tattoos zijn cool vooral mooien op et gezicht van die soort tribals (daar hek er allleen nog niet zoveel van)
in het engels zeg je gwoon tattoo me of tribalme (hmm komt me bekent voor) in het nederlands tatoeren of tattooeren of ta2eren maakt niet uit joh heb alleen geen zin om mijn woordenboek op te graven
Nee man dies koel ben je ook nog een beetje actractive had ook eerst een trampbeard maar die heb ik wel weggehaalt
Ik heb gewoon een flinke aureool boven m'n hoofd en vlindertjes om me heen Zal binnenkort ook wel even een feauteax maken. Dan kunnen jullie meteen m'n kewle bloempotkapsel bewonderen die ik van een kaartje bemachtigd heb
wha! ik ging vechten tegen een soort wolf beest, hij gaf een krab in me gezicht. heb nu een krab litteken bij me oog!
Ik had een vraagje; Veranderd je char nu ook nog door veel bow gebruik of veel magic gebruik er was toch ook door iets dat je langer kon worden ofzo ?
Ik heb hem inmiddels op Good uitgespeeld en ben nu op Evil bezig, en ik moet zeggen dat ik de me personage in Good mooier en leuker vind.
als je veel magie gebruikt, word je haar heel snel grijs ( ik ben nu ook 42 in me spel en mijn ventje heeft bijvoorbeeld nog mooi zwart haar) als je veel eet word je dik, (veel als je healht al vol is) en als je toughnes en strenght omhoog doet dan wordt breed en van veel rennen val je af
(new user in town) Zal me nog wel netjes voorstellen en alles, als ik thuis kom van werk. Maar hier alvast wat piccies van mijn charaters: Ventje 1: evil spell warrior Ventje 2: good archer Ja, ik heb ze gestript... zal nog wel eens een foto maken met de outfit waarmee ze vechten.
Ik heb nu een Evil ventje gemaakt die alleen magie gebruikt evil is echt simpel ik heb nog geen ene core quest gedaan (behalve dan om uit de guild te komen) en hij is al bijna sterker als het ventje waarmee ik het spel uitgespeeld mee heb alleen jammer dat ik niet verder kan zonder core quests te doen