Dat is niet waar.
Nadat je Jack of Blades verslagen hebt kan je nog heel wat quests doen. Alleen die moet je wel degelijk
zoeken. En dat kwam niet vaak voor in Fable.
Voorbeelden:
Collect the Hero Dolls. Als je in Bowerstone South rondloopt komt er op een willekeurig tijdstip een jongetje naar je toe. Zo kom je aan die quest.
Hidden Bounty Treasure. Er zijn een aantal clues die je moet vinden, die dus
niet aan quests gebonden zijn. Vind je ze, dan kan je nog altijd het legendarische wapen gaan halen.
En er zijn er nog meer!
En dat het misschien een beetje weinig is vind ik niet jammer, want je kan nog genoeg beleven.
Een dag !Willem_Fable! volgen als hij Fable speelt!
Inplaats dan in een zo kort mogelijke tijd alles uitspelen loop ik rustig rond door de dorpjes. Laat de kleintjes mij bewonderen en laat ze af en toe een trofee zien. Dan neem ik even een kijkje in de Taverne, koop je nog een biefstuk en een biertje. Hap hap, slok slok.
Dan ga ik naar mijn huis, dutje doen. Dan is het weer licht, ik ga
lopend naar Fisher Creek om wat vis te vangen die ik vervolgens verkoop in Oakvale. Om er weer een kledingstuk van te kopen.
Dan ga ik naar mijn huis Hook Coast. Praat wat met te mensen en doe een gokspelletje in de Taverne.
En dan af en toe ga ik nog eens Traders helpen als ze in nood zijn, koop nog eens wat van ze.
Tot de volgende keer!
Nou, zo speel ik dus, nu ik het 5.000 keer heb uitgespeeld!
_0/
Klik om te vergroten...