1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand misschien een foto gezien die op de onderwater wereld lijkt? Die kwam er toch ook in heb ik gehoord?

Word Fable TLC +1/3 groter? Anders kan ik mijn Fable nu ook wel verkopen tenzij ze een actie maken dat je Fable in kan leveren tegen de nieuwe...

@ D@ M@STER, Dat zijn gewoon vlammen niks speciaals..geen draak ofzo ;)

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een ruil actie lijkt me sterk.. Gebeurt denk echt niet:eek:

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kheb nog wat plaatjes gevonden over de nieuwe Fable! Plaatjes zijn wel voor PC.Misschien hebben jullie ze al gezien, misschien niet.
    Misschien een nieuwe haarstyle?

Nog een.

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die had ik ook gevonden nog met google. Dacht dat ze oud waren maar bij nader inzien toch van The Lost Chapters. Ziet er goed uit!

5. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat is er zo nieuw aan die onderste foto is gewoon knoctholle village.
    en op die foto doe je gewoon een power attack kan ook al in de oude

6. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet niet of die van fable TLC is

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die onderste is al langs geweest. Maar wat opvalt is dat de zon er schijnt en dat er geen regen valt. Dat was dus niet in de 'normale' Fable. En op die bovenste zie je een helm (een soort Balrog) die op een andere screen beter zichbaar is.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En alles glimt meer vind ik op de onderste screen.

9. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij:
    cutscene of filmpje: op voorhand gemaakt, zie Ninja Gaiden
    in-game: zie Fable, Halo 1/2,.. filmpjes met op voorhand geprogrameerde bewegingen en camerastanden, een filmpje IN-game ;-)

De onderste hoeft niet uit TLC te zijn. Vergeet niet dat er ook veel screens zullen zijn van VOOR de Fable-release. Ik neem aan dat ook niet ALLES dat ze ooit hebben geprobeerd / hebben vrijgegeven in TLC zal zitten.

Kan je nu eigenlijk kinderen krijgen nu?

10. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Die screens zien er werkelijk schitterend uit!

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, je kan geen kinderen maken. Je kan wel kinderen krijgen door met iemand te trouwen die al kinderen heeft.

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Genaaid hoor dat ze nu opeens zeggen dat dit de complete versie is. Had dan nog even gewacht met het uitbrengen van Fable. Ik heb Fable al en vond hem wel leuk alleen vond hem niet zo vrij zoals zij zeiden en was ook veel te kort. Morrowind vind ik nog steeds veel beter. Graphics zijn ook niet alles nml.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Gaat een beetje moeilijk als ontwikkelaar met uitgever Microsoft die de releasdatum al zo vaak uitgesteld had en toen vonden ze het basta worden dus kwam hij incompleet op de markt. Wees blij dat ze The Lost Chapters nu ook voor de Xbox brengen. Zou eerst alleen voor PC komen.

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Nou joy, van mij krijgen ze geen cent meer, maak eerst maar eens iets nieuws. Is niet de eerste keer dat ze veel meer beloofden dan ze waarmaakten (Black & White suckte echt hard :mad:). Ik laat me niet meer gekmaken door Peter M. voorzover daar al sprake van was dan. :p

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nou ja, je moet zelf weten. Maar ik ga hem zeker kopen. Ook al is het niet veel nieuws. Je kan het op talloze manieren gebruiken in deze geweldige RPG.

16. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    en het is 1 van de weinig?Betere RPG's dus ik haal hem zeker

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Thats the spirit ;) Nee maar met wat je zegt heb je zeker wel gelijk in! Het gaat erom hoe je de game speelt.

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    tja de een neemt alles voor waar aan, de ander onderzoekt het en beslist of hij zn geld graag geeft voor maar 16 nieuwe missies en wat pakjes/expressions

19. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen doet en koopt wat hij/zij wilt hebben

20. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is gaat het battle systeem ook veranderen ja kan nu magic genbruiken terwijl je met je zwaard vecht als het goed is of is dit alleen op PC ? :{

Deel Deze Pagina