Waarom maak je een dubbel-post? Het kon natuurlijk perongeluk gaan, maar als 7 min. tussen zitten vraag ik me toch af waarom je zoiets doet. Enfin, over Fable: TLC dan maar. En dat alles duurder is, tja. Daar kan niemand wat aan doen, maar ik denk dat de mensen die Fable nooit gespeeld hebben wel €30,- over hebben willen neertellen. Voor degene die hem al hebben/hadden is het natuurlijk een kleine tegenslag. Maar dat kan de pret niet drukken, toch?
Die DubblePost , Tja ik Had XboxWorld Nog Openstaan, Met m'n Post , En toen Drukte Per Ongeluk op Reply . Maja , Ik koop hem Toch wel , .. Maar op 1 of andere vage manier voel je je dAn wel Genaaid
Vind ik niet. Ergens is het toch logisch dat de game geen 20 kost? Kijk naar Ninja Gaiden Black. Zelfde spel, gewoon een update, iets mooier + extra dingen. Gewoon toevoegingen, net als met Fable. Ergens is het een deels nieuw spel, dus €30,- vind ik helemaal zo gek nog niet.
@ Blanqua : Die extra dingen bij NG Black die waren ons niet van te voren beloofd, die van Fable waren ons wel beloofd. Vind ik toch wel een verschil.
Tuurlijk maakt dat een verschil. Maar het gaat bij het uitbrengen om hetzelfde principe; zelfde game, meer mogelijkheden.
!Fable The Lost Chapters is Gold! !Check! Dus dat betekent dat Falbe: TLC ook voor de XBox nu af is en ge-optimaliseerd. Nog even wachten, en we kunnen weer een wandeling gaan maken door Greatwood... (Sorry voor het gedrag, maar kan het niet laten )
De pc-versie was al een tijd gold (en zelfs te koop ), maar dat de xbox versie gold is, is wel nieuws.
Fable is en blijft een pure opgehypte RPG van 20 uren gameplay. Big Blue Box heeft hieraan zeker 3 jaar gewerkt...waarschijnlijk 2 jaar aan de engine (wat niet eens zo vooruitstrevend is) en een jaar vorm geven aan de game. Dan denk je, BBB heeft aan TLC meer dan een jaar gewerkt, dus moet het spel nu 2x zo groot zijn dan Fable... Maar niets is minder waar, het is meer een collector's edition.
klopt. De jaren die ze erin hebben gestoken vind je wel terug maar ik verwachtte meer. BTW gefeliciteerd CHIL.
Ja, de hype rondom Fable was iets té. Denk en hoop dat ze de features die ze beloofden in een nieuwe Fable wel goed tot uiting kunnen brengen. Fable was niet wat het verwacht was, dat heb ik al geacepteerd. Kijk hier voorbij! Ookal heeft het niet alle verwachtingen ingelost, het is en blijft een geweldig spel. TLC is gewoon een iets uitgebreidere versie van een goed en verslavend spel met een naar mijn mening geweldige sfeer.
Het stond er sinds Donderdag en dat vindt je het oud nieuws als ik het op een zondag post! En als het er toch al zo 'lang' op stond, waarom post je het zelf dan niet! Maar dat buiten beschouwing, ik kan echt niet wachten! Er zit niet veel nieuws bij, maar toch heb ik er echt weer zin. Die nieuwe pakjes, wapens en een paar nieuwe stukjes. Alhoewel ik hem op de PC al heb uitgespeeld (bij een vriend) , wil ik hem ook voor de Xbox.
Oke, jij kent het spel dus . Is het de €30,- waard (heb de normale Fable al). De extra's zijn dus echt noemenswaardig?
Ja, dat vindt ik wel. Het is qua gebieden niet echt vernieuwend, maar er zitten wat verandering + vernieuwing in het verhaal die toch wel de moeite waard zijn. En het is altijd beter dan €45,- voor de PC.
Thnx! Meer FABLE. Maar over de gebieden, het is toch wel wat meer dan alleen Dragon Cliff? (hoorde dat het 33% groter is kwa gebied, kan dat ongeveer kloppen?)
in de buurt van de orchard farm.daar bij dat meer(ben ff vergeten hoe het daar heet)is die kapoote brug daar heel?ik heb daar in de vorige heel wat geprobeert om daar agter te komen maar nix hielp.