Will users Dark robe (of zoiets hele set iig) En dat Badass zwaard wat je op einde kan krijgen + master longbow Legendary Spellwarrior called Avatar EDIT: ups pics zijn uber groot-lemme edit EDIT 2 : Done
sorry hoor maar kunnen ze niet wat kleiner want ze zijn zo echt heel onduidelijk en je verneukt een beetje de layout
is idd een normal baardje en een tatoo. kep zojuist 2 leuke dingen gevonden en aangetrokken. deze wil k jullie niet onthouden [plaatje]http://img66.exs.cx/img66/8308/DSCF5142.jpg[/plaatje]
ik maak morgen een foto van me char maar ik heb nu een Good gast, met een ontieglijk grote hamer en een of andere legendarische crossbow die standaard 300 damage doet ofzo ik heb een halo boven me ridderhelm en heb een ontieglijk groot pantser aan ziet er echt kickass uit, ik heb trouwens wit haar en ik zit vol met tattoos
Even een kleine update: [plaatje]http://img.photobucket.com/albums/v378/TheHammerman/DSCF0031.jpg[/plaatje] [plaatje]http://img.photobucket.com/albums/v378/TheHammerman/DSCF0034.jpg[/plaatje] Heb het spel uitgespeeld in een kleine 13 uur. Gaat nu de side questen afmaken. Ben nu 44 jaar en ben Legendary Warrior *)
mijn ventje heeft een flinke kras verticaal op zijn rechteroog en twee krassen van waarschijnlijk balverines op zijn linkerwang. Hij heeft blond/grijs haar en een baardje. Hij draagt een glimmend stevig harnas met een flinke ronde schouderplaat op zijn rechterschouder. Hij heeft ook een flinke metalen broek aan en witte wil user laarzen (om aantrekkelijker te zijn). Er groeit een krans boven mijn hoofd en er dartelen flindertjes over mij heen. En al ben ik al 42 mijn vrouw in bowerstone overlaad me met cadoos en wil meestal meteen seks voordat ik er met mijn boog en bijl eropuit trek. Ben ik zo precies genoeg.
Ik had een ventje die blond haar had halo op hoofd en vlinders omheen en werd aangemoedig door iedereen en zo. Maar sinds gisteren begon ik als eerte met vrouw waarmee ik getrouwd had uit te moorden en daarna wat andere dorpjes en ging scheiden en ramen vernielen kleine kinderen verot rammen. en nu ben ik bleek heb zwarte groote horens en een rood licht uit mn ogen en een rode gloed om me heen. Ik heb ook enge tatoos en kleren aan gedaan. Ik kan nu alleen geen foto's maken nu. Verder ga ik nu gewoon misies doen en zie wat er me nu te wachten staat.
foto knippen van je beeldbuis.. uploaden naar een site en dan de link van je foto tussen deze tags zetten maare bij mij wil dit nog steeds niet lukken, weet iemand wat ik verkeerd doe... ik krijg geen afbeelding te zien alleen de tags + mijn link en dan staat er geen plaatje....
zo ziet die van mij er ook uit, alleen draag ik nog een bandietcap, ben 39 jaar en ben ook 7 uur bezig en bij quest zoek iemand voor mace
We zien het zelfde er uit we zijn haast even oud en we zijn even lang bezig en we zijn bij de zelfde quest
Maar zo te horen dus wel een korte game? Dat is wel jammer. Al mag je natuurlijk de tijd * het verschillend aantal mogelijkheden om het spel uit te spelen reken.