1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    zie de laatste paar posts van willem mar, 80% gewoon fable 10% extra verhaal en 10% nieuwe kleding en wapens enzo
     
  2. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup zou kunnen, ik probeerde te kijken of ik op die screen een stadje 8er de boot zag liggen maar zie alleen een trap...
    Btw hijs uit vandaag!!!!!!
    Maarjah mag m pas in november kope :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  3. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom pas in november?

    (p.s: 1 troost, dinsdag over 2 weken is t november)
     
  4. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag gehaald. Verheug me erop om het weer eens te spelen. Nu maar eens goed verdiepen in het spel, vorige keer was ik er behoorlijk snel doorheen.
     
  5. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    en, heb je de hood al op gehad?, kvin m wel vet staan
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Waar heb je hem gehaald eigenlijk want bij free record, gameshop en dixons hebben ze hem niet (iemand hem ergens gezien in omgeving Delft, Den Haag, Rotterdam?
     
  7. marten

    marten Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em alleen gezien bij de DIGI-fan in haarlem je kunt em ook online kopen zonder verzendkosten_O_

    www.digifan.nl
     
  8. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    In leiden hebben ze em niet, in rotterdam niet, in middelburg niet en in goes niet, bij elke winkelketen geprobeerd.

    Conclusie: ze zijn te laat met hun levering -_-. iedereen zei; ja hij moest er vandaag zijn maar hij komt waasrschijnlijk maandag.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat heb ik dus ook steeds gehoord. Bij Dixons stond ie nog geneens in de computer. DIe vent bleef maar zeggen ja hij is alleen voor de pc enz.
     
  10. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds te twijfelen om em wel te halen. Fable alleen vind ik eigenlijk wel genoeg al was het toch wel een vet spel. Nah, dan maar Fable 2 op de Xbox360 kopen... :)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tips over upgrades


    Strength

    Aan het begin van Fable (als je afgestudeerd bent bij The Guild of Heroes) heb je weinig 'health'. Het is daarom slim om (in het begin) wat extra EXP uit te geven aan 'health'. Physique is nog niet zo belangrijk, maar later in het spel zal je tegen 'Minions' moeten vechten. Deze zijn erg sterk (en snel) dus zal je na de 'Witchwood Arena' erg veel EXP in 'physique' en 'toughness' moeten steken.

    Skill

    Skill is de minst belangrijke mogelijkheid voor je personage om sterker te worden. 'Speed' is ook erg handig tegen de 'Minions', om optijd klappen uit te delen. Maar later zal je tegen o.a. 'Jack of Blades' moeten vechten. Jack zal (in het midden van het gevecht) de lucht in stijgen waarna magie je enigste optie zou zijn als je geen 'accurasy' hebt. Daarom is deze 'skill' erg belangrijk later in het spel.

    Magic

    Magie is erg sterk, en kan een belangrijke verdedigende rol spelen. De volgende spreuken zijn aan te raden:

    Goed personage:

    -Phisiquel Shield
    -Heal (Geneest ook omringende allies)

    Neutraal/Overig:

    -Multi Strike/Multi-arrow
    -Enflame/Force Push (vijanden wegslaan en schade toebrengen)
    -Lightning lvl.4 (meerdere vijanden tegelijkertijd raken)

    Slecht personage:

    -Turncoast
    -Berserk


    Je 'magical power' omhoog halen is erg belangrijk aangezien sommige spells erg veel 'will' vragen van je personage. Ook is het erg handig om 'Will Potions' in een D-Pad slot te zetten. Je triggert de R-button om magie te gebruiken, en tegelijkertijd wordt het 'D-pad slots gebruiken' open gezet. Erg handig dus!
     
  12. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    sjong, ik heb eerst altijd Speed en alles van Strength getrained maar wel altijd Heal erbij, daarna pas de Will zooi, ik was eerst niet zo'n magie fan, met meer recente characters hetzelfde alleen eerder begonnen met Lightning en Fireball te trainen, opzich heb je Fireball en Lightning zo gemasterd, en toch heb je dan nog genoeg over om je Strength en Skill te masteren

    (p.s. Accuracy is helemaal niet zo nodig eigenlijk, tenzij je niet genoeg geld hebt voor een dure Bow, het geeft alleen maar iets meer kracht(PHYSIQUE IS OOK BELANGRIJK BIJ BOOGSCHIETEN, kun je je boog verder spannen) en je kunt bandits onthoofden met je boog:+ )

    maar toch is je post nuttig voor de Fable-leken, hoor Willem
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Ook een Digifan klant? :)

    Ik heb het origineel daar ook nog gehaald :p Deze waarschijnlijk niet omdat het te weinig nieuws bevat voor mij.
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Man o man wat krijg ik zin in Fable zeg. Het spel was nooit al te groot en lang maar een heerlijke ervaring. Nog even wachten en TLC glijdt ook bij mij in de doos. :cool:
     
  15. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    èèèn wanneer ga je m halen? als je m hebt, spam gelijk deze topic vol over toegevoegde zooi:9 :+

    p.s. we weten al wel over de hoed die je kunt winnen bij de kade van Oakvale
     
  16. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Was gisteren bij de Dixons in Blerick. Helaas kon de mooie dame me niet helpen aan het spel. Ze vertelde dat elke donderdag de levering binnenkwam. Vervolgens even naar de Musicstore en toevallig had ie een doos binnen gekregen met o.a. Fable TLC.
     
  17. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde TLC eerst niet gaan halen. Kvoelde me een beetje genept, want nu heb ik voor mijn gevoel 90 euro betaald voor een spel. Maar op zich was Fable wel erg leuk om te spelen dus ik twijfel nog. Maar ik denk dat hij er alsnog komt ;)
     
  18. fablegek

    fablegek XBW Member!!

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het een hele leuke game geworden ik heb ehm gisteren gekocht ;)
     
  19. marten

    marten Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    uiteraard;)
     
  20. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog andere Belgen hier die weten waar ik hem kan vinden? Free Record Shop noch dreamland weten zelfs van zijn bestaan (op de Xbox) af.
    Ik kan de PC-versie kopen... maar die is wat duurder, en ik vraag me af of dat wel een goed idee is, ik game namelijk veel minder op de PC... help me :p
     

Deel Deze Pagina