pech gehad toch? ik zal er echt niet minder om slapen, ik maakte een fout ik gaf het toe en zand er over.
Mm volgens mij is het bij ieder anders, ik heb 80 k gedoneert nu en nu kreeg ik wel iets. niw, shcaap su.
Ik nog niet, maar ik heb wel een wijf in Bowerstone dat constant achter me aanloopt met een groot hart boven haar hoofd. Maar de burgemeester van Bowerstone wil met me trouwen, omdat ik in de arena heb gewonnen. Er liep zelfs een gast achter me aan, die wou trouwen. Toen heb ik hem effe meegelokt naar een steegje en heb hem vervolgens helemaal verrot geslagen. Toen was zijn verliefdheid/drang over
de hero waar ik langzaam mee op weg ging althans de rug klik om te zien en de voorkant: klik om te zien en de scarface na een nacht lang rond te dwalen op zoek naar nieuwe tattoos en een vrouw en een goeie beurt effe by the way, ik doorzoek ieder dorp echt gewoon minstens een uur... en in bowerstone heb ik een mooi vrouwtje rondlopen waarmee ik getrouwd ben... en al 6 keer heb ge... maar je word er niet sterker van mark87 klik om te zien plaatjes van mijn rug waren mislukt maarja dat krijg je met het merk digi cam wat ik heb... dus die mooie littekens van mijn tony montana nog maar een keer van een andere zijdde.. en ik heb wel al 10 uur gespeeld (vooral vannacht) maar heb pas 3 of 4 quests gedaan... dus doe het echt zwaar rustig aan klik om te zien edit: off topic: weet iemand hoe het kan dat als ik de link van mijn plaatje tussen zet en ik een voorbeeld pak om te kijken of het wel werkt dan staat er alleen maar die link tussen die img tags maar zie geen plaatjes.. moet ik ergens iets aanvinken ofzo?
dat heeft die van mij dus wel! en er vliegen vlindertjes rond mijn hoofd??? verder ben ik ook al getrouwd, en ik heb al sex gehad maar volgens mij wordt je daar niet sterker van. een vrouw is wel makkelijk want zij geeft mij af en toe kado's zoals wapens en potions....
Hier mijn character... deze was van t begin, volgens mij ziet iedereen er wel zo uit int begin toch?: deze zijn van nu: (10,5 uur gespeeld, net in de arena gewonnen): check deze littekens : en dit is zn rug, met die monkey tattoo : foto's zijn niet echt scherp want zon stond op de tv te schijnen
dit is dus echt genieten. Ik krijg hem deze week binnen (hoop ik) en dan zou ik ook even flink spelen, en character posten
echt vet mijn character is ook zo evil als de pest, rooie ogen, rood aura om me heen, echt vet grote hoorns, een donker gewaad, witte huid, kale kop en een sik ik loop met zon dik grote katana, niet dat standaard pest ding maar zo eentje die allemaal kleine S vormpjes heeft, zal ff kijken of ik een foto kan maken.