1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Show je Character!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heb er momenteel ook al iets van 25 uur inzitten en heb nog geen 1 kist geopend waar je zo'n silver key voor moet hebben :) Heb ook nog niet die special weapon uit de evil tempel. Dus ben eigenlijk nog lang niet uigespeeld. Main quest is wel te kort.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    kvind dit cker wel een bruut idee.. net zow als bij NFSU2.. jmmr dat ik em niet heb... :mad:

kdenk dat ik em wel ga kopen....

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Weet iemand waar je een tempel hebt waar je jonger kan worden zonder slecht te worden?

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Euh.. Ik moet niks :+

Vind die tattoo sowieso mooi maar meen te herinneren dat ze je Evil side meer belonen als je iets evils doet.. Alignment modifier -10 ofzowiets, dus ze horen echt op een evil-kinda-guy :)

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Okey, eventjes tussendoor! Er was een tijdje geleden zo'n grapjas die het Sword of Unions (jaja... klinkt als uien) in z'n handen had terwijl hij nog een groentje was... Klopt het dan dat je ouder wordt van Quests voltooien, Lvl. uppen, ect?

Ik hoor graag een reactie _0/

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Kan dacht ik alleen in die evil tempel. Maar dan wordt je idd wel meer evil omdat je mensen moet offeren. Maar als je toch al extreem lief bezig bent, dan maakt een keertje offeren niets uit. (met geld deponeren kan het mischien zelfs ook wel. Dat weet ik niet zeker)

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dit klopt zeker. Maar er is iemand geweest die het spel uitgespeeld heeft zonder levels te uppen etc. Dan blijf je altijd jong. Daarom had hij dat zwaard al toen hij nog jong was.
    Sorry als dit dubbelpost wordt maar ik zie mijn eigen reactie niet :eek:

Ok nu zijn ze beide zichtbaar. Excuus voor de dubbelpost.

8. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of dat singing sword enz al is gevonden?

9. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    jah... ik ook wel eigenlijk. Heb het spel al een tijd geleden uit gespeeld maar ben een paar keer opnieuw begonnen... Toen wist ik nog niet dat je al die zwaarden kon hebben. Best wel klote. Ik d8 namelijk dat de Singing Sword een cheat of zo was. Ik heb het zwaard al eens gezien op een plaatje.

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Wat is het dan prcies voor iets? Namen van zwaaden en plaatsen interesseer ik me nooit zo in. Even googlen.

11. nightmare99

nightmare99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fable char,s

Hey allemaal \o/
    aller eerst Vette characters allemaal en ik heb all die foto,s in een map op me bureaublad gezet want ik spaar ze XD maar goed kweet nie hoe ik een foto moet maken met me webcam dus kvertel wel hoe hij er uit ziet
    --------------------------------------------------------------------------
    naam - nightmare 99, Vampire 99 en Demon-lord
    alle skills gemaxt behalve van nightmare 99 want die heeft geen magie en vampire 99 heeft geen magie of health want hij is een pijl en boog figuur
    demon-lord draagt volledige dark-will-user-outfit nightmare99 volledige dark plate outfit en vampire 99 draagt full dark leather en ze zijn alle 3 volledige slecht }:] :D en nightmare 99 draagt eyes of skorm tatoo net als de rest en ze zijn helemaal kaal en alleen een streep-baardje

12. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
  13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
  14. GeerD_oF_WaR

GeerD_oF_WaR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fable

lol fable 1 vond ik tog iets leuker maar 2 is ook wel netjes :thumbs:

15. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Lange tijd dat ik deze game heb gespeeld. Zal binnenkort misschien een aantal screens van mijn Hero maken.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    fable 2 is toch nog niet uit?

17. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Toen ik het op de pc had had ik een heeeeele evil gast die de zus op het einde doodbeukte en haar zwaard pakte en ook een goeie die bijna geen slacht punten had alleen iets van 3 omdat ik de dreads hairstyle had gestolen :p

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Laatst een nieuw spel begonnen in Fable. Ik heet Satan en draag een roze jurk, heb rode ogen en horens op mijn hoofd.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    8). We want pics! We want pics!

20. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    /Mod Foto's met bassie erin is echt niet goed voor me ogen en het slaat ook nergens op.

Laatst bewerkt: 22 jun 2007

Deel Deze Pagina