Nee, en ik betwijfel of die bestaat. Wel ironisch is dat ze 25 keys in het spel gestopt hebben, met alleen 20 key kisten
Dat dacht ik eerst ook, maar ben er nu achter dat het logisch is ipv ironisch. Waarom? Je slaat (per ongeluk) wel eens wat over. Spoiler Ik speel nu op evil en weigerde bijvoorbeeld de piraat te helpen in Oakvale. Gezien ik het spel al op good had uitgespeeld, wist ik waar ik de Obsidian Axe in de graveyard kon vinden. Hierdoor mistte ik de Silver Key die ik van de piraat zou krijgen als ik hem had geholpen. Huppakee, dat zijn er nog maar 24. Het maakt het spel wel (nóg) makkelijker. Maar goed. Wil je het moeilijker hebben, ga dan op zoek naar de Treasure Clues. Daarvan mag je er geen enkele missen om deze te vinden.
Ik denk dat ze het hebben gedaan om het makkelijker te maken om de sleutels te vinden. Als je dan niet meer op een plek van de sleutel kan komen. bv Spoiler guild gardens op het eind kan je altijd nog naar een andere key zoeken. Of er is echt een 25 keys chest... edit: Had de post van glimaxter niet gelezen
Onbeperkt zilveren sleutels Spoiler je kunt ook naar rose cottage toe gaan en de sleutel opgraven in de rozencircel naast het huis, de map verlaten en als je dan terug gaat en weer op de zelfde plaats graaft krijg je weer een sleutel!!!! Dit kan je doen zo vak als je wilt !!
lijkt mij sterk. de hero save exploit werkt wel. ga gewoon voor alle 25 sleutels, meer heb je niet nodig
Walkthrough link http://www.gamefaqs.com/console/xbox/game/13705.html check deze link maar is als je de verleiding niet kan weerstaan !!!!
aha, game faqs, lijkt me een beetje een breemde site heb er nog nooit van gehoord. weet niet of ie wel te vertrouwen is... </sarcasme>
Deze kan ik niet eens vinden... Of heb ik hem al gevonden ? =S Ligt de Key daarboven bij de brug, of daaronder vlakbij de Chest ?
24. Cliffside path - op de heuvel in het noorden graven Uhm waar zit dat je bedoelt zeker The clifftop path ?