1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dimitrii

    dimitrii multi-kill

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een zwaard met plaats voor een augment hebt (dat zie je als je het aanklikt, er staat dan wield en augmentatieon of zo) als je op die augmentation drukt zie je alle augments die je hebt, dus ook die silver augment:)
     
  2. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een mysterie, kan je niet gewoon naar het "alles over wapens" topic?
     
  3. CoolDemon

    CoolDemon Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord op vraag 9:

    in lady gray, gray house kelder licht het lijk van een vrouw, mogelijk haar zus
     
  4. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, want volgens mij lag die brief van haar (die zus) ook bij dat lijk
     
  5. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    in die brief staat dat ze is vermoord door der zus Lady grey
    tis nogal een Bitch dat mens iedereen roddelt over haar in bowerstone
     
  6. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ja she is quite the bitch maar k ben tog met 'r getrouwd in fable :9
    k weet eigelijk niet waarom, k denk om het geld }:]
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Vreemd dat dit topic ernog steeds is,als alles gebakken lucht is of allang ontdekt :D
     
  8. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    draak

    okeej hier komt n00b vraagske (ben te tam om heel deze thread te lezen) ; is er nu een draak of geheim eiland ofzo in fable??
    hehe thanx :9
     
  9. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    BBB heeft een aantal questen verwijderd... daar bij was een queste waar je een draak moest verslaan op Dragoncliff en je zou dan dit schilderij krijgen:

    [plaatje]http://img90.exs.cx/img90/6518/Dragonfrescogif.gif[/plaatje]



    Hackers hebben bewijzen gevonden:

    [plaatje]http://nerdzteam.pingouin.ca/manic/fable/manic_fable_dragontrophy-hack.jpg[/plaatje]
    [​IMG]
    [​IMG]


    ik heb gezocht naar meer plaatjes (zoals dragon cliff zelf waar iemand rondliep met een kasteel enzo...) maar kon niets meer vinden...

    er waren een aantal theorien, waaronder dat je eerst de vuurtoren aan moest zetten door een manier te vinden om je stok in de fik te zetten en daarmee de vuurtoren... Dan zou een boot genaamd de sandgoose komen en je naar dragon cliff brengen...

    een ander is dat de Demon Door Without a Face (bij lookout point) je naar dragon cliff zou brengen... (maar we zijn door de deur heengegraven en die deur deed niets meer en zal ook niets doen, tot fable 1.5 misschien...)

    Dragon Cliff zit nog wel in het spel... als je bij hookcoast de digtrick gebruikt kom je na een paar uur in "DRAGON CLIFF FILLER1" ofzo... en zoals gezegd zijn hackers er zonder mods oook geweest...

    De draak schijnt er ook nog in te zitten, alleen niet zichtbaar. Iemand werd aangevallen zonder iets te zien maar er was wel een grote rode stip op de radar en de boog gaf ook aan dat er iets was...

    maar je moet alles maar vergeten want het zit er nou eenmaal niet meer in, het is er dus uitgehaald en je hoeft er dus ook niet meer over te denken...
    _0/
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2004
  11. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    @ The Pulser: lijkt me een goede afsluiting van dit topic ;) deze kan dicht :D
     
  12. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg dit topic al heel lang, en ik denk dat dit het meest boeiende topic over fable was
     
  13. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook... maar je bent het toch wel met me eens dat deze nu eindelijk is een x dicht kan... het gaat namelijk niet echt meer over mysteries...
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    hehe kom na een paar weken weer eens op xboxworld forum en dit topique bestaat nog steeds X"D
     
  15. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat dit topic eindelijk eens een keer gesloten moet worden...

    mysterie zoekers als Svensson, Shcaap, Tribalme, Sargeant Swifft, ik en een paar anderen zijn al een hele tijd geleden gestopt met zoeken...

    ik denk dat we met zijn allen het hele spel al tientallen keren helemaal hebben doorgespit en alle opties hebben onderzocht...

    maar we hebben dus niets kunnen vinden... ook niet van de singing sword, de sandgoose en de brief van de mayors zus... Het kan zijn dat we dingen over het hoofd hebben gezien, maar ik denk dat er niets toonaangevends in het spel zit (zoals verborgen questen dus).

    het is dus gedaan ik heb fable een paar weken geleden al verkocht en heb het dus opgegeven... Fable was voor mij een teleurstelling, omdat ik Morrowind gameplay verwachtte... voor anderen ligt dit anders en is het een heel cool spel geworden...

    Case closed...

    Edit: [2K] een PM gestuurd voor het sluiten van deze thread...
    _0/
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2004
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zie (ook) geen reden om deze open te houden, dus op wens van The Pulser. Dicht.
     
  17. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien handig om er dan een slotje op te doen
     
  18. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het met je eens
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Het slotje zit zich zeker te verstoppen....
     
  20. fableevil

    fableevil Guest

    dicht dicht dicht
    kom op dit gaat nergens over
    en geef toe er zijn toch niet zo veel mystieries
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina