zeg, nog wat opvallends... ik liep eergister door Hook Coast, liggen er twee vissersboten in de haven (dezelfde boten als in Oakvale)... nou liep ik gisteravond daar weer rond en nou zie ik dat die boten weg zijn???
hebben jullie dit ook gezien, dat die boten wegvaren oid??? misschien dat als ze vertrekken dat je dan wel mee kan... ik vind het trouwens sowieso vaag dat er boten in t spel liggen waar je nooit op kan
EDIT:
zullen we alle mysteries ff op een rijtje zetten, misschien is dat wel makkelijk en kunnen we zo verbanden trekken... doel is om misschien aanwijzingen te vinden op zoek naar Dragon's Cliff (laten we er ff van uit gaan dat het bestaat en dat je er zonder cheaten/dig-trick of wat dan ook kan komen)
1. De Sundial in de Picnic Area (waar is dat ding voor?)
2. De stick die je hebt (is t gewoon een wapen of is er meer -> aansteken vuurtoren is zelfs al voorbij gekomen
)
3. De bel in Hook Coast waar je maar niet aan kunt rammelen
4. de schepen die in verschillende dorpen aan de kade liggen (waarom kan je er niet op
en waarom zijn die schepen in Hook Coast opeens weg
)
als iemand er meer weet (vast wel...) laat m dan ff dit lijstje overnemen en aanvullen...
P.S. misschien kan bovenstaande spoilers bevatten maar ik denk dat iedereen die in deze thread post/deze thread leest toch wel fable heeft uitgespeeld en ook op zoek is naar dit mysterie (vandaar het niet gebruiken van spoilers
Klik om te vergroten...