1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee. Maar er zitten wat extra sneeuw gebieden in, en een paar extra bos-gebieden. En ik ben nog niet in de onderwater-wereld geweest. Zal nog eens langsgaan bij die vriend van mij:cool:
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke, ajoh genoeg extra's voor mij :D. Ga hem zeker halen, echt heb weer zin in Fable, heb hem pas weer uitgespeeld met paar verschillende characters. Speelervaring is steeds anders, maar toch heeft het steeds dat geweldige sfeertje, dat wereldje _O_. Heb Fable onlangs voor een zacht prijsje aan een vriend verkocht die geen interesse heeft in TLC maar wel in normale versie.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Voor hoeveel? Eigenlijk niet slim van die vriend! Want voor €30,- heeft ie het volledige spel. Ach, weet hij veel8)
     
  4. --<)Sandro(>--

    --<)Sandro(>-- The Green Maker

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey mensen,

    Dit gaat over sleutels in het spel, dus niet openen als je ze zelf wilt vinden.

    Ik heb Fable the lost chapters net uitgespeelt en nu ben ik op zoek naar alle sleutels. Ik heb nu via een walkthrough 29 sleutels te pakken maar voor de 30ste moet ik (als het goed is) 25 boeken geven aan de leraar in Bowerstone South. Ik heb een al een aantal gegeven maar nu kan ik nergens nieuwe vinden. In alle steden ben ik alle traders al langs gegaan en alle kasten in de Heroes Guild zijn ook al leeg. Heeft iemand hier misschien enig idee waar ik een aantal boeken kan vinden?

    Greets Sandro
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha ja dat is waar. Maar voor 12,50 mocht hij hem hebben ;). Zal wel 10 worden ofzoiets ;). Ach ja, het is geen geld voor zo'n spel, meer wou hij er ook niet aan uitgeven (speelt vrijwel alleen shooters LIVE).

    @SANDRO; Zet dat van die sleutels en wat je ervoor moet doen in een SPOILER. Voor de mensen die nog niet willen weten wat je ervoor moet doen (like me) . Thnx alvast
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  6. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet wachten tot 21 okt...:D
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Je bent zeker niet de enige! Jammer dat die actie van FreeRecordShop niet meer telt. Net nu je Fable TLC en Ninja Gaiden Black kan pre-orderen is de actie verlopen. Sorry voor off-topic :eek:.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zo moet dat dus.

    Je kan ook boeken stelen in de huizen bij Hook Coast etc. Daar vind je vaak nieuwe, heb je ook het boek in de Guild Demon Door?
     
  9. --<)Sandro(>--

    --<)Sandro(>-- The Green Maker

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zoek ik daar wel even, maar goed dat ik al evil ben ;)
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Begint ook weer nieuwsgierig te worden. Maar blijf wel een beetje met een naar gevoel zitten. Is jammer dat hij bij de release gewoon niet compleet was. Toch ga ik hem denk ik wel halen, had Fable pas vrij laat gehaald en maar niet meer uitgespeeld toen ik van TLC hoorde. Telt de daagjes tot 21 oct. :)
     
  11. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen.. ik weet niet of dit al gevraagd is maar ehh.. ligt't nou aan mij of zijn er maar 2 nieuwe attack spells bij gekomen?!?!?! een slechte en een goede variant ofzo..?
     
  12. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    ja volgens mij wel, mijn vriend heeft het spel al, en verteld me steeds over die nieuwe spells, heeft iemand hier screen van???
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  14. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een weekje*) _0/
     
  15. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar staan alle nieuwe gebieden opgesomt??
    Ik heb alleen zo'n sneeuw eiland en darkwood bordello erbij?:confused:
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is het niet helemaal. Als het goed is heb jij een andere Hook Coast, Snowpire Village en Darkwood Bordello erbij. Dan schijnt er ook nog een onderwater wereld te zijn, maar hoe je daar in komt?
     
  17. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    laat mij daar is ff naar zoeken

    /Edit: nix kunnen vinden, sorry
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2005
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb nog een paar screens gevonden van The Lost Chapters.
    Dit zijn dus wel Xbox-Screens.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Een deel van deze screens zijn op 17 Oktober geplaatst op deze pagina van Teamxbox.
     
  19. >Mark<

    >Mark< Guest

    ik heb net fable (check me treath k heb hem dubbel:+ ) maar is the lost chapters dan nog wel leuk?
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ligt eraan of je Falbe leuk vond.
    Als je zin hebt om 80% Falbe story wil spelen, + 10% nieuw story en 10% nieuwe items en wapens.
     

Deel Deze Pagina