1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Pre-release winkels

Discussie in 'Algemeen' gestart door WtR, 7 okt 2004.

  1. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vanmiddag naar intertoys gebeld,en ze hadden hem nog niet:mad:,ik zeg wanneer verwachten jullie hem....zegt ze,binnen nu en 3 weken....hoe kan het dan dat sommige hem al hebben gekocht bij de intertoys???
     
  2. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker boeiend... zo'n gare dvd die toch maar één keer kijkt. Ik zal wel krijgen daar nie van, kep um al 13 september ofzo besteld.
     
  3. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    dit was de reden dak m bij gcshop had besteld, anders hak m net zo goed bij dixons kunnen kopen... :mad:
     
  4. kuniba

    kuniba Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fable vandaag ook gehaald bij intertoys. moes er wel naar vragen bij de kassa want hij was vandaag net binnegekomen
     
  5. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah de echte versie is bij mij ook het meest kloppende! alleen bij mij komt daar nog voor dat p8er deze week niet heeft kunnen slapen denkend aan fable, en de weinige uren dat hij heeft kunnen slapen de hele tijd heeft lopen dromen over zijn ervaringen met fable op de PU gameplay :D
     
  6. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zwaar flippen als ik em morgen niet heb. EN die bonus dvd lijkt me wel tof trouwens.
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    dixons en bartsmits in delft hebben hem nog niet:confused: morgen zeker wel? wie denkt dat dixons hem morgen zal hebben.
    Zo komt lekker goed uit <NOT>; morgen waarschijnlijk fable kopen, dan even spelen hele weekend lang LEREN VOOR SED'S!! <schoolexames, VWO4). Egt verneukt, maja vrijdag in ieder geval van 4 tot 8 fable!!!!!! trouwens is het spel mooi!?
     
  8. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    40% kans op die dvd |:-
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Die Bonus DVD valt REUZE tegen. Het is een filmpje van een kwartier ofzow en wat trailers... That's it! Hopen dat de game beter is =P
     
  10. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur / goedkoop was hij?? Ik heb hem in de plaatselijke "platenzaak" zien liggen voor euro 59,99.

    Bij dimplus heb ik hem voor 54,99, maar daar komt nog wel wat aan verzendkosten bij. Het kleine prijsverschil verzacht het wachten. Dan maar een dvd-tje bekijken vanavond (voor de laatste keer voorlopig 8) ). en morgen is het fable-time.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Hmm, dat heb ik nou ook. Heb je een nieuwe game, moet je leren. Als ze een proefwerk op 12 november plannen, word ik gek 8)
     
  12. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben een tentamen week na 11 november. :mad:
     
  13. 60 Yen

    60 Yen Monetary Disaster

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn ook de regels, alleen houden sommige winkels daar zich niet aan.
     
  14. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dan koop ik hem morgen bij Nedgame!!!
     
  15. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ligt eraan wanneer je hem heb besteld. Ik krijg hem hopelijk wel aangezien ik hem 1,5 maand geleden besteld heb ofzo :cool: .
     
  16. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen die in Den Haag e.o. wonen: De Gameshop (www.gameshop.nl) heeft Fable + Bonus DVD binnen, ik heb de game vanmiddag daar gescoord... Of de rest van de winkels in Den Haag de game ook binnen hebben weet ik niet... Daar had ik helaas geen tijd voor vandaag... Meestal kijk ik meteen overal effe rond... ;)
     
  17. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne ook maar nu nog hopen dat hij morgen dan ook ook thuis ligt ^^
     
  18. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt die ene dag nu uit!?

    Als we FABLE hebben kijken we weer uit naar HALO 2 etc.... Je moet je in je lot schikken...
     
  19. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0

    Lot of toeval... kijk naar het tijdstip van mijn post.

    Vandaag krijg ik FABLE binnen. O-)
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb er bij Media Markt 59.99 euro voor betaald.
     

Deel Deze Pagina