Heb je de Arena al uitgespeeld? Want pas daarna kan het. En als je het je afvraagt, ga ik het niet vertellen. Eerst zelf proberen, als het niet lukt dan help ik wel. Maar als je er wel al bent, dan zeg je het maar even.
Ik heb de arena al uitgespeeld. Maar is lady grey die dame met dat paarse jurk? Ik moet een ketting voor haar zoeken die ergens ligt op het strand maar heb geen zin om hem te zoeken. Maar nu vraag ik nog een keer wat valt er te veraden aan haar
Die vrouw in BS North in die Paarse jurk ik Lady Grey ja. Die ketting voor haar kan je vinden tussen de 2 sloepen die op het strand in Oakvale liggen. Wat aan haar te veraden valt zie je dan wel
Lady Grey heeft haar zus vermoordt om aan de macht te komen. Haar zus zit in de Grey House Cellar. Maar je moet eest met haar ex praten. Die geeft jou een aanwijziging. De rest volgt vanzelf.
eeej mensen bedoelen jullie nou dat zwaart dat je uit de rots moet trekken ? Dan moet je per keer 1 goudstuk doen en dat iets van 100 a 200 keer
En je hoeft ze niet alle 3 max. te hebben. Je moet 3 levels in rang gestegen zijn ten opzichte van de eerste keer proberen het zwaard eruit te trekken. Hoef je nog maar minder dan 3 levels te gaan om deze stats te maxen dan geldt max.
Dat werkt niet. Met The Lost Chapters is het onzin om full strenght spec te gaan omdat je het zwaard wilt, aangezien je na de eerste Jack Of Blades verslagen te hebben je toch gelijk een veel beter wapen krijgt.
Maar je kan in TLC nu ook legendarische wapens verkopen, dat doe je in Snowspire Village. En die wapens brengen meer op dan je zou denken...
Avo's tear Yes ik heb Avo's Tear, dat wapen ziet er veel gafer uit dan die gare Sword Of Eons, dat wapen is gewoon even sterk. (maar waarom hebben ze eigenlijk de Damage van Sword of Eons ongeveer 250 minder gemaakt, nu is die solus greatsword het sterkst, maar ik vin hem beetje te sloom om mee te vechten) enehhh ik heb hem weer uigespeelt en ben nu echt zooo fucking de held man, en ik ben nu weer bezig maar dan de slechte kant (heb ik nooit gedaan ook niet met normale Fable) dus ik ga kijken wat er gebeurt als ik dat maskar van Jack opdoe*) . maareh om Avo's Tear te krijgen moet je de Sword Of Eons als je Jack of Blades heb verslagen weggooien en dan krijg je als je de firehearth hebt gehaald een aanwijzing van the Guild Master, en de deamonic helm zit in een kist voor de Bronze Gate.
Ja, het zijn Nymphs. Ze hebben 2 vormen. Een vliegende elementele vorm, en hun echte vorm. Je moett je boog pakken, en wachten tot de Nymph haar echte vorm aan neemt. Met één sterk schot kan je een Nymph doden.
Dank. Nog een vraagje: Ik wilde net Lost Trader doen, maar ik kan niet naar die trader komen, omdat de Abandoned Road is afgesloten.. wat moet ik doen? (het is een houten versperring...)
ik ben net gertouwd met lady grey en heb der na het trouwen verraden. Ben bij de grey house de celler in gegaan en als je haar zus heb gesproken komt lady grey binnen. Dan zegt ze zoiets van: is dit de manier om je liefde voor je vrouw te laten blijken en loopt dan weg. Daarna is de missie weg uit me current Quest dus was dat het dan of gebeurd er veder niks omdat ik al met der getrouwd ben of moet ik misschien nog iets doen. En die demon door bij de bandit camp die zegt: gallant knight i await ( iets in die richting ) weet ik niet wat ik moet doen om het open te krijgen. alvast bedankt
Knight Armor aantrekken. Bright Plate Armor. Vervolgens vraagt de deur om een wizard. Dark Wizard clothing doen. (IIRC) En als laatste wil hij een dief zien. Dat pakje heb je al, dus ook die even aantrekken.
Thanks, is er nog een plek om die Bright Plate Armor te kopen, krijgen want heb wel de normale Plat Armor. En waar kan je de Dark Wizzard clothing vinden neem aan dat dat niet hetzelfde is als de Dark Will User clothing is.