1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable The Lost Chapters Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 26 okt 2005.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, die Will User moet je hebben.
    En Bright Plate kun je volgens mij in Oakvale kopen.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet de Bright Plate Armour hebben, die kan je hier vinden:

    -Witchwoord Arena
    -Knothole Glade (gedeeltelijk) & Darkwood/Greatwood (Gedeeltelijk)

    Je moet de Dark Will User hebben, hier te vinden:

    -Demon Door Darkwood

    Bandit Outfit:

    -Abandoned Road, Twinblade's Area
     
  3. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks @ Willem en Graveheart
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jawel, Dark Will user outfit is de Dark Wizard clothing. Verder klopt alles wat er gezegt werd.

    /EDIT; Shit, las tot pagina 8. Daarna werd de vraag al beantwoord door Graveheart/Willem. Excuses-moi.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  5. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    heb bij knothole glade de broek en boots gehaald moet dus alleen het boven gedeelte nog maar ben heel greatwood en darkwood door geweest maar kan het nergens kopen. Ook niet bij het kamp met die traders is het zo dat er met de tijd een reisende trader rond loopt die het verkoopt want dan probeer ik het later wel
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die traders hebben hem zo ie zo. Je moet gewoon het geluk hebben dat je de goede hebt.
    Je kan anders ook eens kijken in Snowspire Vilage.
     
  7. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik nog niet. Heb hem eerst op evil uitgespeeld maar heb toen alleen de main Quest's gedaan en een stuk of acht keer de arena om zo ff wat sterker te worden ( had ik in het eerste deel nog nooit geprobeert ) en zo wat sneller uit te spelen. Ben nu good en ben hem stap voor stap aan het uit spelen om zo te zorgen dat ik alles uit het spel haal en hem daarna weer evil kan uitspelen.

    iig bedankt
     
  8. Sniperkid

    Sniperkid Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de arena meerdere keren doen?
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    kennelijk wel, anders heeft lightsaber hem niet een stuk of 8 keer gedaan he :{
     
  10. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Arena

    Hoe kan je dan meerdere keren in de Arena komen???
     
  11. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat je de arena ingaat doe je world save, dan ga je de arena in tot je de scorpion king hebt verslagen dan doe je hero save en laad je hem weer tot voor de arena. Zo heb je wel alle experience en kan je de arena weer opnieuw doen. Dat kan je zo vaak herhalen als je zelf wil, ik werdt er een beetje gek van na de achtste keer dus ik ging daarna verder met alle strength gemasterd me will balkje gemasterd en me speed gemaster en drie spells gemasterd. Het is een soort en met cheat, had hem ook van een cheat site gelezen alleen nu voor het eerst gebruikt.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Kga hem ook gebruiken denk ik, ik vind het niet meer dan terecht dat je zoiets een RPG vaker kan doen :p
     
  13. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je ook veel geld wilt verdienen kan je het beste naar de stone golums ronde even stoppen en terug gaan naar dat gebied waar je dingen kan kopen.... (oftewel als hij vraagt of je nog een ronde wilt door gaan op NEE drukken).

    Op die manier krijg je het geld dat je tot dan hebt verdient in de arena en dat saved hij ook. daarna ff de scorpion king verslaan, opslaan, laden, en nog een keer... zo krijg je niet alleen veel exp maar ook veel geld ;)
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    waar the fuck is dat dan voor nodig? als je gewoon een beetje simpel met je multiplier werkt heb je steeds genoeg en heb je gegarandeerd heel strenght en die gele (effe kwijt) vol dus hoef je echt niet voor te gaan cheaten. Koop gewoon dat fucking solus sword in bowerstone norht en zorg dat je skorms'bow krijgt in de temple of skorm. Dan heb je twee super sterke wapens en als je skorms; bow niet lukt neem dan gewoon eem master bow met sharpening augmentations.
     
