Mwa beter dan niks hè Vraag me af hoe je bekend komt te staan als je als zwaar evil krachtpatser in een roze bloemetjes jurk aan komt zetten Maargoed genoeg hierover, plaatjes posten maarweer _0/
Mijn Spellwarrior: Class: Legendary Spellwarrior called Liberator Age: 62 Weight: Slim Time Spent in Game: 17 hours 9 minutes Game Days Passed: 18 Attractiveness: +100 Scariness: +100 Zijn aureooltje met vogeltjes is niet zo goed zichtbaar
Met mijn eerste character (ontiegelijk evil, foto staat op pagina #1) uitgespeeld nu. Inmiddels al 2 uur bezig met mijn tweede, tevens een Spellwarrior. Foto komt nog wel. Familiar Spellwarrior called Druid Age 28 Weight: Slim Time Spent in Game: 2 hours 58 minutes Het haar wordt steeds grijzer en de halo boven het hoofd begint te komen. Ja, wordt 100% goody-goody!
Spoiler eey jongens ik heb een vraagje, waar kan je the golden monkey tattoo vinden, zouw hem zoo graag willen hebben
Ben maar de good kant opgegaan aangezien me Evil wel erg makkelijk leek . Mijn knaapje is 42 jaar oud en volle stats bij strength. Heb de game inmiddels uitgespeeld in pakweg 10 uur. Maar die vlindertjes en Halo maken hem het tofst .
ik heb et gemerkt ik heb em nu ook al een tijdje en dat stealth lukt idd nie sow, nu wil ik er wel zo uit zien maar verder gewoon vet gespierd zijn door mijn melee combat.
NLJohnny Cage: Spoiler Die tatoo krijg je als je naar de havens gaat bij het 1e dorp na de heroes guild (ben egt vergeten hoe dat dorp heet) maar vanaf de giuld naar rechts omhoog, als je in dit dorp naar boven loopt kan je naar die havens, je zien een oude man op een bankje zitten en je moet met hem praten, als je die oprdachten van hem hebt gedaan en je ziet ergigantiesch lelijk uit geeft hij je die tattoo kaart