1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Onroerend goed FAQ

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 9 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    umm... die bandieten volgen mij helemaal niet terwijl ik toch 100% slecht ben, hoe krijg jij ze dan met je mee ?
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien door de follow expression.
     
  3. Daft

    Daft Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom niet verder bij die gestoorde bandieten!
    heeft iemand een cheat of een tip?
     
  4. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar die follow expression werkt bij hun niet all1 bij een bandit kwam de follow expression in het snelmenu :confused:
     
  5. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je items op de toonbanken leggen van je winkel.
     
  6. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan niets verkopen in je winkels > er zit een verkoper bij
    je hebt eigenlijk alleen wat aan de winkels als je ze verhuurd :)
     
  7. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe zorg je dat de bandieten in Twinblades Camp je volgen, de follow expression deed het bij mij maar bij 1 bandiet
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    kun je die lady grey eigenlijk ook een beurt geven nadat je met haar getrouwd bent ?
     
  9. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    check de '[Fable] Trouwen, sex en koters' topic
     
  10. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Weird, bij mij lopen alle bandieten mij achterna (follow) als makke wolfjes achter het grote zwarte schaap :) .
    Wel heb ik Twinblade het leven gespaard toen ik de keuze had, ik weet niet of dat iets uitmaakt.
    Sommige zijn ook bang dat ik hun kop eraf sla, maar dat is niet meer dan redelijk.
     
  11. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar heb ik ook wel eens last van...
     
  12. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom leveren die &^%winkels in godesnaam zo weinig rente op!? 0,2 % damn, das toch weinig geld voor mijn monopolie. Waarom kan ik die winkeliers niet overuren laten draaien? En hoezo raken ze helemaal overstuur als ik 2 sec. na sluitingstijd nog niet weg ben, terwijl ik helemaal jofele pief ben as ik halfnaakt kom shoppen? De logica, heren, de logica...
     
  13. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat die winkelier ook wel eens wat tijd voor zichzelf nodig hebben.
    die lage rente is omdat winkels goed zijn voor de economie, dus die winkeliers doen iets goeds voor de stad en als ze daar vet voor moeten betalen... pure logica...
    F**K LOGICA!!!!

    ik wil cash :cool: :9
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  14. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Noumoe, ik ben toch ook goed voor de economie? Ik ben een slinkse gokker, verdienstelijk drinker, geboren wapenhandelaar, loop krom van de juwelen en doneer zwartgeld aan goede doelen, wat willen ze nog meer? Het is gewoon niet eerlijk dat goedkope huizen meer rente opbrengen dan dure winkels en kroegen. Ook al heb ik nu 1,5 miljoen op m'n rekening staan (sick). Het is gewoon niet eerlijk.
     
  15. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leven is hard, leer er maar mee leven
     
  16. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    haha, heb jij 1,5 miljoen ? ik moet dat f*cking Bowerstone nog kopen, maar niemand volgt mij: geen bandieten naar de stad en geen bewoners uit de stad :mad:
     
  17. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    1.516.924 om precies te zijn. Op een paar shops, taverns en onkoopbare huizen na (bijv in Bowerstone en de vuurtoren in Hook Coast), bezit ik elk pand in Albion. Ik heb volgens mij alles gehaald wat er er te halen valt, voor zover ik weet: Alle Keys, boeken, legendary weapons
    inclusief augmented frying pan en Sword of Aeons
    , alle suits, alle magic, will, en physic skills, alle trophies, drie vrouwen, alle quests. Tja, maar wat moet ik nu? Het heeft geen zin om nog meer geld aan Skorm en Avo te doneren, want daar heb ik ik ook alles al van gekregen.

    Beetje off topic misschien, maar in de mysterie draad vroeg iemand zich af of het iets zou uitmaken als je alles bezit. Ik heb er nog niks van gemerkt. Maar we blijven zoeken. omdat we een beetje gek zijn :confused:
     
  18. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat jij hebt alleen wat minder geld, omdat ik het niet langer nodig heb... oh en al mijn vrouwen zijn erhm.. tsja.. overleden.. In bowerstone heb ik best wel veel huizen, maar nu vertrouwen de bewoners me niet meer (terecht)
     
  19. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    als je die trofeeen ophangt in je huis en dan verkoopt krijg je het geld van je trofees erbij,heb ik gedaan in knotholegate dat kun je achter elkaar blijven doen ik heb nu vet veel geld.
    maar wat krijg je als je geld doneerd in die tempels? die skorm en avo?
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    verkeerde topic markje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina