1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

|Fable| the arena

Discussie in 'Algemeen' gestart door Duyster be, 9 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een goed uitgebreid spel met een grote wereld en veel verschillende dingen die je kan doen. Zeker aanrader. En gebruik symbolen a.u.b.
     
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vonden jullie nou eigenlijk het makkelijkste in de arena ?? ik persoonlijk de schorpioen, niet om op te scheppen maar omdat die 1 grote aanval binnen (best) grote tijd verricht en dan heb je de kans om in zijn bek te mikken. :) [mijn mening he:p]
     
  3. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    de schorpioen was wel heel makkelijk, maar ik vond alle ronden wel makkelijk om te doen.
    okk tegen whisper was heel makkelijk.
    toch jammer dat er geen tegenstander was waar je het echt moeilijk mee hebt gehad.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ik vond die wasps ook wel makkelijk O-)

    alleen aan die balverines heb ik de pest. ik had namelijk een nog al Slome Master Greathammer
     
  5. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond die rock throlls ook maar irritant
     
  6. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond die rock trolls wel makkelijk.
    maar je moest wel opletten dat als je met de ene rocktroll bezig was dat de andere dan geen stenen op je ging gooien. maar daar heb ik ook niet zoveel moeite mee gehad.
    maar ik ben het wel met willem_fable eens dat de wasps het makkelijkst waren, omdat je die on 1 klap dood had.
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Om iets meer lijn te krijgen in het aanbod aan helpthreads, worden alle op specifieke deelproblemen gerichte threads gesloten en worden alle hulpvragen nu behandeld in één thread.

    Heb je vragen of wil je deze beantwoorden? Klik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina