1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable ook naar pc?

Discussie in 'Algemeen' gestart door jordo, 23 dec 2003.

  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Recent heb ik gehoord toen er een chatsessie was met de makers van Fable dat ze erover dachten het spel ook naar de pc te porten.
    Voor xboxers onder ons vind ik dit niet terecht, je zou dus eigenlijk gewoon genaaid worden als xbox gamer. Het spel zou dan zelfs goedkoper worden op de pc als dan op de eigenlijk bedoelde xbox.
    Vinden jullie ook dat ze het recht hebben om 1 van de waarschijnlijk beste spellen van de xbox naar de pc te porten!!!!

    Reageer hier als je TEGEN een port naar de pc bent!!
    Mischien heeft deze thread niet veel nut maar mischien wel en luisterd micrsoft eens een keer!!
    Zet dus hier je reactie, en ben tegen een port naar de pc van Fable!!!
     
  2. Ko3N

    Ko3N Winterswieker

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er wel tegen en denk dat het ook niet gebeurd. Ten eerste microsoft laat dit spel toch eerst alleen voor de xbox uitkomen. Misschien later voor de PC. Maar dit spel word volgens mij zo onwijs groot ik denk nooit dat ze het zullen doen.
     
  3. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen zij er ook wel van genieten, en Fable zal toch wel eerst op de xbox uitkomen en een tijd later pas op de pc, zoals KOTOR.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2003
  4. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen mag er van genieten, wat een geneuzel om een game alleen voor een platform te houden.

    mag ik je er aan herinneren dat Halo ooit voor de pc bedoeld was, toen heeft ms de hele zooi opgekocht en eerst voor de xbox uitgebracht en pas tig jaar later op de pc
     
  5. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang het microsoft exclusief blijft is er niets aan de hand.
    Als het maar niet naar de ps2 en cube gaat.
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een xbox gekocht voor de exclusive games dier ervoor zouden uitkomen, dus ik vind inderdaad dat hij alleen voor de xbox uit moet komen!! Anders Kan je voor hetzelfde even wachten en effe een kopietje krijgen van de game!!
     
  7. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar een kopietje krijgen is toch niet eerlijk, hebben al die mensen voor niets gewerkt.
    Een gekopieerde game voor de pc is net zo slecht als een gekopieerde xbox game.
    Vind ik geen argument.
     
  8. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Jongen wat maakt jou dat nou uit. Laat lekker iedereen van het spel genieten. Dat gaat toch niet ten koste van jou?.
    Hoe meer mensen het spel kopen hoe beter het is voor de makers ervan. En dat komt op de lange termijn jou ook weer ten goede lijkt me.
    Maak je niet te sappel, eet een appel !!!
     
  9. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Idd, als Fable maar niet naar de PS2 of de Cube gaat!:D
     
  10. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Oud nieuws was een paar maand geleden ook al een nieuwtje.
     
  11. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik een beetje een vage reden. wat maakt het nou uit dat het spel ook op de pc uitkomt. daar wordt ie op de xbox toch niet slechter van?
     
  12. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht juist dat ze zeiden dat ze het niet wouden doen. Heb je misschien een link naar de chatsessie?
     
  13. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vraag je om een mening als men ze enkel mag uiten als men akkoord met jou gaat ? :confused:

    En mijn mening: van mij mag fable gerust op de pc verschijnen. De PC is grafisch toch krachtiger dan een xbox. Maar als een spel op PS2 en Xbox verschijnt dan vrees ik er altijd voor dat men de graphics niet geoptimaliseerd zal hebben en dat het dezelfde graphics zullen zijn als een PS2.
     
  14. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Als fable helemaal geweldig gaat worden zou het juist goed kunnen dat ze fable gaan poorten. Zij willen namelijk geld verdienen en als dat kan door hem te poorten zullen ze dat beszt kunnen gaan doen. IS met halo uiteindelijk ook gebeurd terwijl dat niet de bedoeling was
     
  15. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Heb je wel goed gelezen dan? Ik ben toevallig bij die chatsessie geweest en ze ontkenden een PC versie juist!! Ze wouden zich helemaal richten op de Xbox werd er gezegd.. :)
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop het :)
     
  17. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Waar haal je die info vandaan? Dit werd een only-on-titel zo werd door Peter zelf gezegd... Zo niet dan gun ik het de GC en de PS niet, ach ja kunne zulke games toch niet aan dus waar maken we ons druk om.. Net alsof je een game gaat aanschaffen met een stuk of 4 CD-RomĀ“s er bij (=hyperbool)

    Ach, ik maak me er niet zo druk om zolang hij mar voor de Xbox verschijnd en ik hem kan spelen vindt ik dat al mooi zat. Ik neem ook aan dat Microsoft genoeg geld heeft neer geteld om deze only-on te krijgen dus tot die tijd zien we wel weer verder.

    Als die maar niet eerder voor de PC verschijnd dan op de Xbox!
     
  18. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Precies, dit heb ik ook gelezen. Hij komt echt (nog) niet op de pc.
     

Deel Deze Pagina