1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Pre-release winkels

Discussie in 'Algemeen' gestart door WtR, 7 okt 2004.

  1. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand misschien hoeveel het gaat kosten bij de media markt
     
  2. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Gaat nu naar i-toys:)\
     
  3. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de afgelopen 2 jaar best veel besteld bij Bol.com en ik heb gemerkt dat ze over het algemeen genomen best snel versturen. Soms kan het voorkomen dat het iets langer zal duren.

    Aangezien je nu pas vraagt hoe het bij Bol.com werkt denk ik dat je de game pas volgende week in de bus zal krijgen als je m vandaag daar gaat bestellen.

    Beter is om naar de winkel te rennen...scheelt je ook weer €1,95 in verzendkosten. En als je de Bonus DVD erbij wilt hebben hoef je denk ik niet bang te zijn want ik heb al gelezen dat sommige winkels de Bonus DVD ook hebben.

    Als je de game op pre-order hebt staan bij hun denk ik dat ze m vandaag zullen versturen zodat je m morgen in huis hebt. Als je vandaag geen mailtje ontvangt van Bol.com waarin ze jou vertellen dat je bestelling is verzonden hoef je niet bang te zijn..2 weken geleden had ik daar iets besteld en ik kreeg het mailtje pas binnen op de dag dat ik het pakketje ook binnenkreeg.
     
  4. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem hier liggen:)
    Intertoys heeft ze inderdaad liggen.
    Weliswaar achter de toonbank maartoch hehehe

    Gaat spelen.
     
  5. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    zal dat bij iederen intertoys zijn? want dan gaat ik er ook nu naar toe :)
     
  6. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Bel de Intertoys op de helftheuvel anders even op. Als ze m daar niet hebben ga je een deur verder naar de FRS en anders steek je over naar de Dixons.
     
  7. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 'm vanmiddag bij de Intertoys gehaald. Ik vroeg zo hebben jullie Fable al?
    Die verkoopster ging even achter de kassa kijken en voila, ik kreeg m gewoon mee.
    Echt het is een geweldig spel...(is mijn mening)
     
  8. thabo

    thabo Zwabbo

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m bij de gcshop ge pre-ordert, dus krijg m morge
     
  9. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik hoorde van een maat van me, dat ie gister al bij bart smit lach :)
     
  10. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik was vandaag bij intertoys en verwonderde het ook dat hij er was. Niet gekocht omdat dat niet mijn spel is!

    greetz wooly
     
  11. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    bij onze intertoys lag ie gewoon in de schappen, echt een tof spel:p lkkr boeren en scheten laten:D
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn moeder had hem dus voor mij meegenomen omdat ik de hele dag op mijn stage adres was. Kom ik dus thuis en pak het uit enzow... Was het alleen de Bonus DVD... Had de FRS hier vlakbij dus de hele game nog niet binnen xD Dus net opgebeld, zeiden ze dat ze er ook te laat pas achter kwamen... Maar goed morgen weer ff bellen of ie dan wel binnen is en dan kan ik hem ophalen!
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn bestelling via Bol.com , vanmiddag ook binnen gekregen.
    Game + Bonus DVD.
     
  14. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo er is mij iets minder leuks overkomen. Ik belde vandaag eerst elke winkel in mijn woonplaats af of ze Fable al hadden, maar hij is hier nog niet. Bel ik daarna wat FRS zaken af in Rotterdam ( 40 min met bus vanaf hier), zegt zo'n gast dat ze hem vandaag binnen hebben gekregen. Ik dus daarheen, en heb hem gekocht. Gewoon het fable hoesje met er op: Fable, en daar onder Limited edition Bonus DVD. (d8 dat het gewoon fable was+bonus DVD) kom ik thuis, Blijkt er dus ALLEEN een bonus DVD in te zitten:eek:
    Ben echt zwaar teleurgesteld. T klinkt misschien heel dom...maar als je gewoon om fable vraagt en iemand zegt dat hij binnen is, ga je er gewoon van uit dat het het spel is. Let hier dus goed op mensen! ( k ga weer verder teleurgesteld zijn omdat ik hem na al doe moeite nog steeds niet kan spelen)
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  15. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    voor iedereen in den bosch, bij de intertoys in de helftheuvel is fable een uur geleden gelevert dus hun hebben nog zat :)
     
  16. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij GCshop.nl hebben ze maar voor 40% van de pre-orders een Bonus DVD. Heb je de game dus heel vroeg besteld zal je een bonus DVD krijgen.

    In eerste instantie dachten ze bij GCshop.nl dat bij elke pre-order een Bonus DVD zou zitten, dat is dus jammer genoeg niet zo.

    http://www.gamecom.nl/forum/thread/3528
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Heb hem binnen van bol.com...inclusief Bonus DVD.

    YEAH BABY!!!!!

    LET'S ROCK!
     
  18. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    *door mod weggehaald scheldwoord* !!! ik net sprinten naar dixons hier in ede... we hopen hem morgen te krijgen... wwwrrrraaaaah....*door mod weggehaald scheldwoord*!!! :mad: :mad: :mad: (terwijl iemand toch duidelijk tegen mij zei dat ze hem al hadden :'-( )

    /Mod AUB voortaan op je woorden letten. We dulden geen van dat achterlijk gescheld. Doe even moeite om op je taal te letten graag.

    Dank.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2004
  19. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Net naar de FRS hier in Bergen op Zoom gegaan. Ze hadden hem daar in stapels van 2 achter de toonbank liggen. Gewoon vragen en je kreeg hem mee(wel zonder Bonus disc). Ik wacht wel tot die morgen in mijn brievenbus ligt(met bonus disc)
     
  20. UC-Torch

    UC-Torch Duuuuss...

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen na school ff sprinten naar de music store of bart smit.
     

Deel Deze Pagina