Dit klopt niet wat je zegt....het werkt alleen als je in de quest van het tuintje zit. Dan werkt het wel....opgraven ...saven ... en loaden. Dit is idd een bug. Spoiler Verder heb ik op de begraafplaats van Oakvale een sleutel tegen gekomen. Ik was alle graven aan het omspitten en kwam in Oakvale terecht....Tadaaa. Kreeg er gelijk een axe bij!? Is dit niet eigenlijk de sleutel die je krijgt bij de piratenmissie. Die heb ik overigens nog niet gedaan......dus best vreemd. Of heb ik sleutel 26 gevonden? Zal wel niet.
dat is de sleutel van de piraten missie inderdaad. Ik heb zelf ook een vraagje, waar is namenlijk Circle of Death. Ik ben er waarschijnlijk al voorbij gekomen maar waar is het?
Niet helemaal zeker maar dat is waar je de undeaths moet verslaan...daarna krijg je toegang tot Hoaknog wat......(de stad)
Ik heb nog een sleutel gevonden! In de Memorial Garden links naast het standbeeld. Er verschijnt een icoon dat je kunt graven en vervolgens vindt je een Silver Key en een Obsidian Axe (erg handig als je pas in Oakvale bent aangekomen). EDIT: Niet gezien...
Ik zoek de sleutel waarbij je vertelt dat ik een pijl door een gaatje in een rots moet schieten? Maar ik zie helemaal geen gaatje in een rots? En waar precies staat die rots dan misschien dat ik verkeerd loop te zoeken? 9. Darkwood lake - Pijl door het gaatje in de rots Thxs
Darkwood lake, net naast de weg aan je rechterkant als je van rechts af komt, moerassig gebied, die rots kan je bijna niet missen.
Een soort witte rots, je kunt hem selecteren, en er staat dan zoiets als: ''There seems to be something stuck in the hole'' Filmpje
misschien domme vraag , stel je hebt iets van 16 sleutels. als je dan een kistje opent waarvoor je maar 5 sleutels opent heb je dan nog steeds 16 sleutels of 11, ofterwijl heb je nog steeds je sleutels als je zo een kist opent...?
de mages guild is ingestort, ik kan die kist van 20 nie meer openen. is er een manier om hem nog open te maken?
Ja, er is hiervoor 1 optie mogelijk. Herlaad een save-game van een tijdstip waarop je Jack nog niet hebt verslagen. Moet je dus weer een stuk opnieuw doen. Zelf vind ik de inhoud van die chest de moeite niet waard (heb de inhoud al in mijn bezit, maar gebruik het niet)!