1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Fable PC Versie

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 16 mrt 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er komt een PC versie van Fable met o.a. alle quests die het eindproduct voor de Xbox niet meer haalden!
    Dus we kunnen ook de Dragon Cliff verwachten, en nog een extra quest in Knothole Glade tegen Thunder!
    Nou, de bedoeling van deze thread is wat je van het spel verwacht en wat je er eigenlijk van vindt dat Micro$oft een PC versie laat brengen met de features die we op de Xbox niet hebben.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  2. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die 3-4 quests zullen vast niet heel erg veel aan de speeltijd toevoegen, maarja.
     
  3. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    je mist sowiesow wel een paar quest in het spel, je slaat er een paar over of zo... heb ik ook de heletijd terweil k ze wel allemaal wil doen:confused:
     
  4. _x_Darth-Max_x_

    _x_Darth-Max_x_ Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahum er zitten ook allemaal nieuwe Items in zoals O.a nieuwe helmen en zo dus ik vind het jammer dat die niet in de xbox versie werden verwerkt
     
  5. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het überhaput vervelend dat een pc-versie uitkomt. Ik dag dat ik een aparte console had gekocht voor deze spellen. Nou komen gewoon bijv. riddick, sudeki en fable en HALO 2 waarschijnlijk ook op de pc, met extra's!!!!!!!! :mad: Crap!
     
  6. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja...Micro$oft he;). Is zo stom, op het doosje staat altijd Xbox only
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ha ja, Dat vind ik dan ook weer zoiets de meeste mensen kopen toch een Xbox om de exclusive titels zoals: Fable, Forza Motorsport, halo 2 enz...worden ze gewoon een half jaartje later gewoon voor de PC gemaakt :{
     
  8. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu meen ik dat exclusiviteit alleen betekent dat het niet op andere consoles uitkomt, de pc staat daar buiten.
    En tegelijkertijd: wij kunnen de spellen WEL eerder spelen en zo enorm veel werd er bij bijvoorbeeld Riddick nu ook weer niet toegevoegd!
    Ik ben gewoon tevreden dat ik Fable lekker vanuit mijn eigen bank kon spelen onder het genot van een biertje en me niet zorgen hoef te maken dat ik eindelijk eens mijn gare Geforce 4 mmx 128 mb moet vervangen voor een lekkere maar o zo dure gfx kaart
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    3, 4 meer quests? het spel moet 40% groter worden of zo, ff zoeken.

    edit;

    Exclusief: Meer info over PC versie Fable

    Gepost door Jimmy van der Have - vrijdag 11 maart 2005 - Bron: Gamer.nl
    Van onze redacteur op de Game Developers Conference in San Francisco:

    Zojuist heeft Peter Molyneux tijdens een presentatie over Fable op de Game Developers Conference in San Francisco aangekondigd dat Fable voor de PC in ontwikkeling is.

    Dat het hier niet zomaar een port van Xbox naar PC betreft is af te leiden aan het feit dat Molyneux heeft gesproken over de orginele staat waarin Fable had moeten verschijnen op de Xbox. De originele versie zou namelijk maar liefst driemaal zo groot zijn en twee extra continenten bevatten waaronder een onderwater wereld en een locatie waarin de hoofdrolspeler tegen een enorme draak moest vechten. Daarnaast zou het orginele plot voor Fable voor ongeveer 150 uur aan gameplay bevatten. Na verschillende drastische wijzigingen is dit uiteindelijk terug gebracht naar 20 uur voor de huidige Fable zoals die afgelopen jaar voor de Xbox verscheen.

    Tijdens de GDC conference 'Fable: Lessons Learned' kregen we te horen dat voor de PC versie een van deze twee overige continenten toegevoegd zal worden aan de content zoals die van de Xbox versie bekend is. Hieruit mogen we afleiden dat de PC versie aanzienlijk (mogelijk zelfs dubbel) meer content zal bevatten waaronder nieuwe omgevingen en missies. Daarnaast zullen alle bewegingen en spreuken die niet in de Xbox versie zaten hun weg vinden naar de PC versie.

    Of andere gameplay oneffenheden ook weggewerkt zullen worden, zullen we hopelijk snel weten.

    bron gamer.nl
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2005
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat ze gewoon ons naaien lekker een half afgerwerk spel op de xbox uitbrengen en dan een heel spel met super veel extra's op de PC uitbrengen :mad: dan vind ik dat ze ook een soort van Adon moeten uitbrengen voor de xbox bezitters voor 20 euro ofzo...
     
  11. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable vond ik onwijs gaaf en als er meer komt speel ik hem gewoon ook op de pc. Je kan niet verwachten dat er niks gaat veranderen.
     
  12. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ga ik dus NIET kopen.

    (Wel downen. ;) )
     
  13. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier heb ik dus geen moeite mee als emnsen dit masaal gaan downloaden :cool:
     
  14. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, heb zoals ik het zie het volle pond betaald voor een half spel, dan ga ik natuurljik niet nog eens dokken.
     
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    laten we hopen dat er een paar modders zijn die de content overzetten naar de Xbox versie ;)
     
  16. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit geweten dat Fable eerst 150 uur aan gameplay zou bevatten. Dat hebben ze zeker drastisch verlaagd. Die Peter Molyneux heeft ons mooi genaaid. :mad:
     
  17. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Klootzakken...Shcaap en ik hebben zo lang gezocht naar geheimen in Hook Coast :'-(

    En nu brengen ze die draak wel uit op de pc...ik voel me zwaar genaaid.
    Maar fable had toch wel een content functie voor live *)
     
  18. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen Live-Aware.
     
  19. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker dan...weer een leugen van PM...
    "Fable komt alleen voor de Xbox", niet dus.. :mad:
    maar ik ga hem wel downen O-)
     
  20. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    dit vindt ik dus echt niet kunnen he.

    dit is echt zwaar genaaid, eerst ons afschepen met een halve zwaar ingekrompen versie, en dan een mooie versie op de pc gaan uitbrengen.

    ik vindt dat ze maar een fable 1.5 moeten uitbrengen voor 20/30 euro.
     

Deel Deze Pagina