1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Show je Character!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

  1. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel, en met een wolfskop over mn hasses :D
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    Lol :9
     
  3. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik weet het. Ik vraag wel effe of een vriend van mij effe zijn camera meeneemt. Dan zal ik hem wel effe opnieuw posten.
     
  4. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil eerst ff iest kwijt voor dat ik mijn character show.


    WAT IS DIT SPEL BRUUT!

    zo das eruit :cool: Ik heb em vandaag binnen gekregen dus mijn character is nog niet zo bruut als die van de anderen.

    [plaatje]http://img34.exs.cx/img34/451/DSCF5134.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://img34.exs.cx/img34/3989/DSCF5135.jpg[/plaatje]

    ben er beniuwd naar nog meer screens van andere mensen hier. }:]
     
  5. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Mijn advies voor jouw character is.
    LAAT HEM MEER APPELTAART ETEN :+

    Dope tatto's btw :cool:
     
  6. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0

    hahaha, ik vecht alleen met magie eh, wordt je niet dik van :cool:
     
  7. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, idd check dat verschil met de character van Freakazoid. Maar zeker wel vette tatoo's! _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  8. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je er hoorns op laten zetten ofzo?
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    die krijg je vanzelf als je evil bent
     
  10. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen appeltaarten voor mij. Mijn character eet kleinen kuikentjes voor ontbijt. MMM...Knapperige kuiketjes
    }:] }:] }:]
     
  11. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb em ook sinds vandaag, en is idd een erg toffe game. Ik speel nu een tijdje en ben nu wat aan het rondzwerven door de gebieden, ben net uit de Guild en een soort wesp vermoord.

    Ik zie op jouw screenie dat je een tatoo hebt en een soort van masker. mijn vraag hoe ben je eraan gekomen en waar doe je dat ?! }:]
     
  12. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude dat zou ik ook doen... errug stoere character... Ik heb in mijn dromen over fable al mijn ultieme held bedacht, ik word gespierd, niet te. gebruik veel stealth, scheer me kop kaal, pleur er wat toffe tribal tattoos op, draag lange zwarte gewaden, gebruik niet te veel magie (grijs worden is nie cool zegt me mammie), en ben niet echt slecht maar ook niet goed. zo van de kinderen in de dorpen moeten me wel tof vinden en immiteren (net zoals ik mij ultralord doe, uit Jimmie Neutron :D ), maar de ouders van die kinderen moeten het niet zo heel tof vinden omdat zij weten dat ik stiekem voor de lol wat dorpelingen heb afgeslacht...
    whow hoe uitgebreid vond je die...
    zodra ik mijn levensdoel heb bereikt zal ik natuurlijk een hele vette foto op het forum posten...
     
  13. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn Gek... Ik Ben Zo Jaloers Op Julie.. Ik moet nog ong 17 uur wachten!!!!!
     
  14. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat masker krijg je in een bepaalde quest en tato's kan je laten zetten bij traders die gewoon door het bos rondlopen, want je vind ze niet in dorpjes anders dan knothole glade en daar kom je later pas. Je moet natuurlijk eerst wel een plaatje vinden waar de tato opstaat die jij wil.
     
  15. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    morgen om 11 uur uit, k ga gelijk langs de lokale gamesboer om em te halen om mezelf vervolgens de komende weken niet meer van mn kamer te zien komen :p
     
  16. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dat stealth gedeelte zal je nog bedrogen uitkomen, 't is namelijk echt TOTAAL niet van belang in het spel. Héél af en toe kan je wat tofs uit een winkeltje jatten ofzo maar verder is het echt vrijwel overbodig. Het is echt knokken knokken knokken. Dat je overigens wel goed uit kan kienen want je kan dus melee vechten, met een boog en met magie. Dat character dat ik net liet zien was echt maxed out evil, scariness ook maximized, sta bekend als Deathbringer etc. Daarmee vocht ik steeds melee, had ook een erg goed zwaard.

    Ben nu met m'n 2e character bezig en die is compleet op magie gefocusst. Heb een echt magiër kostuum, en sta bekend als Druid :cool:

    Ja, tof spel.
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan je ook een vrouw worden?
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee.
     
  19. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, je wordt geboren als een jongetje... Nee zo uitgebreid is fable nou ook weer niet! Ombouwen, daar doen we niet aan. :9
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Naja das ook flauw :{ Ik wilde eigenlijk wel een grote sterke Kenau worden met mega knots of bijl ofzo en dan helemaal bleek met té erge tattoes en hoorntjes }:] Helaas
     

Deel Deze Pagina