1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan altijd al magie gebruiken terwijl je met je zwaard vecht. Je kan elk moment Lightning done als je je wapens vasthebt. En je kan ook magie met je zwaard doen in de vorm van Mulit-Strike. Een magische booster die je wapen 2 tot 4 keer achter elkaar schade toebrengt.
     
  2. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Als hij fable al heeft moet hij dat toch wel weten ?
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  3. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    dit hierboven is van mij ^ ik had niet in de gaten dat ik op mijn broers naam bezig was
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Cube heeft inderdaad gelijk, er zou een andere manier van vechten komen waarbij je het zwaardvechten en de magie nog beter kunt combineren. :)
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm dat je dus bijvoorbeeld in je ene hand het zwaard houdt, en terwijl je slaat, met de andere hand bijvoorbeeld een Fire Ball gooien? Zou we vet zijn.
     
  6. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, als je ook nog kruisboog en magie kan doen kan je leuke situaties krijgen. Iemand paralyzen met Lighting en dan lekker schieten :).
     
  7. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL _O_
    ik vind wel dat ze veel nieuwe wapens erin moeten gooien. En iets waar ik me vaak aan erger in RPG's is dat de persoon waarmee je speelt niks zegt. Dat is heel vaag.
     
  8. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet nog altijd te halen zijn met de knoppen, dat het niet TE verwarrend word. Tot nu toe vond ik fable z'n knoppengebruik meesterlijk. Zoveel dat je kon doen, en toch niet storend, alles werd gemakkelijk aangeleerd.
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, je kon gewoon heel gecontroleerd vechten.
    Niet als met sommige spellen dat het net leek alsof je character een wandelende aardappel was met beentjes die net de grond aan raken.
    Kortom al diej buttons waren voor de verandering bij een rpg NIET (halleluja) verwarrend.
     
  10. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je kon makkelijk vechten en combo's maken
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar opzich combo's maken vond ik dan weer iets te simpel, gewoon op X blijven rammen totdat je rechter duim eraf viel.
     
  12. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    da's alleen op de pc, ik zou me god ook niet weten hoe ze dat anders zouden doen
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt maar toch vond ik het absoluut niet saai worden. Van mij mogen ze de X houden en B de special attack. Ik zou het wel leuk vinden als je meer kan praten met mensen enzo dat verhoogt de replay waarde nog meer.
     
  14. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens (SPAM, SPAM :9 )
     
  15. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat me vooral opvalt:
    - Vele malen betere (met anme scherpere) grafische kwaliteit
    - Kleding is heel erg uitgebreid
    - Meer soorten vijanden
    - Weer systeem vele malen beter uitgebreid
    - Eet systeem (mager worden, dik worden, breed etc.) beter uitgewerkt
    - Ondekbare omgeving
     
  16. Bartflash

    Bartflash ...Hip-Hop...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    hoewel ik niet weet of dit waar is en het vermoedelijk zelfs gewoon onzin is, wil ik het toch even vragen..

    is de developer van fable niet in overtreding geweest door bestaande content achter te houden?

    heb in verband met de hot coffee mod voor GTA: SA gelezen dat de ESRB een heel onderzoek ging instellen omdat het verboden zou zijn om content die op de disc staat achter te houden in de game..
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik niet. Maar ze hebben wel content die niet af was geblokkeert inplaats van deze te verwijderen.
     
  18. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is iets heel anders dan bij GTA. Bij gta was de code aanwezig en op de een of andere manier te unlocken. Deze content zou er voor zorgen dat het spel een nog hogere rating zou krijgen (en bijna nergens te koop zou zijn), waarschijnlijk hebben ze dit bewust verzwegen voor de ESRB. Bij Fable is het een heel ander verhaal, de extra content is niet te unlocken, er wordt geen andere rating op het spel geplakt, ga maar door.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Met GTA gaat het er om dat ze eventueel content achter hebben gehouden om een lagere Leeftijdscategorie te krijgen.Bovendien bleken de seksscenes al opp de disc te staan

    Maar Fable heeft niets achter gehouden omdat het gewoon niet op de disc stond anders zou iedere maken van Expoansion-packs toch de wet overtreden :)
     
  20. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me logisch... M'n kan je niet straffen om een korte game te maken terwijl je een langere hebt gemaakt.. :p
     

Deel Deze Pagina