1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    en die trophy moet ook aan de muur :) en het schilderij in de chamber en aan de muur het hoofd van de draak :)
    dat zou geweldig zijn... ik ga nog is ff mijn lijntjes met de wereld van xbox na checken of er toevallig toch niet iemand iets heeft gehoord van een quest die gewoon te misterieus is ofzo dat gamers hem niet kunnen vinden :)

    owja btw in 6 uurr??????
    is dat de duitse versie van fable ofzo waar ze toevallig de stemmetjes moesten opnemen maar dat dat te veel werk was ofzo dat ie zo kort is???
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien ge censureerd, alle gevechten er uitgehaald :D dus heel veel wandelen en dingen verzamelen :p

    maar goed weer even ontopic
     
  3. studio_125

    studio_125 Guest

    Ik weet niet of iemand het al gedaan heeft, maar ik ga denk ik Petertje gewoon een mailtje sturen en vrage of ie ff opheldering wil geven hierover, want niemand komt hier uit... :confused: en anders ga ik ff bij ze huis langs :p

    /edit: ik post de brief wel even (niet voor spellings/gramatica controle _0/ )
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2004
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet toch wat meer rpg's spelen jongen.
    Het zelf oplossen, daar gaat het om!
     
  5. studio_125

    studio_125 Guest

    Ik?? ik geloof dat dit net iets anders is, maar iig je kan niet naar het team mailen, alleen webdesign en webmaster :cool:
     
  6. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net op een aantal gave plekken geweest, d.m.v. de dig trick,
    zal binnenkort even fotos posten. Kan een tijdje duren ivm Gecrashte PC Maar toch.
     
  7. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hier net alles even doorgelezen en het is ontzettend interessant. Ben benieuwd of de draak dus echt in de game zit.
     
  8. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde geld voor mij. Khad fable uitgespeeld en was nu aan 't rotzooien met al die dingen die je erna nog kan doen. Maar zag idd dat een heleboel 'niet compleet' was (zoals die lege frescos's). Best wel neat hoe een spel zo'n reactie van mensen weet op te wekken. Kheb meer dan een uur van alles in die vuurtoren proberen uit te spoken 8) maar niks werkte. Zucht. Was wel weer te verwachten. Maar als er echt een draak en die vogel in de game zitten, dan lijkt me niet dat je ervoor hoeft te diggen. Iig, ga door :D 'Tis zelfs spannend te noemen :D
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    iig ik zal zoveel mogelijk proberen zonder actionreplay of een gemodded xbox.
     
  10. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    er stond hier ergens dat je in de draakvijver (hook coast) een vis moest vangen en daarna heen en terug moest warpen om ervoor te zorgen dat er een kist onder de bel kwam. Maar dit is echter niet waar :mad:
    heb het gister 3x geprobeerd, maar het werkte niet
     
  11. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    en
    beetje dubbelzinnig niet? maar waarschijnlijk probeer je gewoon extra posts te krijgen want je bent hier pas 3 dagen...

    en de guild is niet het hele spel hoor ;)
     
  12. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Das een goede sergeant :cool:
     
  13. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat: we 've made, wie wordt er eigenlijk bedoelt met we?
     
  14. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg, nog wat opvallends... ik liep eergister door Hook Coast, liggen er twee vissersboten in de haven (dezelfde boten als in Oakvale)... nou liep ik gisteravond daar weer rond en nou zie ik dat die boten weg zijn??? :confused:

    hebben jullie dit ook gezien, dat die boten wegvaren oid??? misschien dat als ze vertrekken dat je dan wel mee kan... ik vind het trouwens sowieso vaag dat er boten in t spel liggen waar je nooit op kan :mad:


    EDIT:
    zullen we alle mysteries ff op een rijtje zetten, misschien is dat wel makkelijk en kunnen we zo verbanden trekken... doel is om misschien aanwijzingen te vinden op zoek naar Dragon's Cliff (laten we er ff van uit gaan dat het bestaat en dat je er zonder cheaten/dig-trick of wat dan ook kan komen)

    1. De Sundial in de Picnic Area (waar is dat ding voor?)
    2. De stick die je hebt (is t gewoon een wapen of is er meer -> aansteken vuurtoren is zelfs al voorbij gekomen :cool: )
    3. De bel in Hook Coast waar je maar niet aan kunt rammelen
    4. de schepen die in verschillende dorpen aan de kade liggen (waarom kan je er niet op :confused: en waarom zijn die schepen in Hook Coast opeens weg :confused:)

    als iemand er meer weet (vast wel...) laat m dan ff dit lijstje overnemen en aanvullen...

    P.S. misschien kan bovenstaande spoilers bevatten maar ik denk dat iedereen die in deze thread post/deze thread leest toch wel fable heeft uitgespeeld en ook op zoek is naar dit mysterie (vandaar het niet gebruiken van spoilers ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  15. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    5. Is er een 25 keys chest?
    6. Hoe kom je aan de singing sword?
    7. Waarom zijn er zoveel aanwijzingen naar een draak (boeken, gedichten, laatste doek) in het spel? Er moet toch haast wel iets zijn?
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  16. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    1. De Sundial in de Picnic Area (waar is dat ding voor?)
    2. De stick die je hebt (is t gewoon een wapen of is er meer -> aansteken vuurtoren is zelfs al voorbij gekomen )
    3. De bel in Hook Coast waar je maar niet aan kunt rammelen
    4. de schepen die in verschillende dorpen aan de kade liggen (waarom kan je er niet op en waarom zijn die schepen in Hook Coast opeens weg )

    5. Is er een 25 keys chest?
    6. Hoe kom je aan de singing sword?
    7. Waarom zijn er zoveel aanwijzingen naar een draak (boeken, gedichten, laatste doek) in het spel? Er moet toch haast wel iets zijn?

    8. Zou de kapotte brug in Greatwoord Lake gerepareerd kunnen worden? (las net zo iets op een IGN forum :cool:)
    9. De vermoorde zus van lady grey in de grey house... (zou je lady grey hiermee kunnen confronteren?)
    10. Na de quest "find the hero dolls" krijg je de "jack of blades doll", zou je hier iets mee kunnen :confused:)
    11. gebeurt er iets met de sundial als de statue op lookout point die kant heen wijst??? (gak zo ff proberen...)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo veel vragen, en maar weinig antwoorden... Ben nu ook maar bezig met info zoeken, maar het meeste is al gepost.

    Edit: Typfoutje ^^;;
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  18. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
  19. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor....
     
  20. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    12. de drie quests die je eigenlijk niet kan doen... (in het begin heb je 3 quests die je niet kunt down vanwege een te lage renown... heeft iemand deze gedaan en zo ja -> wat was t resultaat...)
    EDIT: 13. de "demon door without a face" op lookout point
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina