Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

1. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk wel dat ik hem ga haalen, ookal heb/had ik de gewone fable...
    Ik wil fable nu al een tijdje overnieuw beginnen maar ik heb die uitgeleend aan iemand en die is hem dus "kwijt geraakt", ik denk dat ik hem dan mooi die fable TLC voor mij laat kopen. want ze zijn tog bijde even duur:cool:

/edit ze waren even duur, naja koopt hij tog maar TLC voor mij =P

Laatst bewerkt: 18 okt 2005
  2. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    fable is nu 20 euro en TLC is 30

3. >Mark<

>Mark< Guest

naaah ben net begonnen met de gewoone fable misschien als de xbox360 er is dat ik nog een stuk of 10 games ga inslaan voor de normale xbox

4. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    willem, is er nog wat bijzonders met die boot, want zo te zien is ie wel n heel stuk groter als andere boten in fable?

5. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat die boot die je naar dat draken eiland moet brengen.

6. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066

morgen moet ie officieel in de winkels liggen =D

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    denk eigenlijk niet dat ik hem ga halen, als er toch niet zo veel extra gameplay bij zit...
    eens lenen van iemand, of ruilen :)

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Goed gedacht;)

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wel jammer dat de box-art classis is, had liever een gewone hoes gehad maar ja.

10. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    HIJ IS UIT:D:D:D:D:D:D w00t, enige probleem is dat er geen frs bij mij in t dorp zit, en ik heb deze week nog vakantie, dus maandag heb ik m als t goed is

P.S: foei wat was dit een nuttige post

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik weet nog niet zeker of ik Fable TLC neem.
    Tijdje geleden had ik zeker ja gezegd, maar toen had ik mijn oude fable save nog en ging ik er ook eigenlijk van uit dat ik vanaf dat punt gewoon verder kon met the lost chapters.
    Maar in de tussentijd is mijn xbox overleden (inmiddels wel weer een nieuwe) en ben ik dus o.a. die safe kwijt geraakt.
    Ik weet niet of ik wel weer helemaal opnieuw wil gaan spelen ondanks dat ik wel benieuwd ben naar die wereld/magie en wapens.

12. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    je kon sowieso al niet verder met je oude save, is al n tijd bekend, aan de ene kant is t klote, maar aan de andere kant begin je gewoon weer opnieuw zodat je weer nieuwe dingen kunt ontdekken, trouwens, zodra je in oakvale bent, gelijk naar de kade waar die zombie zat gaan, daar kan je een hele toffe hoed/helm winnen8) 8) !Willen_Fable! weet wel welke ik bedoel8) 8)

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is dat alleen in TLC of ook de (oude) Fable?

14. _x_Darth-Max_x_

_x_Darth-Max_x_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Frs Zegt wel dat ze Hem Hebben , Maar dat is BullShit. Heb Namelijk Gebeld

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oke, Maar Niet Elke Zin Hoeft Met Een Hoofdletter Te Beginnen. Maar wat bedoel je; je hebt gebeld en ze zeggen dat ze hem niet hebben, maar FRS zegt wel dat ze hem hebben? Ik snap het niet helemaal.

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    aaah ok.. dat wist ik dus niet eens. Was er echt vanuit gegaan dat je je oude save gewoon kon gebruiken.
    Ach fable vond ik gewoon erg gaaf. Misschien dat ik toch nog een keer deze aanschaf, maar voorlopig heb ik nog wel wat andere spellen om te spelen.

Kan me ook niet helemaal aan het gevoel ontrekken dat ik zo meteen totaal iets van 90 euro betaal om eindelijk het volledige spel te kunnen spelen.

17. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0

zo, damn. Ik dacht ff dat ik dit getyped had. :D
    Mooie avatar _0/ _0/

Alle winkels in maassluis hebben hem nog niet binnen :{ ze zouden bellen als ze em hadden O-) (echt weer iets dat alleen intertoys doet :p)

18. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    haha dikke lol, jij hebt ook een mooie hoor, alleen bij mij is t hoofd helemaal compleet, bij jou mist ie n stukje van die 2 uitstekende dingen, maar goed, ik zoek wel ff n andere avater op

ik hoop maar voor de frs dat ze m maandag binnenhebben, anders ga ik rellen:D kheb al lang genoeg gew8

alleen in TLC anders wist iedereen dat al wel;)

Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  19. _x_Darth-Max_x_

_x_Darth-Max_x_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst belde ik Op : Ja We hebben Hem . Blablabla, Kom ik hem halen zeggen ze dat ze hem niet hebben..:mad:

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze wordt wel tof, alleen is er toch niet veel nieuwe content? Tenminste, dat hoorde ik bij Gamekings. Maar ik heb de oude Fable nooit gespeeld, dus voor mij wordt het sowieso tof.

Laatst bewerkt: 21 okt 2005

Deel Deze Pagina