Cursus zelfbeheersing zou 'm goed doen. Maar in ieder geval, zijn er al reviews te vinden van Fable TLC? Ik heb zelf nog niks kunnen vinden.
*ik zal nog meer previews/reviews zoeken PC preview PC Impressions Het gaat dan wel over de PC versie, maar qua inhoud zal hij natuurlijk niet verschillen van de Xbox versie.
bij de frs in zutphen zullen ze m al wel 3 dagen voor de officieƫle releasedatum hebben uitgestald dus ik ga morgen maar is ff kijken
Dit moet je vraag wel beantwoorden denk ik. Voor de pc dus nog 9 dagen en voor de xbox is er nog niks bekend.
@ Panzerdelta volgens sommigen hier en de frs is de release dus 23 september @ Rox denk je nou echt dat ze m dus ergens in september willen releasen en dat er nu (12 september inmiddels) nog nix bekend erover is? en btw, bij de frs staat op de release-page 23-09-05 : Fable: The Lost Chapters http://www.freerecordshop.nl/shop/content/gamesreleases.asp?navid=4&subnavid=653&gid=0
ik ben vandaag naar de frs geweest, maar daar zeiden ze dat de pc versie wel de 23e zal uitkomen, en van de xbox versie stond nog niets in de computer :{ (sorry voor mn dubbel post)
Dan ga ik die games beide halen op 23 Sept! Weer wat om naar uit te kijken. @Coen; Dat is dus (waarschijnlijk) de illegale versie. Hier mag naar mijn weten niet over gesproken worden. Ach ja, heb er zelf geen problemen mee, zolang je maar geen dingen verklapt o.i.d.