1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten tot ie uitkomt. Eindelijk weer eens een spel om naar uit te kijken op de XBox! Vooral omdat Oblivion op de XBox360 uitkomt en dat er helaas niet inzit voor mij.
    Heb me ook goed geamuseerd met Fable maar miste toch het een en ander en het feit dat ik wel erg rap door de main quests heen was.
     
  2. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    dank je willem
     
  3. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fable : TLC vandaag uitgespeeld (ja het was verslavend! _O_ ) maar het geeft achteraf wel een beetje leeg gevoel. Het was leuk om met die paar toegevoegde dingen te spelen maar het is niet heel veel. Het gewone Fable deel bevat een paar nieuwe quests en nog wat items. In TLC kom je nog meer van deze dingen tegen, maar ook dit is niet heel veel. Grafisch is het wel vooruit gegaan, ik draaide het met alles op high (AA enz..) en de laadtijden waren ook veel minder (hoe dit op de xbox is weet ik natuurlijk niet :) ) Ik vond het leuk op Fable TLC te spelen maar er zitten dus niet enorm veel nieuwe dingen in. Als je Fable nooit gespeeld hebt is dit spel zeker het kopen waard, als je het al hebt, moet je jezelf afvragen hoe graag je de rest van het verhaal wilt weten... Zelf ga ik nog wel ff op onderzoek uit want ik heb nog niet alles verzameld. :)

    Nu wil ik niet klinken als de know-it-all gast maar als je iets te vragen hebt vraag je maar raak ;)

    Edit: Ik heb er +- 17 uur over gedaan (ik heb nog niet alle wapens e.d. maar ik verwacht dat dit niet meer dan een uur duurd)
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, het duurt langer dan je denkt om echt alles te verzamelen. Want voor sommige wapens moet je ook echt iets doen, inplaats van een sleutel 'opvissen' :+
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kon toch ook meer quests doen bij dat draken eiland?
     
  6. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Nexi, als je die bovenstaande vraag beantwoord zet m AUB in spoilertags
     
  7. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk O-) ...

    Tot zover ik weet vecht je maar een keer op het drakeneiland, je kan ook deze keer de credits afkijken en weer verder spelen. Je kan er dus nog vaker komen. Ik denk alleen niet dat er erg veel te doen valt ;)
     
  8. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het drakeneiland??
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686

    Dat is een eiland waar je een draak moet bevechten. Het is een onderdeel van het verhaal, geen Side-Quest.

    De draak die je moet bevechten is Jack of Blades 're-incarnatie' na zijn 'dood'.
     
  10. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe weet jij dat? pc versie gespeeld? zwak
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat is daar nou zwak aan?

    Ik heb gewoon de PC-Versie gespeeld, als een kans om al te ontdekken wat hij inhoud. Wat is daar nou zwak aan? En ik heb hem gewoon legaal gespeeld/gekocht.
     
  12. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je die draak dan bevechten??
    lijkt me bestwel saai dat vechtsysteem tegen die draak
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, dat ga ik natuurlijk niet verklappen...
     
  14. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wat dacht je van pijl & boog en wat magie???

    Hoe wil je 't anders doen?.

    En ze misleiden je zo erg. Het extra gedeelte heb je binnen een uur uitgespeeld. En dat nieuwe gebied is ook f*cking klein...
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat is wel jammer. Maar er zitten toch wat nieuwe kleding/wapens in wat ik ook wel een welkomme toevoeging vind.
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Elke extra toevoeging aan Fable is mooi meegenomen, zeker voor de mensen die hem nog niet hebben. Zelf ben ik gek van Fable, kan van die sfeer niet genoeg krijgen. Ga TLC dan ook zeker halen, ook al zijn de toevoegingen niet zo groot.
     
  17. _x_Darth-Max_x_

    _x_Darth-Max_x_ Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerika:
    Release Date: 18 Oktober
    Prijs: 20 $

    Europa: ( NederLand)

    Release Date: 21 Oktober ( 3 dagen Later :mad: )
    Prijs: 30 Euro ( WTF.. 30 Euro= 40 Dollar ofzo!, Dat betalen Zij Voor de Pc Versie! :mad: )
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, de release date was al bekend, de prijs eigenlijk ook. Vind het ook erg vreemd, €20,- lijkt mij een betere prijs (is toch een classic). Maar games zijn in EU altijd wat duurder dan VS.
     
  19. _x_Darth-Max_x_

    _x_Darth-Max_x_ Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een Echte Fable Fan, :D . Heb Fable dus al, maar wil natuurlijk ook deze Halen }:] Maar Waarom Is Alles Hier nou Duurder!, Grrrr :mad:
     
  20. _x_Darth-Max_x_

    _x_Darth-Max_x_ Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een Echte Fable Fan, :D . Heb Fable dus al, maar wil natuurlijk ook deze Halen }:] Maar Waarom Is Alles Hier nou Duurder!, Grrrr :mad:
     

Deel Deze Pagina