Dus begint waar het eindigt bij Fable 1? Nou dat vind ik prima want dan hoef je die quests niet meer opnieuw te doen en weetje nog of die guildmaster nog leeft etc.
het is gewoon het hele spel alleen waar normaal gesproken Fable eindigt, beginen The Lost Chapters... (of heb ik het fout?)
Het is fable, met een uitgebreider verhaal, meer skills, meer wapens, meer kleding enz. waarschijnlijk de zelfde verhaallijn, alleen dan meer tussen-quests en een langer verhaal ofzo.
Ja, het is gewoon Fable met meer quests erin (dus niet alleen erna) wat weer zorgt voor een beter verhaal. Natuurlijk ook meer items ed.
Ook (wat iedereen vergeten is) is dat echt alle onopgeloste en niet kloppende verhaallijnen nu wel kloppen/ opgelost zijn
GAMESPOT Screen-Index Niet veel screens, of ze nieuw zijn weet ik ook niet. Maar nog nergens anders vertoond. Zitten wel bijzondere bij. En je ziet o.a. een Character met een Gamespot tattoo, dat is natuurlijk met Photoshop gedaan!
Bij mij ook. Maar deze werkt dus wel! Je moet de URL kopieren bij 'Eigenschappen' en dat dan tussen zetten. Maar dat wist je al?
Jep wist ik al maar kheb ze nu opgeslagen en geuploadt. Eens kijken of ze het nu wel doen. Fablelicious! =p
Ik vond dit een erg leuk spel. Maar ik verwachtte dat het een wonder was, dus ik was wel een beetje teleurgesteld(vooral omdat het zo een kort spel is, tenminste als je alleen het verhaal volgt en verder niks) Ik heb geen zin om alle pagina's door te lezen, maar is de speeltijd nu veel langer geworden?
Jep, Je hebt meer regions (Bepaalde gebieden) Meer tattoos en kleding en al die shit om je character de blits te laten maken, Meer missies, Side quests etc.
Je kan hem nu bestelen bij GCShop voor 35 euro...normale adviesprijs is 45 euro staat er...d8 dat het een classic zou worden
Maar je ziet iets over het hoofd! Dat is de PC-versie, en aangezien Fable nooit voor de PC verschenen is vragen ze er de gewone prijs ervoor. De Xbox-versie zal wel degelijk als Classic in de schappen komen voor max. €30,-