Je kan altijd al magie gebruiken terwijl je met je zwaard vecht. Je kan elk moment Lightning done als je je wapens vasthebt. En je kan ook magie met je zwaard doen in de vorm van Mulit-Strike. Een magische booster die je wapen 2 tot 4 keer achter elkaar schade toebrengt.
Cube heeft inderdaad gelijk, er zou een andere manier van vechten komen waarbij je het zwaardvechten en de magie nog beter kunt combineren.
Hm dat je dus bijvoorbeeld in je ene hand het zwaard houdt, en terwijl je slaat, met de andere hand bijvoorbeeld een Fire Ball gooien? Zou we vet zijn.
Hehe, als je ook nog kruisboog en magie kan doen kan je leuke situaties krijgen. Iemand paralyzen met Lighting en dan lekker schieten .
LOL ik vind wel dat ze veel nieuwe wapens erin moeten gooien. En iets waar ik me vaak aan erger in RPG's is dat de persoon waarmee je speelt niks zegt. Dat is heel vaag.
Het moet nog altijd te halen zijn met de knoppen, dat het niet TE verwarrend word. Tot nu toe vond ik fable z'n knoppengebruik meesterlijk. Zoveel dat je kon doen, en toch niet storend, alles werd gemakkelijk aangeleerd.
Zeker, je kon gewoon heel gecontroleerd vechten. Niet als met sommige spellen dat het net leek alsof je character een wandelende aardappel was met beentjes die net de grond aan raken. Kortom al diej buttons waren voor de verandering bij een rpg NIET (halleluja) verwarrend.
Ja maar opzich combo's maken vond ik dan weer iets te simpel, gewoon op X blijven rammen totdat je rechter duim eraf viel.
Klopt maar toch vond ik het absoluut niet saai worden. Van mij mogen ze de X houden en B de special attack. Ik zou het wel leuk vinden als je meer kan praten met mensen enzo dat verhoogt de replay waarde nog meer.
Wat me vooral opvalt: - Vele malen betere (met anme scherpere) grafische kwaliteit - Kleding is heel erg uitgebreid - Meer soorten vijanden - Weer systeem vele malen beter uitgebreid - Eet systeem (mager worden, dik worden, breed etc.) beter uitgewerkt - Ondekbare omgeving
hoewel ik niet weet of dit waar is en het vermoedelijk zelfs gewoon onzin is, wil ik het toch even vragen.. is de developer van fable niet in overtreding geweest door bestaande content achter te houden? heb in verband met de hot coffee mod voor GTA: SA gelezen dat de ESRB een heel onderzoek ging instellen omdat het verboden zou zijn om content die op de disc staat achter te houden in de game..
Dat weet ik niet. Maar ze hebben wel content die niet af was geblokkeert inplaats van deze te verwijderen.
Dit is iets heel anders dan bij GTA. Bij gta was de code aanwezig en op de een of andere manier te unlocken. Deze content zou er voor zorgen dat het spel een nog hogere rating zou krijgen (en bijna nergens te koop zou zijn), waarschijnlijk hebben ze dit bewust verzwegen voor de ESRB. Bij Fable is het een heel ander verhaal, de extra content is niet te unlocken, er wordt geen andere rating op het spel geplakt, ga maar door.
Met GTA gaat het er om dat ze eventueel content achter hebben gehouden om een lagere Leeftijdscategorie te krijgen.Bovendien bleken de seksscenes al opp de disc te staan Maar Fable heeft niets achter gehouden omdat het gewoon niet op de disc stond anders zou iedere maken van Expoansion-packs toch de wet overtreden
Lijkt me logisch... M'n kan je niet straffen om een korte game te maken terwijl je een langere hebt gemaakt..