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    ooit aan gedacht dat er mensen bestaan die ALLES uit een spel willen halen? en hun caracter zo sterk mogelijk willen maken? en alle huizen in Fable willen overneman? alle wapens willen verzemalen? alle kleding? enz enz...

    En nee het is niet nodig om het spel uit te spelen, maar zoals elke echte RGP fan weet is het gewoon leuk om je poppetje zo sterk mogelijk te maken. en zo veel mogelijk uit het spel te halen.

    ps. Solus Great Sword is niets vergeleken bij Avo's Tear.....
    pss. het is geen cheat, het is een glitch
    psss. is het echt zo stoer om het woord fucking te gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  16. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft ook niet maar von het wel relaxt om lekker sterk vanaf de arena verder te gaan. Ben hem nu normaal aan het uitspelen en als je idd goed met je multiplier werkt kan je genoeg experience verkrijgen. Maar met de arena is het makkelijk en de arena is leuk om te doen ( vin ik zelf ) en vin het jammer dat je er niet meer terug naartoe kan. ( kan het wel berijpen want je zou dan heel snel veel experience kunnen halen, maar is wel jammer )
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    tja gasst ik begrijp wel wat je bedoelt met dat super sterk worden maar ik probeer je duidelijk te maken dat het gewoon echt niet nodig is om dat te gebruiken omdat als je gewoon speelt het je ook lukt om alles vol te krijgen (begrijp wat je bedoelt met super sterk worden maar als je dat bij de arena al bent is dat niet meer leuk)

    en over je psssen als je het drie keer doet heeft het geen nut meer dan had je het gewoon in je verhaal moeten aanpassen maar de antwoorden

    Ten eerste als ik me niet vergis het solus zwaard (als ik me niet vergist heb in de naam) een sterkte van 314 of 340 en heeft avo's tear (pure compensatie voor sword of aeons voor good guys maar 240 (of hij moet een verborgen kracht hebbeN)

    Ten tweede daarin heb je gelijk maar wat boeit mij het dat je dat zo moet misbruiken ik zou het na twee keer al zat zijn

    TEn derde waar slaat dat verhaal over stoer op? ik gebruik het woord een keer en jij begint gelijk erover te lullen wat is je probleem?
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het leuk of niet is als je bij de arena als super sterk bent, dat licht meer aan je speelstijl en wat je er mee wilt doen... Ik zou het je ook niet aanrade om het de eerste keer dat je het speelt te doen. ik heb het zelf eerst goed en daarna evil uitgespeeld en toen wou ik een 'perfect' poppetje maken en dit is een van de snelste maniere, vandaar.

    Of Solus sterker is als Avo's Tear, tjah als je het zo bekijkt wel, maar dan houd je geen rekening met de snelheid van de slagen die je uitdeeld en of het makkelijker is slagen af te weren met de zwaarden. Doe mij maar de snellere Avo's Tear, dat is een stuk fijner vechten en afweren.

    offtopic:

    Wat mijn probleem met het woord fucking is? Het komt agressief/aanvallend over.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je kan zo met die 'glitch' ook oneindig silver keys krijgen
    als je die kind moet bevrijden van die ouwe knar
    je loopt daar naar binnen..dan zie je zo dat die quist begint..als je voor dat huisje staat ga je naar rechts..waar die rooie bloementjes staan..ga daar graven..krijg je een silver key..hero save dan loade en dan weer opnieuw doen
    ga door tot de 20 silver keys of zow..:p
    ga dan naar je guild en maak die kist open waarvoor je 20 silver keys voor nodig hebt
    en je krijgt een brute wapen:D:+
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu even die Silver Quests aan het doen. Ik ben nu bezig met Bounty Hunt. Nu sta ik in de Greatwood Entrance, want daar moest ik zijn.. en er gebeurt helemaal niks. Ook geen knipperende stipjes van waar ik heen moet. Wat is de bedoeling?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2005

Deel Deze Pagina