1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje laat maarjah ben blijve zitte en mn ouders deden er nogal streng ovr dus als die hard fable fan nogal balen :'-( |:-
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Da's zwaar kut...

    ...als ik KUF: Heroes wou mocht ik ook niet blijven zitten dus heb de laatste week echt flink veel in mijn school gestoken. Is ook belangrijk.
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet t maarjah heb ervoor gezorgd dat ik geen onvoldoendes sta dus rond november zal ik je wel weer gaan helpen in de helpthread net als bij de vorige.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb de game ook, sinds gister
    Heb helaas nog geen tijd gehad deze even te checken.

    Vanmiddag maar even doen dan. :)
     
  5. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er een verschil is tussen de PC-versie en de Xbox-versie (grafisch enzo gezien dan, zijn ze identiek?)
    Speelt hij makkelijker op PC of op Xbox... ik ben zelf een Xbox-gamer, maar vermits ik hem nergens vind, vraag ik me af of de PC-versie het wel waard is, of of ik wacht tot ik hem ergens op Xbox vind
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik spreek niet uit ervaring maar in mijn opzicht lijkt de xbox versie fijner spelen, grafisch zag ik aan de screens er ook weinig verschil in.
    Maar natuurlijk speelt hij op de xbox fijner, controller= alles dicht bij elkaar en nooit problemen met teveel knopjes :p
     
  7. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    ...moest hij nu nog ergens te koop zijn... Free Record Shop noch dreamland weten zelf dat hij bestaat op Xbox :mad:
     
  8. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij niet in de winkels ligt. Chek dan gewoon het internet. Mischien hebben ze hem op XBW Preorder Shop...? Op internet kan je het allemaal vinden;)
     
  9. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het niet zo voor internet bestellen..
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Grafisch zit er wel een groot verschil tussen (mits je een redelijke pc hebt), de pc versie ziet er gewoon veel strakker uit en laadtijden zijn korter. Maar qua controls vind ik de xbox versie net iets lekkerder spelen en je krijgt voor je gevoel iets meer sfeer in het spel op de xbox.
     
  11. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem vanacht uitgespeeld op evil en wat een gaaf spel blijft het je merkt duidelijk dat het meer verhaal bevat als het orgineel ga nu de goede kant spelen echt een top geame en zeker als je het orgineel al heb het aanschaffen waard
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je het origineel al hebt moet je het zelf weten, maar als je hem nog niet hebt, dan moet je echt kopen!
     
  13. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had meer verw8 van THC.. heb nog steeds geen nieuwe wapens, kleren en weinig nieuwe quests gezien.. iemand die meer weet over nieuwe wapens?8)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, misschien moet je eens wat tijd steken in gewoon rondlopen? En opzoek gaan naar sleutels, om speciale kisten te kopen. En wat dacht je van die ene handelaar die net dat ene wapen verkoopt?

    En pas tegen het einde komen de exta Main-Quests. Hier en daar kan je wel al extra Sub-Quests tegen komen.
     
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    zit er weer helemaal opnieuw in, ik heb al een bordeel en een pimp hat :)
    half oakvale in mijn bezit :D
    en ben weer getrouwd met de kapster :p
    record in kip schoppen en dat leverde mij een vette kippen muts op _o_
    en heb nog maar weinig main quests gedaan.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kijk, BartBest. Schaap die doet wel meer als gewoon 'quest na quest'. Zo kom je nog aan echt spul!

    @Schaap, die kippenmuts is echt vet he!
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet niet of ik deze ga kopen.. Deel 1 vond ik heel cool, Op alle 2 de kanten uitgespeeld en rond gelopen maar daarna werdt het toch saai. Toch lijkt deze Add on weer een beetje hetzelfde te worden.. Eerst die quests van Fable en dan extra quests en meer zwaarden etc. Maar daarna word je het denk weer na een tijd zat..
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    jaman, icm met de cukcadoodledoo expression, helemaal toppie
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Echt waar, Fable is dikke humor! Kopen die hap!

    (Sorry voor deze bui, maar heb net goed nieuws gehoord)
     
  20. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Vertel...........:)O-)
     

Deel Deze Pagina