1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

|Fable| the arena

Discussie in 'Algemeen' gestart door Duyster be, 9 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ook hier weer een hele rits posts verwijderd die helemaal niks met het onderwerp te maken hadden... het begint zo langzamerhand op een 'spam maar raak voor een knaak' forum te lijken :{ Laten we alsjeblieft on-topic posten en eerst nadenken in welke thread je iets post...
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ieder heeft zijn manier van spelen, er is niet een beter dan de ander vind ik.
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ik ben gewoon die arena ingestapt en gewoon normaal vechten als je normaal ook doet. gewoon paar klappen en dan flourish gebruiken. tegen de de 4 big guys gewoon mijn boog gebruikt en tegen het laatste beest alleen me boog en maar rond strafen. heeft me geen enkel keer geraakt.
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.323
    Goed als ik ben heb ik Whisper laten leven, maar ik kreeg helemaal niks, niet eens goodpoints, of ze zaten bij de extra punten die ik kreeg toen de quest was afgelopen
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2004
  5. nnex

    nnex just NNEXĂ­ng it,baby

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    per ronde krijg je ind e arena geld erbij maar als je even de arena tussentijds uitstapt om nieuwe potions te halen begint je geldwinst weer te tellen vanaf 100(opnieuw dus)
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    ja moet gewoon ongelooflijk veel health potions kopen en dan de ring in gaan en niet meer uit gaan tot het eind en genieten want dit is ckers 1 van de gekste quests in het spel egt supeeerrrrrrrrrrrrssssssssssssss :9
     
  7. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet de Thunder hero doll te kopen die ben ik dus vergeten en dat is de enige x datje em kan vinden :{ ik ben em dus vergeten en ik kan die doll quest nu niet halen :'-(
     
  8. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die doll wel maar welke quest zit daar dan aan vast...?
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Collect hero dolls quest

    Valt onder de bronze quests dus neem je tijd er voor :D
     
  10. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    die doll kan je dacht ik ook in.. ach hoe heed da nou weer... waar je met lady grey trouwt daar is ook een winkel waar je je eigen doll ken kopen en die thunderdoll dacht ik, en het solus zwaard :)

    maar arena is gewoon vet makkelijk eigenlijk, gewoon blijven hakken en stuk of 30 potions mee nemen kom je er wel mee door :)
     
  11. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, ik speelde de arena ook in 1 keer door... en had er niet eens speciale inkopen voor gedaan. Kreeg ik later trouwens wel spijt van aangezien je er Full Plate Armor kon kopen...

    Ik heb Whisper btw laten leven, in tegenstelling tot Twinblade 8). Vind het wel jammer dat je daar niks extra's voor krijgt.
     
  12. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm ik heb net die arena gedaan en ik heb daaro nix gekocht... heb ik nu wat gemisd???
    ennuh ik heb whisper gekilld... heb ik nu probs met dr broertje?:D
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2004
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    nee hoogstens met de mensen die dat nog nie thebben gespeeld en je geen spoiler tags hebt gebruikt :D
     
  14. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niet dat ik weet hoor :) ... maar het schijnt dat je in de Arena (nog voordat je gaat knokken) een zeer goed en compleet armor kan kopen -> Plate Armor.
     
  15. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet lullig doen maar als mensen dit niet willen weten omdat ze het nog niet hebben gespeeld dan moeten ze toch ook gewoon niet in dit topic komen :confused:. Ik bedoel, als je zo gaat beginnen kunnen we alles wel tussen spoiler-tags zetten...
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    plate armor kan je ook in knotvale gate ofzo kopen :+ dus je hebt niks gemist
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hey ben ik ben bij die quest maar kan iemand mij vertellen hoeveel stages er zijn???
    Heb net een stage met bandieten gedaan ^^

    Alvast thnx
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    tja ik moet ook alles spoileren :/
     
  19. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    het zeggen van hoeveel staiges is tog geen spoiler?
    naja
    het zijn er iets van 9 volgens mij
     
  20. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ff spoilertags gemaakt!:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina