ik denk wel dat ik hem ga haalen, ookal heb/had ik de gewone fable... Ik wil fable nu al een tijdje overnieuw beginnen maar ik heb die uitgeleend aan iemand en die is hem dus "kwijt geraakt", ik denk dat ik hem dan mooi die fable TLC voor mij laat kopen. want ze zijn tog bijde even duur /edit ze waren even duur, naja koopt hij tog maar TLC voor mij =P
naaah ben net begonnen met de gewoone fable misschien als de xbox360 er is dat ik nog een stuk of 10 games ga inslaan voor de normale xbox
willem, is er nog wat bijzonders met die boot, want zo te zien is ie wel n heel stuk groter als andere boten in fable?
denk eigenlijk niet dat ik hem ga halen, als er toch niet zo veel extra gameplay bij zit... eens lenen van iemand, of ruilen
HIJ IS UIT w00t, enige probleem is dat er geen frs bij mij in t dorp zit, en ik heb deze week nog vakantie, dus maandag heb ik m als t goed is P.S: foei wat was dit een nuttige post
Ik weet nog niet zeker of ik Fable TLC neem. Tijdje geleden had ik zeker ja gezegd, maar toen had ik mijn oude fable save nog en ging ik er ook eigenlijk van uit dat ik vanaf dat punt gewoon verder kon met the lost chapters. Maar in de tussentijd is mijn xbox overleden (inmiddels wel weer een nieuwe) en ben ik dus o.a. die safe kwijt geraakt. Ik weet niet of ik wel weer helemaal opnieuw wil gaan spelen ondanks dat ik wel benieuwd ben naar die wereld/magie en wapens.
je kon sowieso al niet verder met je oude save, is al n tijd bekend, aan de ene kant is t klote, maar aan de andere kant begin je gewoon weer opnieuw zodat je weer nieuwe dingen kunt ontdekken, trouwens, zodra je in oakvale bent, gelijk naar de kade waar die zombie zat gaan, daar kan je een hele toffe hoed/helm winnen !Willen_Fable! weet wel welke ik bedoel
Oke, Maar Niet Elke Zin Hoeft Met Een Hoofdletter Te Beginnen. Maar wat bedoel je; je hebt gebeld en ze zeggen dat ze hem niet hebben, maar FRS zegt wel dat ze hem hebben? Ik snap het niet helemaal.
aaah ok.. dat wist ik dus niet eens. Was er echt vanuit gegaan dat je je oude save gewoon kon gebruiken. Ach fable vond ik gewoon erg gaaf. Misschien dat ik toch nog een keer deze aanschaf, maar voorlopig heb ik nog wel wat andere spellen om te spelen. Kan me ook niet helemaal aan het gevoel ontrekken dat ik zo meteen totaal iets van 90 euro betaal om eindelijk het volledige spel te kunnen spelen.
zo, damn. Ik dacht ff dat ik dit getyped had. Mooie avatar _0/ _0/ Alle winkels in maassluis hebben hem nog niet binnen :{ ze zouden bellen als ze em hadden (echt weer iets dat alleen intertoys doet )
haha dikke lol, jij hebt ook een mooie hoor, alleen bij mij is t hoofd helemaal compleet, bij jou mist ie n stukje van die 2 uitstekende dingen, maar goed, ik zoek wel ff n andere avater op ik hoop maar voor de frs dat ze m maandag binnenhebben, anders ga ik rellen kheb al lang genoeg gew8 alleen in TLC anders wist iedereen dat al wel
Eerst belde ik Op : Ja We hebben Hem . Blablabla, Kom ik hem halen zeggen ze dat ze hem niet hebben..
Deze wordt wel tof, alleen is er toch niet veel nieuwe content? Tenminste, dat hoorde ik bij Gamekings. Maar ik heb de oude Fable nooit gespeeld, dus voor mij wordt het sowieso tof.