1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable The Lost Chapters Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 26 okt 2005.

  1. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik weet eigenlijk niet zeker of er iets gebeurt als je met de eigenaar van een winkel trouwt. Ik weet wel dat als je de eigenaar vermoord dat je het winkeltje dan kan kopen (komt dan weer en nieuwe eigenaar in)

    Dit werkt ook bij huizen.
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed daarnet die ene missie (White Balverine) en toen moest ik een silver augmentation plaatsen op een wapen. Toen zeiden ze dat je goed moet nadenken op welke je 'm erop zet want hij zit er voor altijd op. Heeft zo'n silver augmentation ook nog nadelen dan? (of wordt het wapen dan sterker?)
     
  3. Sniperkid

    Sniperkid Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zitten er geen nadelen aan. Maar je kan hem er dus nooit meer afhalen, dus als er maar voor 1 plaats is kan je er later geen andere meer opzetten.
     
  4. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    je wapen wordt niet echt sterker maar doet meer schade aan speciale units zo als de white balverine

    het enige nadeel is dat je hem er niet meer uit krijgt
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waar vind ik de 4de Blue Mushroom. Heb er eentje gepakt op de Barrow Fields, eentje gekregen en eentje opgevist in de Guild. Waar/Hoe kan ik de laatste krijgen?

    En ik heb van de leraar in Bowerstone een hoed gekregen omdat ik boeken inleverde. Maar de quest is nog niet afgesloten.

    Hoe kom ik verder in de Darkwood Bordello? Ik heb al een Dress, en het kapsel. Ik moet die gast (oud, lelijk :) ) in bed krijgen en hem dan iets ontfutselen. Dat in bed lukt me wel, maar verder gebeurt er nix.
    What to do?

    Best wel veel vragen, voor de Fable king... Maar dit zijn gewoon dingen die ik ook wil weten.
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Willem : je krijgt er 1 van die man in guild woods ( als je die brief geeft ) en er ligt er nog een in picknick area ( vrouw ), weet niet welke van die 2 je nog moet.
    Als je die boeken geeft aan leraar krijg je hoed, maar als je 40 a 50 boeken geeft krijg je nog een silver key.
    Bordello moet ikzelf nog heen gaan.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    1. Bij de Demon Door in de Guild.
    2. Vrouw in Picnic Area, maak haar aan het lachen.
    3. Man in Guild Woods. Breng voor hem een brief naar een vrouw in Oakvale. Het is z'n ware liefde.
    4. Trader in Barrow Fields. Je bent 1500 kwijt voor deze Mushroom.

    Dat zouden ze moeten zijn, succes.

    Overgens, bij de leraar moet je 25 boeken droppen voor die Silver Key. :)

    ik heb een lijstje van de boeken hier liggen. Als je ze wil hebben hoor ik het wel.
    (Heb overgens eventueel ook een walktrough in .pdf formaat.)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat was het. Bedankt Graveheart/JediWizz
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Graag gedaan. :)
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ willem : die gast moet je dan vertellen waar die eigendomspapieren verborgen zijn. Weet niet hoe dit gaat als je hem verleidt, maar als je hem 6 biertjes voert dan vertelt hij het je ook in zijn slaap.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oke. Maar ik probeerde het eerst door hem in bed te krijgen!
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    moet wel ook kunnen ja. maar komt op zelfde neer. En ik had toen ik die rode pruik pakte gelijk evil points wegens diefstal damn.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ik heb die rode pruik, en de Dress. En er gebeurt nog nix. Dus ik moet hem persé dronkenvoeren, en aan wie moet je de Deeds geven?
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    aan die dame van lichte zeden waarmee je niet na bed kan. Die met die rode jurk. Misschien moet je ook eerst met haar praten, want bij mij zei ze ook dat ze nog plaats hadden voor 1 meid. En dan die jurk aan en pruik op en weer met haar praten. Heb het op die manier nog niet geprobeerd dus, maar moet wel kunnen op die manier. Deeds hoef je trouwens aan niemand te geven, je moet alleen met die vrouw in rode jurk praten als je ze hebt en dan krijg je weer een keuze.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2005
  15. Linky-biscuit

    Linky-biscuit Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk gewoon voor alle standbeelden in de voortuin gezocht als ik er kon graven en op die manier de deeds gevonden... Anders niets speciaals moeten doen.
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    edit laat maar

    ik haat het als je bij de ene laatste begint in plaats van de laatste :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2005
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    je moet een complete jurk hebben.
    hand schoentjes, under en upper van het zelfde soort ( dark bright of standaard)

    dan clean shave ( vrouw met de baard wil niet echt :confused: ) alles aan en op doen.
    en dan met die oude gast praten. dan ka nje er mee naar bed ( krijg je ook lekker 1000 per keer voor)
    lult ie in zn slaap waar het ligt. tadaa.

    Boeken lijstje wil ik ook wel, die leraar zeurt steeds over dat mijn book of spells niet goed is.

    /me jat de kroon van fable king terug
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat zouden ze moeten zijn. :)
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    * Shcaap print en vergelijkt.

    Ik ga het iig over nieuw spelen, ik wil wel eens weten
    hoe het is om lady grey te ontmaskeren en zelf mayor te worden en wat er gebeurt als ik het masker op doe nadat ik de draak heb verslagen.
    en nat uurtlijk het donkere hoedje ipv het bright hoedje dat ik krijg van de leraar
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb Fable TLC nu uitgespeeld, maar niet alles ontdekt. Zo krijg ik de hoge hoed maar niet te pakken! Waar ligt die, of hoe krijg ik hem?

    En wat zit er in de Silver Key Chest: 30 Keys? Ik heb Archons Armor (25 Keys) wel en ik denk dat Archon zijn zwaard daar in zit. Heb ik gelijk?
     

Deel Deze Pagina