1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    hoezo doen ze het nou weer in een classic doosje XD maak dan gewoon een mooie voorkant ofzo..
     
  2. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Lomp eigenlijk dat de maker van die cover niet in ziet dat ze spuuglelijk zijn.
    Ik vraag me ook af hoe lang ze over het design hebben gedaan?
    Door die covers wil je al bijna geen Classic game kopen.
     
  3. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    maar het is toch een volledig nieuwe game allleen komt uit voor een budget prijs omdat ie al ouder is met nieuwe content
    offtopic//> als ze er net zo lang over hebben gedaan als over het design van de huidige xbox...niet lang :D
     
  4. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit kijken met wat je zegt straks krijg je nog boos fan boy verhalen :+
    Maar als het goed is heb je een onder water wereld ofzo zo iets zei jan bij Gamekings :D als dat zo is ga ik hem ownen *)
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable was coole game en ik ga de uitgebreide versie dus ook spelen. Voortaan echter alles in één keer :)
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    ZIe het gewoon als een uitbreidings pakket die zijn ook altijd de helft goedkoper... maar hoem komen jullie er bij dat het een classic versie word?? ik neem aan classic prijs dat betekend 29,99..... geewn classic hoesje...
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik weet nog niet voor welk platform ik em haal. De PC versie is veel mooier en ik heb Fable al op de xbox. Lastig....
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    dat was dus ook mijn vraag. Als alle nieuwe missies na de mainquest zouden komen zou ik het niet erg vinden om me oude save char te laden die rulede namelijk goed hard. Maar aan de andere kant speel ik net zo lief weer dfe hele game want ondanks dat ie kort was heb ik me erg vermaakt. zeker in dat enge bos waar die gast in die weerwolf veranderde. Je wist dat hij niet helemaal pluis was en toch gewoon meenemen met een instelling van joh kan hem nog altijd dood slaan en waarsxchijnlijk verdien ik er nog wat mee.
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst afwachten op review.... maar ziet er goed uit, goed de info opgezocht wf... maar om hier 60 euro voor te betalen?
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    nee word geen zestig euro 25 geloof ik of 29
     
  11. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bereid de 30 Euro te betalen. Ik koop geen games meer de laatste tijd, met World of Warcraft in m'n leven, maar een uitbreiding van Fable zal ik zeker kopen.
    Ondanks de verwachtingen, (Bij mij persoonlijk, lag het niet aan de aantal mogelijkheden, maar aan de sfeer van de prachtige trailers dat niet waar werden) werd Fable toch een mooie game, die z'n 60 euro waard was, en een uitbreiding is zeker welkom.
     
  12. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ik mijn oude Fable maar verkoop/ruil en dan deze ga kopen...Vond Fable helemaal geweldig maar wel kort:mad: Kijk uit naar deze uitbreiding:)
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zou ik hem nu verkopen want over een tijdje lukt dat niet meer...
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0

    wtf, dit ga je niet menen......
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is wel zo, het is gewoon de oude Fable maar dan met alle uitbreidingen.
    Dus als je Fable al hebt dan is het best wel jammer maar voor zo'n prijsje nog niet zo erg.

    Met Fable heb ik er ruim 100 uur opzitten, ik ben benieuwd hoeveel langer deze zal zijn. :)
     
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan beter deze fable kopen dan de eerste
     
  17. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ja het is inderdaad best wel een nijstreek dat ze eerst een incompleet spel leveren en dan nu wat voor extra geld nog eens iets uitgeven. Ik zou zeggen marketing alle fable eigenaars krijgen gratis de nieuwe content op vertoon van fable in de winkel dat zou nog eens leuk zijn(zal toch wel niet gebeuren maar het idee is wel leuk) maar ik zal hem toch zowiezo wel kopen
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    WTF, zo weinig...

    Ikke al 732 uur ;)

    Bekijk ook de PC trailers in de beginpost. Want de kleding en locaties die je ziet zullen ook in de Xbox versie zitten.

    Nieuwe screens:

    Je zult een paar screens zien waarop het character een Chicken Had op heeft. Hiervan is heel de suit verkrijgbaar _O_

    [​IMG]
    [​IMG]

    Nieuwe vijand!
    Nieuwe locatie!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  19. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    oke als dat serieus is dan heb jij of weinig te doen of je bent slecht dat je he gewoon niet uitgespeeld krijgt, maar laten we even verder gaan met wat we van fable: de verloren hoofdstukkies verwachten.
    ikzelf verwcht wel dat het nu wel goed is en de beloftes er nu dan ook inzittten en het niet zal zijn van'' sorry dat konden we er toch niet inzetten omdat het anders te lang zou uitlopen'' want dan betalen we nog eens €30 en krijgen we dan nog steeds een incompleet spel.
     
  20. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    de eerste fable wouw ik eigenlijk in augustus kopen maar dat is geld verspilling dus wacht ik lekker op de nieuwe fable
     

Deel Deze Pagina