1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Fable PC Versie

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 16 mrt 2005.

1. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en hoelang zijn ze ook alweer met Fable bezig geweest?
    3? 4? jaar, zoiets? Maar ik vond zelf de game niet heel erg tegenvallen maar nu ik zie wat die Peter Molykneus allemaal heeft belooft...

2. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    zou leuk zijn jah *)

3. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond fable zeker geen slecht spel alleen omdat het zo gehypt is is iedereen teleurgesteld en boos op PM. ik vind dat niet helemaal terecht want ik ben zeker heel blij met het spel en dat het voor de PC uitkomt maakt me niet uit. juist wel goed en leuk. alleen speelt het op de bank met een controllertje wel wat lekkerder.

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    maar nu wordt gezegd dat je over fable 20uur zou doen dat is ook bullshit ik heb alles gedaan en was na 10uurtjes spelen klaar ( daarna nog wle gecomboo'ed maar dat werd oo ksnel saai) dus die andere 150uur zou ik dan ook maar terug draaien naar 40uur ofzo... wordt altijd gezegd he spellen die lang duren en te snel uitgespeeld zijn de enige games die hun speeluren goed volgemaakt hebben zijn "Morrowind PSO en madden bij mij".

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk deze keer zou ik zeggen downloaden die hap :+.

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Marketing noemt men dat ;)

7. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MODS!! shcaap heeft een gemodde xbox! kick hem , ban hem!!! :eek: :eek: :eek: :eek:

8. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk pastte de originele versie niet op 1 disc en wil MS niet meerdere discs branden voor 1 spel
    of omdat de xbox het gewoon niet aankon en dat je echt een pc nodig heb om het hele spel te spelen
    dr zal vast een goede reden voor zijn

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    We houden hier op met het praten over het downloaden van dit spel.
    Ik lees nu al 6/7 replies waarin hierover wordt gesproken. Post dan gewoon niets.

10. *SPEED*

*SPEED* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GEWIST

11. Rovak

Rovak Guest

ik mis de multiplayer dan pas is et vet

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, er zijn dus veel meer Quests dan 3-4 die we missen. In het ''originele'' verhaal kom je veel vaker in aanraking met Thunder.
    En ik had ergens gelezen dat als je Twinblade versloeg dan de leiding kon opnemen ofzo. en dan niet met ''follow'' en ''wait''

13. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel naaiend van ze hoor, om een uitgebreidere versie uit te brengen. Ga dan heel hard werken aan Fable 2, i.p.v een betere versie uit te brengen voor de PC. Vind het echt lullig.

14. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt voor die Lionhead gasten dat ze Fable 2 wel helemaal af hebben voordat het spel op de markt komt, anders zullen ze erachter komen hoe gemeen ik kan zijn met m'n dartpijlen!

o_O;
    lol

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb net de bedoeling van de thread een beetje veranderd, zie post.

16. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. kippetje

kippetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zou ook een hele onderwaterwereld toegevoegd worden

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    ja tuurlijk. een hero die duizenden secondes zijn adem kan inhouden.

19. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Dit meen je niet...
    Ik vond fable een erg leuk spel en maakte me niet zo druk om wat het had 'kunnen' zijn. Ik had zoiets van; ze hebben hun best gedaan, toch?

Nou, niet dus. Best wel achterbaks omdat NU pas te zeggen en niet bij de release.
    Ik snap wel dat dat van hun kant uit niet echt slim zou zijn geweest maar ze slaan nu toch wel een aardig modderfiguur.

Een goedkope fable1.5 moet op z'n minst er van af kunnen. Van pc naar xbox moest toch juist zo makkelijk gaan? Laat maar zien dan...

Deel Deze Pagina