1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar als je Evil wordt zingt hij toch ook anderen dingen dan met als je goed wordt?
     
  2. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond deze er al op? Check die gamefiles..
    (Nee, geen idee hoe ze eraan komen, willen we ook niet weten O-) )

    ( 8) IK WIL EEN DRAAK IK WIL EEN DRAAK IK WIL EEN DRAAK 8) )
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    An Angel said to me
    glade is:
    1. een open plek in het bos
    2. wak in ijs
     
  4. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect voor die engel O-) Maybe een boom op een open plek in een bos dan 8) maar waar
     
  5. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: laat maar, heb het al gevonden
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  6. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Generator, Deze?

    /Edit

    Aangezien dit nu toch het "geruchten & geheimen" topic is,

    TribalMe, is dat niet toevallig de Singing Sword?

    /Edit2

    Check Generator z'n post ge-edit zijn _0/ :9
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  7. fableevil

    fableevil Guest

    waar slaat dit allemaal op ik snap er geen kont van. alleen dat je in een geheim level komt :confused: . ik heb fable uitgespeeld(in 6uur) en ik wil die cheat(of wat het ook is)hebben want ik vind dat ik geen waar voor me geld heb gekregen omdat ik het veeeelste kort vond
     
  8. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    IN 6 UUR!? Damn jij rende wel als een m*thaf*cka dan :eek: heb je toch wel ÉÉN sidequest gedaan? of uberhaupt IETS anders gedaan als de main quests in fastworward tempo? Geeez..:confused:

    En trouwens, we hebben het hier toch helemaal niet over een cheat? Als je er NIKS van snapt heb je vast lekker opgelet in het spel..Geeez :p
     
  9. fableevil

    fableevil Guest

    zeker ik heb alles zowat gedaan. een side quest is toch zo'n zilveren quest en plzzz give mi de cheat dat je een 1 of andere draak moet verslaan:):):)
     
  10. fableevil

    fableevil Guest

    vertel me nog eeen x waar dit over gaat :confused:
     
  11. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst de vorige 9 pagina's maar even doorlezen denk ik, anders kunnen we je de cheat niet geven natuurlijk :+

    ..en NO WAY dat je ALLE quests in 6 UUR hebt gedaan _0/
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees de topic eens door. Er is geen cheat. Tot nu toe hebben we alleen hints dat er misschien iets is. Dit moet uitgezocht worden.
    Als je Fable speelt moet je eens de tijd nemen om eens met mensen te 'praten' dingen te ontdekken etc. Ik ben nog steeds niet klaar en ik zit nu al op 13 uur. Uiteraard ga ik daarna nog een keer spelen.
     
  13. fableevil

    fableevil Guest

    maaar maar
    kom op zeg, ik kan nog niet goed engels
    ben van deutsche afkomst
     
  14. fableevil

    fableevil Guest

    en ik heb alle 9 pagina's geleze maar ik bebrijp er niks van (die helft is engels
     
  15. fableevil

    fableevil Guest

    oh en nog een vraagje hoe kan je kinderen krijgen
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    jezus man doe je dat dubbel posten xpres er bestaat zo'n handig edit knopje. ;)
     
  17. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    tering man, doe niet zo gruwelijk ongeduldig !
    we weten zelf amper wat het is dus we kunnen je ook niks geven.
    en niet lopen klagen dat je niet waar voor je geld hebt gekregen want je gaat me niet zeggen dat die 6 uur (waarvan ik ernstig twijfel of het er wel 6 waren) niet voor een geweldige game ervaring zorgde
     
  18. fableevil

    fableevil Guest

    ja het is een meeesterlijk spel en ik ben een echte fablefan maar ik vraag alleen of je kinderen kan krijgen
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit gaat gewoon rusitg door ,als je het spel in 6 uur hebt uit gespeeld, dan moet je hier niet eens komen. vind ik. in totaal zit ik al op een tig aantal uur om ALLEs te spelen en deze geheimen en geruchten zorgen steeds voor een paar uur meer.
    Dus blijf lezen en leer engels want zowat alle spellen zijn engels, misschien maakt het niet uit voor shooters met de taal. maar voor RPG's wel DEGELIJK!

    en kinderen? verkeerde topic. kijk maar in het trouwen topic. en nu er niet meer mee bemoeien tot je het apenpakje hebt gevonden. De meesten hier hebben em al, svensonn richi3 tribalme ik en nog wat lui hebben em al gevonden.
    afgesproken?
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  20. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Go Shcaap, Its Ya Birthday :p

    Ik heb op "sites" gelezen dat mensen door alle gamefiles (die ze tot nu toe snappen) zeg maar "aan" te zetten ze ergens een onzichtbare draak konden spawnen. Hij stond wel op de minimap als een rood puntje, en de crosshair van de boog werd ook rood in die richting.

    Ook stond er op die "sites" een plaatje van een trophy genaamd Dragon Scale :eek:

    /Edit

    [PLAATJE]http://nerdzteam.pingouin.ca/manic/fable/manic_fable_dragontrophy-hack.jpg[/PLAATJE]

    _O_ _O_ _O_

    /Edit2

    Kga slapen..spreek jullie morgen :D

    ( 8) Ik Wil Draak Ik Wil Draak Ik Wil Draak 8) )
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina