1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    je ontdekt ut nogsteeds met een dikke glitch dus :p kweeni wat handiger is of 5 uur graven of gewoon ff in 10 seconde erheen skywalken :p heb geen AR en ut boeit me ook niet :p

    die bel die er hangt in hookpoint (of hoe ut ook heet) zal ook wel voor die draak zijn als ie langskomt ofzo, kep ut spel uitgespeeld, maar voor de rest nix van die bel gehoord :eek:
     
  2. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de lol gaat er dan inderdaad snel vanaf met skywalken, ik bedoel heb uren zitten graven en kwam gewoon bij niets uit ja bij filler_dragoncliff_01 maar dan ben je er niet, daar zijn gewoon bergen en sneeuw en verder is er nog geen vogel te bekennen behalve die vliegjes of vlindertjes naast je hoofd
    op zich best leuke ontdekking en als je wilt skywalken kom je vanzelf bij een onzichtbare muur waar je niet doorheen kunt, dus dat is niet de doorgang naar dragoncliff zelf... toch wil ik dat doek tegen mijn muur hebben en zal geen rust vinden voordat ik dat heb }:] 8)

    verder ben ik vandaag ook door de demon door gegaan, had zonder deze topic te lezen ff dat gedaan, en ook ik had er fotos van gemaakt...
    dus 2 zielen 1 gedachtte :D

    foto klik
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb inmiddels Fable uitgespeeld en ben nu ook een beetje bezig met het Dragon Cliff gebeuren...
    Nieuwsgierig ging ik kijken in de kamer waar al die doeken hangen. Maar naast 't dragondoek mis ik er nog een. Namelijk deze:

    [​IMG]

    Kan iemand mij vertellen welke dat is? :)
     
  4. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    kut dat wilde ik net zeggen heb gisteren precies hetzelfde gedaan en ben ook verder gaan graven boven op de demon door gekomen en weer verder gegraven....

    tot ik bij die vlakte was maar was een beetje doelloos (wel mooi trouwens)
    maar het enige wat ik me dan afvraag is waarom ze zo afschuwelijk veel onnodige graphics in het spel hebben gestopt zonder dat je die (normaal gesproken) ziet... kost toch alleen meer graphische rekenkracht die ze zeker nog goed hadden kunnen gebruiken voor het normale gedeelte (wat namelijk niet super mooi is)


    wat ik trouwens wel raar vind is dat ik 2 muurschilderingen mis en die vuurtoren wel binnen kon komen zonder em te lockpicken (sterker nog ik heb daarboven op nog met Maze gevochten :D ) in 1 van die links in dit draadje stond namelijk dat je daar alleen met lockpick kon komen...
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  5. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ben ik het zat op ieder ander forum waar ik aan het zoeken ben naar het geheim van dragon cliff is iedereen aan het zoeken naar een torch
    dus dat ga ik dan maar ook doen daarmee schijn je de vuurtoren aan te kunnen steken en dan komt schijnbaar een bootje je halen en kun je daarmee naar dragon cliff

    ik weet het ff ook niet meer
     
  6. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    of je slaat de deur in :+
     
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het punt dat heb ik ook gedaan maar er werd gezegd dat dat niet kon bij IGN volgens mij...

    maar je luisterd wel naar goeie muziek zie ik... das cool ;)
     
  8. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand een idee wat dit allemaal betekent en waar ik het kan doen allemaal... iemand die iets beter is in engels als ik... ik ruik een heel dik spoor waar we het kunnen proberen....

    anyone try lighting the sundial with a flame augmented weapon at a certain time of day... then warp to hook coast and see if that lit the lighthouse? oh, and I think the sandgoose is a dead bird you dig up near oakvale after marrying the mayor of oakvale, then beating him up in front of the whole town... and I think once you dig up the sandgoose, a magical ferry comes to take you off to dragon land where you get to go on wacky adventures with a rabbit and a mushroom! check it out!

    edit.. na de laatste zin goed te lezen ruikt het naar bullsh*t
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  9. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    nou volgens mij is dat wel weer erg ver gezocht en ook nog eens ernstig slecht geschreven.

    maar er staat ongeveer: met flame augmentation weapon moet je proberen 'the sundial' (??) aan te steken, dan warpen naar hook coast en kijken of de vuurtoren aanstaat.

    de rest slaat nergens op, dus dat vertaal ik ook maar niet.
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ok dan mijn engelse kunsten aan het werk :D
    Heeft iemand ge probeerd de (sundial) aan te steken op een bepaald moment va nde dag met een flame augumented weapon?
    dan naar Hook coast teleport en zien op de vuurtoren aanstaat.
    en dan een gedeelte waar hij de gek aansteekt met geruchten...
     
  11. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0

    the sundial yep inderdaad dat vroeg ik me ook af... de rest was nog wel vrij duidelijk voor mij :)
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Sundial is zonnewijzer, is ook zoiets waarvan ik het nut niet weet...
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  13. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    zoek het op int woordenboek zou ik zeggen
     
  14. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    sundial = zonnewijzer


    Ik geloof alleen niet echt dat verhaal... heeft oakvale dan ook een burgemeester?
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  15. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    weet eerlijk gezegd geen zonnewijzer of iets te bedanken.. het zal wel een lulverhaal zijn.
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Picnic area
     
  17. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op lijkt me toch logisch, dat weet je toch
     
  18. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat bedoelen ze met die vage vogel? welke vogels? weet iemand iets daar van?
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    nee de sandgoose is een ander gerucht, dat is de naam van de boot die je naar DragonCliff zou brengen
     
  20. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0

    Ahaa, maar waar komt die gerucht dan vandaan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina