1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar wat is er over bekend?
    Hmm!
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoop dat je met Fable 2 dan kan paardrijden en terwijl je op je paard zit met je pijl en boog schiet of met je zwaard erop los hakt ala Zelda!
     
  4. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan niet. Jammergenoeg.
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee zoveel anders wordt het nou ook weer niet tov de originele Fable, het zo wel vet zijn geweest.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hij heeft het over Fable2 ! 8)
     
  7. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, foutje! :eek: My bad! Uhhm, ik weet alles al van Fable 2 en dat gaat niet :+
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar denk ik nog niet aan, ik verwacht dan wel veel verbeteringen met de gameplay en graphics en alles. :p
     
  9. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ze fable 2 de wereld ongeveer hetzelfde laten kwa opzet zijn paarden niet echt nodig.
    Aangezien je dan toch overal naartoe teleporteren kan, maar als ze er een wereld van maken zoals die van elder scrolls ja dan is dat wel welkom.
    Maar zover is het nog lang niet laten we ons voorlopig maar even beperken tot de lost chapters.
    Is het trouwens bekent of in de lost chapters er nog wat komt nadat je het hebt uitgespeeld want in de originele was dit nogal dom was je klaar kon je niks meer doen behalve wat trainen?
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is niet waar.

    Nadat je Jack of Blades verslagen hebt kan je nog heel wat quests doen. Alleen die moet je wel degelijk zoeken. En dat kwam niet vaak voor in Fable.

    Voorbeelden:

    Collect the Hero Dolls. Als je in Bowerstone South rondloopt komt er op een willekeurig tijdstip een jongetje naar je toe. Zo kom je aan die quest.

    Hidden Bounty Treasure. Er zijn een aantal clues die je moet vinden, die dus niet aan quests gebonden zijn. Vind je ze, dan kan je nog altijd het legendarische wapen gaan halen.

    En er zijn er nog meer!

    En dat het misschien een beetje weinig is vind ik niet jammer, want je kan nog genoeg beleven.

    Een dag !Willem_Fable! volgen als hij Fable speelt!

    Inplaats dan in een zo kort mogelijke tijd alles uitspelen loop ik rustig rond door de dorpjes. Laat de kleintjes mij bewonderen en laat ze af en toe een trofee zien. Dan neem ik even een kijkje in de Taverne, koop je nog een biefstuk en een biertje. Hap hap, slok slok.

    Dan ga ik naar mijn huis, dutje doen. Dan is het weer licht, ik ga lopend naar Fisher Creek om wat vis te vangen die ik vervolgens verkoop in Oakvale. Om er weer een kledingstuk van te kopen.

    Dan ga ik naar mijn huis Hook Coast. Praat wat met te mensen en doe een gokspelletje in de Taverne.

    En dan af en toe ga ik nog eens Traders helpen als ze in nood zijn, koop nog eens wat van ze.


    Tot de volgende keer!

    Nou, zo speel ik dus, nu ik het 5.000 keer heb uitgespeeld! :+ _0/ 8)
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Die Hero Dolls quest is volgens mij de enige quest die ik niet heb gedaan. Ik had bijna al die poppen door kroegspellen te spelen, maar 1 doll kreeg ik niet hoe goed en vaak ik dat spel ook deed, vond ik wel jammer.

    Je kunt Fable ook het beste spelen hoe jij het beschrijft. Ik heb Fable 2 keer uitgespeeld Good & Evil, bij Good de eerste keer dat ik het speelde heb ik het spel ook gespeeld hoe jij het beschrijft. Dat is gewoon het leukste en ben je er veel meer uurtjes mee bezig
     
  12. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de teasure eigenlijk?
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Frying Pan....gewoon een pan waarmee je kan meppen :D
     
  14. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik zo jammer aan fable vind is dat het niet echt een RPG is... want bij een rpg gaat et grootendeels om nieuwe kleding enzo te verzamelen..
    ik had al na een paar uur fable spele al de beste kleding die in het spel te krijgen was.. en jah dan is het spel al eigenlijk afgelopen |:-
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik mis bij fable vooral vrijheid je hebt heel de tijd paden die ergens naar leiden maar nergens grote open gebieden zoals in zelda of morrowind en er staat altijd precies op je kaart waar je heen moet en dat maakt het spel meer een hack&slash dan een rpg omdat bij elke missie ben je op 1 soort wezen aan het rammen totdat je bij de eindbaas bent.maar de sfeer blijft wel uber in fable.
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat was idd nog al jammer, maar ik heb me er niet aan gestoord. Fable was gewoon erg leuk dat je de vele kleine minpuntjes gewoon vergeet.
     
  17. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker, het schijnt nu ook te zijn dat magie en vechten beter te combineren zijn iemand al enig id hoe ze dat van plan zijn?
    [EDIT] egt lollig plaatje dit
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat betekent dat ie klaar is. :D
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik :p
    Ben ik nu serieus sneller als willem of heb ik wat gemist tijdens mijn vakantie :p
    [EDIT (alweer] Plaatje is van officiele site dus dan weet je t al
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, nee. Je bent niet sneller het komt van www.lionhead.com en staat hier http://www.lionhead.com/news/163.

    Ik had het al gezien, maar dacht bij mezelf. Boeit hun het wat dat ie 'Gold' gaat!


    En als je het opgevallen is: De kleur van dat Plate Armour zat niet in Fable. Dus wie weet?
     

Deel Deze Pagina