1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    aha en hoe bepaal je dan bij welke je 3, 6, 9 en 12 zet

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    haha dat lijkt me logisch maar goed je hebt gelijk dat het een beetje wazig lijkt maar goed ik ga der maar vanuit dat het klopt ;)

wat trouwens ook een optie is, is dat die uitspraak van de better bard komt en dan is het natuurlijk helemaal onzin...

maar gewoon om het feit dat het bijna onmogelijk is om te bepalen wanneer het nou 3:15 is lijkt het me niet iets tijdsgebonden. Ook lijkt me de uitspraak dat de blue nympf crawls een aanwijzing naar de silver key onder de grond...

3. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej, misschien is dit niks, ben nu na de arena en na die missie met knothole glade under siege beetje aan het rondheupelen, beetje geld verdienen enzo, was ff in oakvale en bowestone geweest en toen ik weer terug naar knothole glade ging en ff wat ging traden bij die shop en weer naar beneden naar de tavern liep, zag ik in een keer een of andere bandiet die een grootte cape had met rode eronder, beetje skorm achtig ventje, hij zat allemaal mensen te hakken en eigenlijk hakte ik hem in een reflex meteen dood, waarna ik een zakje met erin een hero doll of you kreeg! iemand anders dit ook, of heeft iemand dit als eens gezegd? ik kan et me niet zo snel herinneren :confused:

Iemand?( ik zoek wel ff op et forum of et er al staat :confused:

Denk dat et al wel uitgevonden is hoor er meer mensen over praten, ik wacht nog ff op een reactie :), ging me trouwens meer om de reden hoe ik hem kreeg, die kerel was gewoon in het dorp, terwijl normaal gesproken nergen in een dorp een bandiet te vinden is beetje vaag :confused:

Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  4. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Missgien n Assassin? Geloof dat je die wel tegenkomt in Knothole Glade en van 1 van die Assassins krijg je ook n Hero Doll of You

5. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    dan was et die, was trouwens wel eitje die assasin, waarom killt ie eigenlijk gewone dorpelingen en niet mij? vaag maar ok :)

6. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    het is een quest trouwens kijk maar bij current quests daar staat iets van "assasin attack"...

maar wat ik bij die brug in Knothole glade (naar witchwood lake) wel HEEL vreemd vond:

ik liep over de brug richting witchwood lake vlakbij de doorgang ik loop weer terug (dus zonder eerst naar witchwood lake te gaan) tot over de brug. Zie ik een gozer naar me toe komen rennen ik pak men zwaard maar het was geen vijand... hij had een groen randje om zich heen (en was geen trader, maar een vrij grote gozer). Maar ik probeer dus achter em aan te rennen om op A te klikken maar kon em niet bij houden... en toen hoorde ik iets van too bad ofzo... heel vreemd...

heb em nooit meer gezien, ook niet tijdens de 2de keer spelen, maar goed dit heb ik al een hele tijd geleden gehad. Nog meer mensen die hetzelfde (misschien ergens anders) hebben gehad...

7. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    al loop ik in de guild heb ik ook zoiets, er is zo'n groene stip op mijn scherm ga ik daarheen kom ik dat ventje tegen met zo'n groene rand om zich heen zegt ie alleen iets van hallo welkom bij de guild

8. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kijk dus net bij current Quests, staat dus niks bij eej, Ik heb die Quest ook nog niet aangenomen of kunnen kiezen, ik ben pas zover als The siege op knothole glade, de Side-quest die je kan kiezen net na the arena. Beetje vaag allemaal :)

Ok ik heb dus weer zo'n ventje achter me aan, nu net buiten knothole glade, zou et kunnen dat deze van de chapel of skorm komen, ik heb die kereltjes daar al meerdere malen dood gemaakt en toen zeiden ze wel dat "Hij" kwaad zou zijn of wraak zou nemen ofzo, heel vaag :confused:, ik zal es een foto maken van dat ventje, ik vecht er nu tegen.

9. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    het is een quest die je niet aanneemt maar gewoon krijgt, en het is wel degelijk een quest je krijgt namelijk een treasure clue als je ze allemaal hebt afgemaakt...

ermm dat is iets totaal anders... _0/ *)

10. robberto

Leuk Bevonden:
    0
  11. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik zeg ook niet dat je liegt ;), ik weet dat het wel eens voorkomt dat bepaalde questen niet in je current quest lijst komen (en dan bedoel ik dat ze de ene keer er wel staan en de andere keer niet)

maar het is een quest en volgens mij kun je in het treasure draadje vinden waar de andere assasins zijn...

edit: hahahahaha wat een ENOOOOOOOOORME plaatjes hahaha ik verander ze wel even...

Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  12. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    *deleted*

ik raak een beetje in de war :confused:

13. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    TNX :D Ik heb em er nu wel instaan, toenet niet helaas :confused: vaag, maarja in ieder geval bedankt :)

14. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    die mysterie met die quest in het begin die je nie kan spelen heb ik iets voor gelezen:
    bron: cheatcc.com

Developer Style haircut
    When you first start the game, kill everyone in the Hero's Guild to get renown until you reach Legendary status. This may take awhile. When you have Legendary status, you will be able to take the normally "undoable" quests. Take the Snow Troll quest and go to the Hero's Guild Cullis Gate, where you will see that a Cullis Gate has been activated on the Hook Coast. Go there, then find and defeat the Snow Troll. He is just like an Earth Troll, but is white. When you have defeated him, look behind the rock near where you first fought him. You will see a Haircut Card. Pick it up. You will see that you now have the Developer Style haircut. Teleport back to the Hero's Guild, play the game, and enjoy.

is te proberen toch?:p

15. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    zeker ga ik zo meteen proberen...

16. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    duurt alleen wel een beetje lang.:p

17. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    dan doen we het toch in etappes met saven erbij... *)

ik hoor morgen wel of je al zover bent... _0/

18. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik zal het denk ik vanavond ook wel proberen, was al van plan opnieuw te spelen op evil. :9

19. First Alert

First Alert Halo 2 Skulls =)

Leuk Bevonden:
    0
    idd als je evil wilt zijn is dit een heel mooi begin om mee te beginnen.
    Maar ik ben zelf ook met die eerste drie quest bezig geweest. Zodra mijn reknown een level omhoog ging waren ze helaas weg :'-( Maar ik heb wel de guild verlaten en ben ook niet tot legendary gegaan. Dus misschien werkt het. Ik denk wel dat die quest iets betekenen. LH mag dan zeggen dat ze dr in staan om te laten zien dat andere hero's ze nemen maar:
    1.) heb je ooit een andere hero in de quild gezien?
    2.) waarom is dit de enige keer in het spel dat je een quest gewoon niet kan doen naast de good/evil quests he zoals
    attack/protect ochard farm

Dus ik wens je veel geluk.

20. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij wat gevonden. Als je bij knothole glade rond de tijd van de fist fight bijeenkomst, dezelfde persoon als de chief van knothole glade vanuit witchwood ziet aankomen lopen, daarvoor ook wat normale mannetjes. Toen ik hem zag, vroeg ie of ik mee wilde doen met weer een rondje fist fighten, maar inplaats daarvan schoot ik op hem en rende hij door en zei telkens, Don't go there, this isnt the time.
    Toen na 4 a 5 keer raak te hebben geschoten met me pijl en boog, kwam ie terug als vijand met de hele fist fight groep en de chief van knothole glade, dus 2x hetzelfde ventje :confused: Ik heb meteen maar even foto's gemaakt:
    http://www.geocities.com/robberto21/chiefs1.JPG
    http://www.geocities.com/robberto21/chiefs2.JPG(bij deze foto liet ik mezelf maar even vallen :) , kon je ze nog beter zien.

het gekke hiervan is, dat toen ik eerst op hem schoot er gewoon normale damage van hem afging en nu in een keer maar 10 per slag, pijl, magie wat dan ook :confused:, en ze zijn nog steeds met zijn 2en :) die andere ventjes die kwamen helpen waren gewoon makkelijk te verslaan, maar hun niet echt :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina