1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Pre-release winkels

Discussie in 'Algemeen' gestart door WtR, 7 okt 2004.

  1. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dude wat een fokking cool spel. Jammer van al die outtakes, maar evengoed, wat een wereld hebben ze gecreeerd met dat Albion. Dit spel kickt aars !!

    F A B L E 2 anyone?? Of de oorspronkelijke Project Ego op de XBOX 2 volgen jaar????

    Next gen gaming rouleert
     
  2. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dude wat een fokking cool spel. Jammer van al die outtakes, maar evengoed, wat een wereld hebben ze gecreeerd met dat Albion. Dit spel kickt aars !!

    F A B L E 2 anyone?? Of de oorspronkelijke Project Ego op de XBOX 2 volgen jaar????

    Next-gen gaming rouleert _O_


    Hmmm, will I be O-) or will I be }:] ?
     
  3. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    *loopt na school zo snel mogelijk naar de FRS natoe, en... niets...*
    Ik haat jullie allemaal! Het is een marteling! Een marteling zeg ik je! 8)

    Haha! Humorke had het voorspeld, een Fable Wisselforum. Weer helemaal game-flashback-KOTOR-ervaring.
    Maar toch niet helemaal, ik vind het zwaar klote dat Fable niet gewoon "8 Oktober" uitkomt. Met Kotor, iedereen gelijk gaan spelen op de release, hele weekend door, iedereen bijna even ver als mezelf in het spel :+ Nu... Fable, iedereen heeft hem al uit... Grrrrr
    Ik kan zo hard niet meer wachten! Ik word echt gek! Morgen word een lange dag...
    Laat ons hopen dat hij er is...
     
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1

    da's idd wel kort...
    kvind wel spijtig, het kon de perfecte game geworden zijn...
    en al die "zever" over trouwen, kinderen krijgen, winkels kopen, opgroeien...gaat dat allemaal zo snel?
     
  5. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    wat zal dat dan bij halo 2 zijn??? ;)
     
  6. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het moment erg op Fable uit, Halo kan nog even wachten, maar je hebt inderdaad gelijk.
    Ik krijg Halo 2 pas later binnen, omdat ie via een vriendin gestuurd word (als zij hem van GCshop heeft, stuurt ze hem naar mij) dus ik weet niet eens precies wanneer.

    Maar op Fable wacht ik meer :9
     
  7. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand die fable plus bonus dvd heeft even de voor en achterkant kunnen scannen en kunnen posten? Dan weet ik of ik echt de verkeerde heb of dat er misschien iets fout is gegaan waardoor de game en het boekje er niet inzitten bij mij. Het hoesje die ik heb moet volgens mij gewoon goed zijn...Bedankt alvast.
     
  8. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik hem nog niet binnen. Al heel lang in pre-order, overigens.
    Dan maar tot morgen wachten. Overigens ben ik van mening dat je zo'n toptitel gewoon op de release dag op je "mat" moet hebben.


    Een "min-puntje" voor Dimplus. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  9. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry.. ik ben ook zo :mad:
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  10. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    wheeee! ik met mun lullige zakcentje van €3,50 per week.. moe je nagaan hoelang ik al spaar (€60,- + €2,50 bestelkosten :mad: ) en jullie kloojoos hebben hem nu al.... anyways wat staat er op die bonus dvd?? kan ik vast wel ergens krijge...
     
  11. Chrs

    Chrs like me?

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fable nu ook bij de musicstore, frs zeiden dat ze mook binnen hadden maar dat was niet zo :mad:
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik dus ook! Ik moet morgen dus ook weer de FRS bellen of ze hem hebben en hem dan ophalen! Beetje jammer xD Maar goed nu ff de bonuc DVD kijken =P
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem net bij Media Markt in Rotterdam gehaald.
     
  14. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff... mijn conculega's (ofzo) hebben hem wel al binnen... Ik helaas nog niet. Als hij morgen niet met de vracht binnen komt sla ik ehct die hele winkel tot moes }:]
     
  15. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    damn dat is wel errug kut jah... ben ik tog wel blij dat ik m een dagje later krijg... O-)
     
  16. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Gelukkig is die van mij verzonden bij Gcshop. Morgen lekker spelen :)
     
  17. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen is die ook van mij :)
     
  18. Lamborghini

    Lamborghini Guest

    Bij GcShop besteld, moet alleen morgen middag weg! En wanneer komt de post? Juistem, morgen middag :mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2004
  19. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    VOOR DE MENSEN DIE BIJ GCShop HEBBEN GEPRE-ORDERED:

    waarschijnlijk zullen de meeste NIET de bonus-dvd erbij krijgen... ze kregen er niet genoeg van de leverancier... ongeveer 40% van de mensen die fable hier hebben gepre-ordered zal de bonus-dvd krijgen...

    ik ben hier dus niet blij mee want ik heb m deze week pas gepre-ordered (als je daar dan nog van mag spreken :{ ) dus ik krijg er waarschijnlijk sowieso geen een |:-

    fable topic over dit onderwerp op gcshop
     
  20. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die Monty Python and the Holy Grail hebben gezien, dit is wat er morgen zou kunnen gebeuren:
    * Humorke komt op en neer gehuppeld Free Record Shop binnen, gevolgd door een klein ventje dat twee kokosnoten tegen elkaar slaat. Humorke stapt van zijn denkbeeldig paard en komt voor de toogbank te staan.
    "Has Fable arrived?"
    "No"
    "THEN u shall DIE!"*

    Voor degenen die in hun Star Wars-fase zijn
    *Humorke komt met rechte rug, en zeer cool binnen in de Free Record Shop. Hij stapt langzaam naar de toogbank en vraagt naar Fable.
    "Die hebben we nog niet binnen"
    Het geluid van een lightsaber dat aanging klonk uit van voor de toogbank. Die arme man...*

    Voor degenen die "The Path of Honor" hebben gekozen:
    *Humorke komt binnen in de Free Record Shop. Hij is gekleed met mooi spierwit armor, en je zou kunnen zweren dat het een oriooltje was dat boven zijn hoofd zweefde.
    Hij vroeg naar Fable, die was er nog niet, Humorke ging weg*

    Voor de normale, of degene die "Evil" zijn:
    *Humorke komt binnen in de Free Record Shop, helemaal gekleed in het zwart, zijn doorlopende zwarte kap zorgt ervoor dat zijn gezicht onzichtbaar is. "Fable" kon je in een luide standvaste stem vanuit de kap horen klinken.
    "Die is nog niet.."*
    Die arme man hat dat zwaard nooit zien aankomen...

    Voor degene die geen enkele versie geloven en de echte willen:
    *Humorke, zo hard rennend als hij kan, arriveerd hij aan de FRS, vraagt naar Fable, krijgt het heilige spel onder zijn neus gedwud, betaald, gaat naar huis, komt nooit zijn kamer nog uit*
     

Deel Deze Pagina