
     
  14. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja gelukkig heb ik van te voren niet teveel gelezen wat er wel in zou zitten en wat er uit gehaald is ofzo... dus heb er niet echt last van. Verhaal vind ik top gameplay ook nu nog een 1.5 en een deel 2 =)
     
  15. VinZ

    VinZ Guest

    Mja, maar dat vind ik nog het ergste. Je moet gaan betalen voor een 1.5, terwijl dat de game is, die dit eigenlijk zou moeten zijn...
     
  16. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las net in het fable boekje zat ff te kijke of er wat hints of zo in zat:p en dit staat er: The Guild Libary Some guild texts have been removed and not returned if you find them, do please let us now, maybe kan dit naar iets lijden heeft iemand dit al geprobeerd?. Maybe krijg je iets waardevols;) ik ga nu ff proberen;)
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik ook gelezen, maar ik snapte er geen flikker van...nu nog niet
     
  18. fablenator

    fablenator Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe weten we eiglijk dat die dichtbegroeide demon door , geen poort is net zoals boven op headman's hill , als je er aan komt is die dicht en als je je gevecht met thunder afgerond hebt gaat hij open. misschien is er ergens anders in een ander gedeelte van albion (zal er waarschijnlijk wel uitgehaald zijn) een demon door waarvan als je daarin gaat meteen naar hier komt.
     
  19. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een gezeik zeg...
    1. waarom in de mysterie-thread??? jammer dan dat jij een bittere nasmaak hebt... maak lekker een klachten/mening-thread aan

    2. (ik zal ook ff off-topic gaan)
    je kan wel lopen klagen wat er allemaal niet in zit maar ik heb het 2x uitgespeeld (50 uur nu al gespeeld) en het heeft me geboeid van begin tot eind... het is een prachtige wereld en een goed verhaal (jammer dan dat het verhaal kort is, ik heb liever een boeiend maar kort verhaal dan een saai klote verhaal van 100+ uur)
    jammer dan dat er geen draak in zit, wou je zeggen dat je fable hebt gekocht omdat er een draak in zit? nee, om de totale beleving...
    en je hebt misschien geen totale vrijheid (lees: je kan niet van de paden af) maar wat maakt dit uit? wil je uren door een woestijn rondlopen en niks tegenkomen? nee dan heb ik liever dat ze dit afblocken en dat ik over paden loop waar wel wat te beleven valt...
     
  20. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik, Svensson en nog een paar anderen al door die deur heengegraven zijn...

    en dan zie je een zwart gat waar je niet doorheen kunt. Om even te testen wat dit nou betekend (dat je niet door dat zwarte gat kunt) ben ik ook even door die demon door without a face van headman's hill gegraven (voordat ik thunder had verslagen natuurlijk, kan ook niet anders maar voor de duidelijkheid)...

    En daar kon je dus wel door het zwarte gat om te belanden in dat kleine stukje waar je thunder verslaat... Wat dit dus betekend is dat er wel een functie aan de "ddwaf" van lookoutpoint heeft gezeten (omdat er wel een zwart gat is, anders was er een stenen muur bijvoorbeeld), maar dat die functie eruit is gehaald waardoor je niet meer door het zwarte gat kunt...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina