K heb mooi grijs normal hair en een grote baard, bright will aan en bijna een halo. Verder heb k een evil poppetje en als die beserk doet wordt ie een fokking beest echt kapot vette spreuk is dat.
ik kan me ook vergissen hoor maar volgens mij ben ik een keer een paar jaar jonger geworden dat ik van 32 naar 26 was geworden nadat ik een keer geld had geofferd en daarna goed werd blond haar kreeg halo en lichtgevende vlinders kreeg. Zou dat kunnen? En trouwens ik had een x gesavend en daarna bijna alle burgers uit een paar dorpen uitgemoord achter elkaar en ik bleef een hele tijd blond haar en halo behouden. en daarna kreeg ik horens maar weet niet meer of r blond bijzat. Kan ik niet zo goed herinneren omdat ik ff later zag dat t 6.00 's ochtens was in plaats van 1.00 of 2.00 's nachts en ik moest om 10.00 gaan werken oeps Fable is zo verslavend dat ik r niet moe van word
waar hebt u dat pakkie vandaan, die wil ik ook hebben... ik heb overigens ook een jurk gekocht, ik zal nog wel ff foto maken en posten
ik heb hetz11fde probleem.. vrijdag om 17.00 het spel gehaald en gespeeld tot half 2 snachts toen maar gaan slapen... vervolgens spel aangezet om 11 uur sochtends en doorgespeeld tot gisteravond 8 uur ..... ow nee tussen 13.00 en 17.00 zaterdag heeft die uitgestaan en gister van 13.00 tot 17.00 hebben we aan mijn broertjes spel gewerkt... maar hij heeft wel continu gedraaid.... dus echt wel zwaar verslavend en ook om te kijken alleen al is al cool... echt fable roeleert
Das dus ook de rede waarom ik ermee wacht met spelen tot na m'n tentamenweek . Kep um wel in huis btw!
slim.. maar als ik nog langer op dit spel had moeten wachten was ik doorgeflipt denk ik... zo cool is het gewoon... dus ik zou je tentametjes maar aan de kant leggen, reden: wat is belangrijker -fable -tentamens goede antwoord...: FABLE
precies fable kan je altijd doen. en je tentamens is voor school en dat is voor je toekomst en dat moet je goed maken!
Ik weet het niet zeker maar volgens mij krijg je die vlak voor het bandits camp wanneer je naar binnen moet zien te komen Heb vandaag de hele dag gespeeld. Ben nu aardig veranderd, zal strax ff nieuwe foto posten
Zo ziet mijn character er uit ben 7 uur nog wat bezig... En ben 40 jaar.(en hij is al grijs) _0/ :{ en en deze
ik heb dat assasin pakej maar neit compleet... en ik zoek nog een vet hoofd deksel die je ook bij de andere assasins ziet (twinblads camp bij het vuur)
Koop hem? ^^ Ik wil trouwens die tattoo van m'n gezicht af. Hij schrikt mensen af en dat is niet de bedoeling. xD' Zo even kijken of er een andere mooie is. ^^