Door de meeste experience orbs aan strengt toe te wijzen in de Heroes Guild denk ik... Ik heb net een tattoo van een draak achtig iets op mijn torso laten zaten, maar echt tof vind ik het eigenlijk niet...
Tatoo's zie je toch bijna niet toch of ligt het nu aan mij ? Je hebt meestal armor aan of je moet de opdracht naakt gaan doen voor meer geld verder is het wel geinig ofzo dat het erin zit ^^
weet iemand waar je precies die tatoos kan laten zetten, ik heb heel veel gezocht maar ik kan niemand vinden... kan iemand het PRECIES uitleggen?
Ik heb meestal me shirt uit, dus dan zie je mijn schouder tatoo perfect. Wel een nadeel is dat ik 1 en al liteken bundel ben. Me borst kas zit vol scrammen, littekens en blaauwe plekken, same for the back *huilie* Wiet iemand trouwens een manier om wat sterkere look te krijgen? De mijne ziet er nogal klein en zwak uit.
Vechten met heavy weapons en rood vlees eten. Ook werkt het als je je strength stats maximaal hebt. Maar echt groot en breed wordt hij niet :X.
in welke stad kan je die tattoo shop vinden??? ik zit overigens ook onder de littekens, kan je die ook genezen of zo iets???
ik hoor net dat je tatoos kan laten zetten in knotgale hale vale ofzo... weet iemand hoe ik daar kan komen? ik zie het niet op mn map...
komt mij ook niet bekend voor, misschien ben ik nog niet ver genoeg... heb wel al 7 uur gespeeld maar ik ben niet echt snel bezig geloof ik... zijn er ook andere plaatsen waar je tatoos kan hale?
Komt vanzelf, als je het nog niet op je map ziet staan ben je nog niet ver genoeg. Bij Darkwood Lake loopt ook een tattooer rond geloof ik, een van de handelaren die daar rondloopt, net als een kapper en een trader.
okee dan bedankt, maar er klopt dus geen "fluit" van dat in het bos tatoeerders rondlopen..(behalve die ene in darkwood lake dan)
ik heb egt heel goed gekeken en het enige wat ik zie is een trader die titles verkoopt.. mja ik sta nu vol getatoeerd dusja...
Misschien best vaag om te zien, maar hij is vrij breed en een relaxte armor aan. Grijs/blond haar en veeeel litekens op z'n gezicht (ik vergeet vaak te blocken).
Dat probleem heb ik ook.. Gave gozer BTw... Kep uht spel nog maar net... ben nu bij die quest waarbij je zon bandit pak aan moet doen.. dus mijn gozer is nog niet heel appart...