ej shcaap, als je toch bezig bent met alle keys maak dan ook ff een lijstje met alle kistjes waar die staan
Misschien leuk om onder "spoiler" de inhoud van die kistjes ook te noteren in deze draad? Ik ben bijvoorbeeld wel nieuwsgierig of het het leeuwendeel van de silverkeys waard is om de kist bij de guild te openen. Dit kan ik helaas niet meer met mijn huidige character doen, omdat ik er al 10 heb gebruikt.
Meen je dat nou? Daar heb ik helemaal niet op gelet. Alsnog lijkt het me een goed idee om die lijst met inhoud van de kisten toe te voegen aan deze thread.
ik kan die kist in de guild nie meer openen omdat ik het spel heb uitgespeeld en daarna kun je de tuinen van de guild niet meer in
In Darkwood lake staat nog een kist voor 15 sleutels. En waar zit de sleutel in darkwood lake precies? Kan hem niet vinden.... Edit: lama, gevonden
"19. Headman hill - Het vijvertje waar je valt tijdens een missie later" Idd op de kaart zie je een vijvertje. Kan me helaas niet meer herinneren dat ik daar een keer geweest ben of gevallen (zoals staat vermeld). Is er nog een manier om daar terug te komen?
Spoiler Heb je Thunder al verslagen in de lady grey missie? Dan ben je er geweest en is er een ingang open ten noorden van bowerstone north op weg naar headmans hill Ohja en in de kist in grey manor (bowerstone north) vind je Spoiler de haiku katana
Heroes guld 20 sleutels item:Murren greathammer Greatwood lake 5 sleutels item:elixer of life hoobe cave 5 sleutels item:will masters elixir darkwood lake 15 sleutels item:arkens crossbow grey house 10 sleutels itemharpening augmentation Witchwood stones 15 sleutels item:Healt augmentation headsman's hill 15 sleutels item:Mana augmentation bowerstone manor 15 sleutels item:katana hiryu circle of dead 10 sleutels item: piercing augmentation hook coast 15 sleutels item:the murren greataxe Volgens mij zijn dit ze allemaal
shcaap, misschien ook wel leuk/handig als je de inhoud erbij kan zetten, ik heb hierboven al de enige inhoud aangegeven die ik heb onthouden, maar ik denk dat we er met zijn allen wel achter kunnen komen wat er in welke kist zit...
Die murren hammer ligt in een 20 key chest in de guild garden, waar je met whisper combat training kreeg. <edit>Die wist je al<edit>